سعید اخباری - سایپا
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سایپا گفت: مجموعه سایپا زیر فشار بود و به این سه امتیاز نیاز داشتیم و فقط تا فردا خوشحال خواهیم بود.

محمد سعید اخباری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اظهار کرد: جا دارد به مجموعه باشگاه و بازیکنان سایپا تبریک بگویم که زحمت کشیدند و من کوچک ترین نقش را در این پیروزی داشتم. بازیکنان ما هفته گذشته هم نشان دادند مستحق سه امتیاز بازی با گل گهر بودند و با اشتباه داوری و کم دقتی خودمان شکست خوردند. می‌خواستیم نشان دهیم که آن بازی اتفاق نبود و در این بازی هم هرچه از زمان بازی می‌گذشت بهتر می‌شدیم.

او ادامه داد: جا دارد به تیم آلومینیوم و آقای منصوریان تبریک بگویم که بازی جان داری را ارائه دادند و امیدوارم همین روند را ادامه دهند، چون با حریف مستقیم ما بازی دارند. مجموعه سایپا زیر فشار بودند و به این سه امتیاز نیاز داشتیم و فقط تا فردا خوشحال خواهیم بود و باید این پیروزی را فراموش کنیم. فردا باید ریکاوری کنیم و آماده شویم و در هفته آخر تلاش کنیم تا سایپا به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

سرمربی سایپا اضافه کرد: فقط در یک حرکت ناخواسته دست آقای فغانی به چشم مدیر رسانه‌ای ما برخورد کرد و اتفاق خاصی نیفتاد. وقتی فغانی باشد دیگر به VAR هم نیازی نیست. برایش آرزوی سلامتی دارم و از او تشکر می‌کنم که قضاوت بی نقصی داشت و عدالت را رعایت کرد. خیلی از زمان‌های بازی شاید اعتراض داشتم اما فشار بازی است. اصلا چه کسی جرأت دارد به فغانی چیزی بگوید و مشکلی به وجود بیاورد؟

او ادامه داد: اصلا نگاهی به بازی‌های دیگر نداشتیم و حتی اجازه ندادم کسی از نتایج دیگر بازی‌ها ما را در جریان بگذارد. تمرکزمان فقط روی کار خودمان است و فقط بدانید در چند هفته گذشته هم از نظر داوری و هم از نظر وجه رسانه‌ای به آن‌ها کم لطفی شده بود. ما استحقاق داشتیم بیشتر از یک گل بزنیم و امروز هم برای اولین بار مسعود پورمحمد درون دروازه ایستاد و بازی خوبی انجام داد. همه بازیکنان ما از خط دفاع تا جلو عالی بودند و ببینید چگونه دویدند. این بازیکنان باغیرت هستند و تمام هم و غم‌شان پیروزی تیم است.

اخباری در پایان گفت: بازی بسیار سختی در تبریز داریم چون آن‌ها کادر و مجموعه خوبی دارد اما تمرکز ما روز بازی خودمان است و فقط با امید زنده‌ایم و نگاهمان به آینده است. با تلاش و زحمت و نگاه مدیریت تلاشمان این است سایپا را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    اخباری مربی خوبیه. همین که میگه "نگاهی به بازیهای دیگه نداشتیم و اجازه ندادم کسی از نتایج دیگر بازیها ما را در جریان بگذارد" یعنی مربی بادانشیه. حالا تو بازی پرسپولیس تراکتور بعد از گل تراکتور و گل سپاهان عملا استرس افتاده بود تو جون یحیی و تیم. خدایی بود که کریمی اتوبوسی دفاع نکرد و تونستیم سه گل بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی