نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چرا باید رئیس فدراسیون تکواندو کناره‌گیری کند؟/ ساده‌ای مگر؟  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی محمد بسحاق مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: «مدیریت پولادگر پوسیده است. او باید با یک خداحافظی، جامعه ورزش را خوشحال کند».

پرسش اصلی این است: «آیا مربی سابق تیم ملی تکواندو بر این باور است که این خداحافظی اتفاق می‌افتد؟»

اگر بر این باور هستید لطفا از این خوش‌باوری فاصله بگیرید. آیا وزیر ورزش برای مدیریت ناصوابش در ورزش از کسی عذرخواهی کرد؟ وزیر ورزش از رئیس محبوبش آموخته که نباید از احدی عذرخواهی کند. کلا گویا در ورزش این گونه است که کسی نباید عذرخواهی کند. مهدی تاج قرارداد ویلموتس را بست و فوتبال را به خاک سیاه نشاند؛ اما ندیدیم و نشنیدیم عذرخواهی کند.

کلا در ورزش همه بر این باور هستند که باید برای مدیریت نادرستشان مورد تجلیل هم قرار بگیرند. یکی از مدیران و اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها در این سالها به دلیل سوء مدیریتش کناره‌گیری کرده است؟ ‌ یکی از روسای فدراسیونها برای شکست‌هایش کناره‌گیری کرده است؟ ‌ چرا باید رئیس فدراسیون تکواندو کناره‌گیری کند؟ اصلا مگر در این ورزش، مدیری برای عاقبت مدیریتش حساب پس می‌دهد؟  

ساده‌ایم اگر گمان می‌کنیم مدیری به دلیل کهنه بودن شیوه مدیریتش، فاصله گرفتن از جامعه هدف در آن رشته خاص یا برای شکستن دل مردم ایران کناره‌گیری می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا مرزانی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    تکواندو روزی نابود شد که میمهاندوست مربی ساعی رو آواره کردن و رفت آذربایجان و برای اونا خیز و برکت شد و یه کشور کوچولو از ایران بیشتر مدال گرفت امثال ساعی دنیال سیاست رفتن نه ورزش جالب اینکه جلو مربی خودش بی شرمی رو در حقش ادا کرد تو برنامه تلویزیونی و طرف پولدار رو گرفت چوب خدا صدا نداره
    • ایمان NL ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      تو کشوری زندگی میکنیم که کوتوله ها رییسن و هرکی قد بلند باشه ... حیف از ورزکاران، سیاستمداران، خبرنگاران، استادان دانشگاه، فعالان محیط زیستی و صنعتی واجتماعی و ... که بخاطر این عزیزان محب صندلی از کشور رانده شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی