ناهید کیانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی ایران گفت: زمان می‌برد تا دوباره به شرایط عادی برگردم اما سعی می‌کنم خیلی زود خودم را جمع و جور کنم.

ناهید کیانی که صبح امروز در بازی نخستش در المپیک شکست خورد، ساعتی بعد از اینکه مشخص شد دیگر شانسی برای برگشت به جدول مسابقات ندارد، در سالن حاضر شد تا مسابقه میرهاشم حسینی را ببیند. این حضور فرصتی دست داد تا کیانی چند دقیقه‌ای درباره مسابقه‌اش صحبت کند.

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: «قرعه من از قبل مشخص بود و به لحاظ ذهنی آماده ابن مسابقه بودم اما اتفاق‌هایی که در یکی دو روز قبل از مسابقه افتاد، اذیتم کرد. البته من ارتباطم را با فضای مجازی قطع کرده بودم اما به گوشم می‌رسید که چه جوی برای این مسابقه راه افتاده است. در این شرایط انگار کسی حواسش به من نبود.» 

او ادامه داد: «برای من فرقی نمی‌کرد مقابل چه حریفی بازی کنم اما به یکباره همه چیز طوری بهم ریخت که الان به این نتیجه رسیده‌ام که خواست خدا نبود من امروز پیروز باشم. از نظر بدنی خیلی خوب بودم و تمرینات فوق العاده ای پشت سر گذاشته بودم اما امروز شرایطی رقم خورد که کارم سخت شد.» 

 کیانی در ادامه گفت: «دنبال مقصر نمی‌گردم. هر اتفاقی هم افتاده باشد، در نهایت من باید مراقب خودم باشم و حواسم به برنامه‌هایم باشد.» 

کیانی حرف‌هایش را با این جملات به پایان برد: «زمان می‌برد تا دوباره به شرایط عادی برگردم اما سعی می‌کنم خیلی زود خودم را جمع و جور کنم و برای رویدادهای بعد آماده شوم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کرم رضا اسماعیلی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    Nahid aziz khoda ghovat fadaye sarat mohem nist Bazi bordo bakht dare mohem zahmat VA talashet bood ba shayestegi sahmiye gerefti VA delavaraneh jangidi beget eftekhar mikonam hamvatane doostdashtani
    • مهدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      درود آقا کرم رضا پیامت عالی بود حرف حق زدی منم خسته نباشید میگم ناهید خانوم عزیز
  • پدرام IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    باز توهم توطئه شروع شد
  • حمید علوی CA ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    برو، خیلی قوی شو، و برگرد. مطمئن باش اگر خودت بخوای مدال طلای المپیک بعدی مال توإ.
  • امیر IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    همین شرایط برای حریفتم بود اما ایشدن اماده تر بود و با اختلاف زیادی برنده شد تا وقتی همه رو مقصر باخت بدونیم بجز خودمون هیچ پیشرفتی نمیکنیم هر ۲ هموطن ما هستن از پیشرفت و موفقیت هر ۲ شاد میشیم و براشون ارزویهای خوب داریم
    • مهیار GB ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      هر دو هموطن هستند بله، یکی زیر پرچم کشورش و با شایستگی در مسابقات مقدماتی شرکت و به المپیک رسید و یکی زیر پرچم مجهول “پناهجویان” که جدیدترین اختراع سیاستمداران است بدون مسابقات انتخابی و با انتصاب مستقیم کمیته المپیک به المپیک رسید. به امید موفقیت نماینده واقعی کشورمون ناهید کیانی در مسابقات آینده.
  • محمود IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    خسته نباشی.خیلی وقته ما ایرانیا اسیر دست دشمنای ناجوانمرد و بی شرف و مسئولین بی کفایت کم عقل و تمامیت خواه شدیم .و نتیجه اش این میشه که یسری از ایرانیا به شما فشار میارن که هرجور شده باید این بازیرو ببری و شدن پادوی مسئولین خودپسند و تمایت خواهی که فکر میکنن فقط خودشون از مسائل سر درمیارنو بقیه مردم هیچی حالیشون نیست . از اونطرف دشمنای بی وجود و بی شرفی که از هر راهی حتی یه مسابقه ورزشی برای ضربه زدن و فتنه کردن تو کشورمون استفاده میکنن و بعضی از ما ایرانیا شدیم پادوی مجازی این آدم های بی شرف. این وسط کسی نه برای کیانی ارزشی قائله و نه به علیزاده اهمیتی میده .برد و باخت هر کدوم از اینا یعنی یه فرصت بکر و جذاب برای حمله به طرف مقابل .ولی انصافا کسایی که از باخت کیانی خوشحال شدن بدونن خیلی بی غیرتن .
  • ققنوس IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    چه جوی براه انداختند؟....انگار فضا مجازی اینا با ما فرق میکنه !....البته شایدم اونا که ایشون فالو دارن فشار اوردن برا برنده بشه....بهرحال این در حد کمیا نبود ک بخاد برنده شه ،تو همه دقایق کیمیا مثل یه شیر میجنگید انگار بغضی داشت که میخواست بترکونش....خیلیم قهرمانانه برخورد کرد اتفاقا این با قیافه گرفتن نشوون داد مرامش حسادته که احتمالا از حذف شدنش اینقد ناراحت نشد که از فینال نرفتن کیمیا شاد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی