نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فیروز کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیروز کریمی راه مربیگری را به همین صورت طی کرده و تتمه اعتباری هم که باقی مانده در حال خرج شدن است. او دیگر نه یک مربی جوان است نه خلاقیت گذشته را در مباحث فنی دارد.

صحبت‌های غیرفوتبالی فیروز کریمی شاید خیلی وقت‌ها در نگاه نخست خنده دار به نظر برسد و مخاطب تشنه خنده و شوخی این روزها را اندکی اقناع کند.

آنچه فیروز کریمی پس از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس به خبرنگاران گفت، بهانه ای بود برای شرکت نکردن مجدد همه مربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری...

فیروز کریمی راه مربیگری را به همین صورت طی کرده و تتمه اعتباری هم که باقی مانده در حال خرج شدن است. او دیگر نه یک مربی جوان است نه خلاقیت گذشته را در مباحث فنی دارد. داد و بیدادهایش هم در لب خط تکراری شده و شاگردان امروزی با فریاد نمی‌توانند دستورات تاکتیکی را اجرا کنند.

این را هم ما می‌دانیم و هم خود آقای کریمی؛ اگر فیروز کریمی با تشریح مسائل شخصی که آداب یک کنفرانس رسمی‌در آن رعایت نمی‌شود به دنبال شرکت نکردن در نشست‌های خبری است؛ چه بهتر بود که به جای مربیگری در فوتبال به داروخانه مراجعه و فکری به حال مشکلی که ادعا کرد برایش پیش آمده می‌کرد!

سازمان لیگ و خبرنگاران در ماجرایی که برای فیروز کریمی پیش آمده متاسف هستند و طبعا از او می‌خواهند قبل از حضور در هر ورزشگاهی، یک تیم پزشکی خاص برایش چاره جویی کند تا مشکلات شخصی حاد این طور بر آقای کریمی غلبه نکند.

نمی‌دانیم در اروپا هم وقتی مورینیو یا گواردیولا در بدترین شرایط روحی وارد سالن‌های کنفرانس می‌شوند، همین مشکلات فیروز کریمی برایشان رخ می‌دهد یا نه اما تا جایی که فوتبال قاره سبز را دنبال کرده ایم مربیان و مدیران باشگاه‌ها دنبال شوخی‌های سطح پایین با خبرنگاران و دیگران نیستند...

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    وقتی بخاطر شوخی های لوس، بی مزه، تکراری و گاها توهین آمیزی که میکنه کرکر «خنده های الکی و زورکی» اطرافیانش بلند میشه پیش خودش فکر می‌کنه خیلی بامزه هس و شورشو درمیاره !
  • عباد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    کاری به فیروز کریمی وفرمایشاف گهربارایشان که نشا ت گرفته از دوران زیست ایشان است ندارم ولی منصفانه قضاوت کنید آیا مقایسه خبرنگاران ومجریان وگزارشگران ایرانی با دست اندر کاران خارجی قیاس مع افارق نیست آیا رسانه های خارجی هم مانند رسانه وزین خبر ورزشی ازشرلوک وجانی دالر وپوارو برای کشف مسائل پشت پرده وفحلیل وموشکافی فرمایشات سرمربیان تیمها استفاده میکنند آیا آنها هم به اندازه شما تلاش درجهت ایجادتنش بین هواداران تیمهای مختلف وتحمیق آنان دارند؟ آیا آنها هم بجای تحلیل درست مسائل فنی بازیها نگران مچ نوید کیا ودلجوئی گل محمدی از حسینی هستند؟ قبول کنید رسانه ای چون شما شایسته ادبیاتی ازجنس ادبیات فیروز خان است وبس .نگاهی به خود داشته باشید پس انگاه ........
    • حسین IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      بروبابا توهم هوادارکیسه هستی چی میگی به خاطر باخت بود وگرنه ۹۰ دقیقه داشت خودکشی میکرد وبعد گل تراکتور فکرمیکرد قهرمانی روازپرسپلیس گرفته ومحبوب تراکتور واسترقال وسپاهان شده ولی گل محمدی با ادبیات ورزشی حالشوگرفت وگرنه اگه ازپرسپلیس امتیاز میگرفت بااولبخند زشت بعد گل تراکتور د رکنفراس بدون دل پیچه مدام از فهم فوتبالیش حرف میزد دم بچهای پرسپلیس گرم که مربیان هوادار حسودان پرسپلیس رو مجبور به دلپیچه میکنند
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    شاید واقعا مشکل گوارشی داشت ولی اون بخش که گفت پمپرز خیلی بد بود.
  • مهدی ابراهیمی DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    خوب بنده خدا هم همینو گفته دیگه چرا ناراحت شدین!!!!؟؟؟ مگه نگفته من نباید با این وصعیت اینجا باشم؟؟؟ الان اگه سرمربی پرسپولیس یا استقلال بود تعریف و تمجید میکردین ازش که ایول فیروزخان تو این اوصاع سخت مملکت خنده به لبمون اوردی... ول کنین توروخدا یه کم روراست باشین با خودتون
  • 666666 IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    یه کیسه کش تمام عیار
  • سبک سر نباشیم IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    وقتی بیش از حد میکروفون رو در اختیار کسی قرار میدن عاقبتش همین میشه (هرچند این مرتبه اجباری بوده ) فیروز خان شما تا آنجایی با مزه و با نمک هستی که کم گویی و گزیده گویی !!
  • حسین IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    خودش هم گفت باید شرکت نمی کردم. اجازه ندادند بره داروخانه چون اگه میرفت جریمه می شد. موند و گفت چرا نذاشتین برم داروخونه.
  • حمید کلباسی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    نیش ابله ، نه از ره کین است ؛ اقتضای بلاهتش این است .
  • ابرام US ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    باید به فیروز خان گفت که در خوشمزه گی هایش هم از ظرافت و زیرکی بهره گرفته ودر این گونه موارد از بزرگان این سرزمین همچنان شیخ سعدی بزرگوار تأ سی جوید که می فرماید : ================================================================================================= چو باد اندر شکم پیچد فُرو هِل ....... که باد اندر شکم باری است بر دل ================================================================================================= برای آگاهی از جزيیات و شرح ما وقع به گلستان سعدی مراجعه فرما یید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی