نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
۴ |
۵
توپ مدیرعامل در زمین مجیدی/ فرهاد جواب می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی صراحتا اعلام کرد فرهاد مجیدی برای فصل آینده به میلیچ و دیاباته هیچ نیازی ندارد.

مدیرعامل استقلال با بیان این صحبت‌ها عملاً توپ را به زمین سرمربی‌تیم انداخت و حالا باید دید واکنش فرهاد مجیدی به این اظهارات چیست؟ آنچه مسلم است دیاباته و میلیچ امسال به شدت دچار افت شدند و نتوانستند برای استقلال بازیکنان موثری باشند. در حالی که میلیچ پارسال به مراتب بهتر کار کرده بود و دیاباته هم آقای گل لیگ برتر شد.

از طرفی این دو بازیکن خارجی با باشگاه به مشکل مالی خوردند که طبعاً این مسئله هم روی عملکرد فنی آنها تاثیرگذار بود اما به هر حال با ادامه این روند حضور آنها در ترکیب استقلال هم دردی را دوا نکرد و همه دیدند که فرهاد مجیدی در دربی حساس جام حذفی یک دقیقه هم از دیاباته استفاده نکرد و سایر مهاجمان استقلال را به او ترجیح داد.

نکته دیگر این که اگر قرار باشد دیاباته و قایدی فصل آینده در خط حمله استقلال بازی نکنند، مجیدی حتماً باید نسبت به جذب یکی دو مهاجم جدید که در حد و اندازه‌های استقلال باشند اقدام کند.

استقلالی‌ها ۲۲ شهریور هم بازی بسیار حساسی را در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان در پیش دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    فرهاد مجیدی صراحتا اعلام کرد اگر قرارداد یکی از بازیکنان استقلال تمدید نشه توی این تیم نمی مونه و قشنگ مشخصه که قرارداد دیاباته و میلیچ هم مد نظرش بوده. پس توپ توی زمین مددیه و احمد مددی باید قرارداد کلیه بازیکنان استقلال از جمله دیاباته و میلیچ رو تمدید کنه. اگه عرضه اینکارو نداره بره کنار بذاره یکی با عرضه بیاد.
    • ایمان NL ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      مجیدی بعد از بازیهای آسیایی، میلیچ را فرستاد باشگاه تمدید کنه، تمدید کردن؟ با گابریل تمام جوانب مالی و فنی قرارداد را تمام کرد ولی مددی قرارداد را بست؟ چندماهه مجیدی میگه اول تمدید با بازیکنان فعلی بعد خرید بازیکن، آقای مددی تازه از امروز میخوان برن دنبال تمدید، اونم با 40 درصد پرداخت! مددی قبلا کمک طرفداران در 3 روز را 300 میلیون اعلام کرد بعد که عبدیان گفت 5میلیارد میزان کمکها بوده، مددی گفت خیر 800 میلیون بود، دوروز پیش باز مددی گفته کمکها 600 میلیون بوده! 20میلیارد همراه اول داده، مددی میگه 10 میلیارد بوده! 160 میلیارد پول تزریقی به باشگاه را میگه 80 میلیارد بوده! میگه قرارداد بازیکنان 84 میلیارده که422 میلیاردشو دادیم معادل 64 درصد! حالا چجوری حساب کرده شده 64 درصد خدا میدونه هیئت مدیره 2بار مددی را اخراج کرد چون پولها را معلوم نبود چکار کرده بعد وزیر هردوبار پشت مددی وایستاد و بصورت غیر قانونی هیئت مدیره را انداخت بیرون
  • رضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    پرا در مورد افزایش قرارداد بازیکنان کیسه از 28 ملیارد به 63 ملیارد که مددی به صراحت گفت صحبت نمی کنید؟
  • وزیر استقلالی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    یکی از مهمترین اهداف وزارت ضد استقلالی ورزش خالی کردن دست استقلال و فرهاد از بازیکنان با کیفیت و خوب هست دیاباته که فصل پیش مثل آب خوردن گل میزد و میلیچ مدافع رو که از فورواردهای خارجی پرسپولیس بیشتر گل زده به جرم خوب بودن اینقدر درموردشان بد حسابی و بی انصافی در پرداختهایشان کردند و حق و حقوقشان را دیر یا زود کردند تا از استقلال زده شوند و این تیم را ترک کنند اما همچنان گلر نیمکت نشین خارجی پرسپولیس با یک اشاره گل ممد از خارج از کشور به تمرین باز میگردد پرونده بابا مسعود و حامیان پشت پرده اش هر روز سیاه تر از دیروز میشود وای بر آخر و عاقبت تان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی