نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
وحید امیری - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری آچار فرانسه پرسپولی و تیم ملی از پست مهاجم و هافبک به پست دفاع چپ انتقال پیدا کرده و نمی‌تواند در پست مورد علاقه و تخصصی خود بازی کند اما در فصل آینده شانس بازی در پست تخصصی را دارد.

امیری در زمان حضور برانکو به پرسپولیس آمد و توسط سر مربی این تیم به زوج طارمی در خط حمله تبدیل شد. وینگر چپ دونده و پر تلاش تیم های ملی و پرسپولیس برای پیشرفت فوتبالش به ترکیه رفت اما در این کشور نا موفق بود و فقط می‌توانست در برخی دیدار ها جای خالی دفاع چپ تیم را پر کند.

تجربه بازی در دفاع برای ترابزون ترکیه مسیر فوتبالی وحید را تغییر داد و او را به بازیکنی چند پسته تبدیل کرد. حالا در تیم ملی هم هافبک وسط بازی می‌کند و هم دفاع چپ است اما گل محمدی با بازی او در دفاع چپ علاقه دارد. ترافیک خط حمله و خط هافبک پرسپولیس هم دلیلی بر تغییر پست وحید است.

با این حال وحید این شانس را دارد که در فصل آینده به خط حمله پرسپولیس بازگردد. اتمام قرارداد قرضی شهریار مغانلو نزدیک است و در صورت جدایی او بازیکن مطرحی وجود ندارد که جانشینش شود و به همین دلیل وحید بهترین گزیته برای پر کردن جای او خواهد بود. تصمیمات گل محمدی در فصل نقل و انتقالات مشخص می‌کند که وحید در نهایت باید در چه پستی بازی کند و جدایی مغانلو و جذب یک مدافع چپ یعنی وحید قرار است به خط حمله باز گردد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داش رضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    داش وحیدعصای دست پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی