نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
۰ |
۰
عراق – ایران در بصره؛ قطعی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برگزاری دیدار عراق - ایران در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی در استادیوم ۶۵ هزار نفری بصره قطعی نیست.

خبر ورزشی - فدراسیون فوتبال عراق در پی درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر معرفی استادیوم میزبان استادیوم ۶۵ هزار نفری بصره را معرفی کرده است. این در حالی است که پیشتر عنوان شده بود عراق و سوریه همانند دوره قبل حق برگزاری بازی در کشور خود را ندارند و باید در کشورهای همجوار به میدان بروند و بر همین اساس سوریه اعلام کرد در شهر امان اردن به میدان خواهد آمد.

معرفی استادیوم ۶۵ هزار نفری بصره به عنوان میزبان دیدارهای عراق این ذهنیت را به وجود آورد که دیدارهای خانگی تیم ملی عراق در این کشور برگزار می‌شود در حالی که تصمیم نهایی در این باره از سوی فدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ نشده است و از سویی رییس فدراسیون فوتبال سابق عراق هم اعلام کرده است عراق نمی‌تواند در بصره پذیرای حریفان باشد. 

جنگ و نا امنی در کشور عراق هنوز وجود ندارد. تصمیم گیرنده در این باره فیفا خواهد بود. پیش تر کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه داده بود تیم‌های عراق بازی‌های لیگ قهرمانان اسیا را در عراق برگزار کنند. 

ایران هم استادیوم آزادی را به عنوان استادیوم میزبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است. باید منتظر ماند و دید که در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. در دوره قبلی دیدارهای تیم عراق در شهرهای مختلف ایران برگزار شد. هم چنین سوریه هم در ایران به میدان آمده بود. عراقی‌ها در دور رقت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هم در خارج از عراق بازی کردند. حتی در مسابقه‌ای که ۲ بر یک در برابر ایران پیروز شدند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی