نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شادی گل کریم اسلامی؛ نساجی - استقلال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کریم اسلامی مهاجم تیم نساجی مازندران می‌گوید: وظیفه اصلی من گلزنی نیست و بیشتر باید به دنبال آن باشم با نفوذ بین مدافعان شرایط را برای گلزنی مهاجمان کاذب تیم‌مان فراهم کنم.

کریم اسلامی مهاجم با اخلاق تیم نساجی دلیل تعداد کم گل‌های زده خود را به وظیفه ای که کادر فنی بر عهده او در زمین گذاشته دانسته و معتقد آنچه مهم است موفقیت در بازی‌هاست گلزنی من یا دیگر بازیکنان تیم. با هم گفت‌گو خبرورزشی با کریم اسلامی را می‌خوانیم.

آخرین بازی خانگی را با شکست پشت سر گذاشتید. بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود به خصوص در نیمه اول اما پنالتی گرفته شده به سود استقلال در دقایق وقت اضافه نیمه اول باعث شد با تمرکز کمتری در نیمه دوم پای به میدان بگذاریم و همین امر باعث شد در شروع نیمه دوم در اثر یک غافلگیری گل دوم را نیز دریافت کنیم. بی شک چنانچه نیمه اول را با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم در نیمه دوم با شرایط متفاوت تری در زمین ظاهر می‌شدیم و شاید می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. اما به هر صورت قسمت این بود که در آخرین بازی خانگی نتوانیم پیروز میدان باشیم.

پس از هفته‌ها انتظار از گلزنی شما بالاخره در پایان لیگ پایت به گلزنی باز شد.

خدا را شکر می‌کنم از اینکه توانستم مقابل استقلال گلزنی کنم اما این اتفاق مرهون زحمات تمامی بچه‌های تیم و کادر فنی بوده است و من کوچکترین سهم را در این گل داشتم. اما شاید لازم باشد به نکته‌ای اشاره کنم و آن اینکه در واقع من آنچه را در زمین اجرا می‌کنم که سرمربی و کادر فنی از من می‌خواهند. در واقع وظیفه اصلی من گلزنی نیست و بیشتر باید به دنبال آن باشم با نفوذ بین مدافعان شرایط را برای گلزنی مهاجمان کاذب تیم‌مان فراهم کنم. آنچه مهم است کسب سه امتیاز بازیهاست نه اینکه من گل میزنم یا مدافع تیم مان .ما همگی یک تیم هستیم و برای یک هدف مشترک در زمین تلاش می‌کنیم و آن نیز سربلندی نساجی است.

پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در اصفهان و تثبیت حضور نساجی در لیگ استقبال پرشوری از شما در بدو ورود به قائمشهر انجام شد. در این خصوص صحبتی داشته باشید.

واقعاً نمی‌دانم در مقابل این همه احساس خوب انرژی مثبت هواداران فهیم نساجی چه باید بگویم کاش کرونای لعنتی نبود و این عزیزان را روی سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر در تمامی‌بازی‌ها دیدار می‌کردیم. استقبال هواداران قائمشهری حسابی ما را غافلگیر و و خوشحال نموده است و از اینکه به عنوان یک مازندرانی در تیم نساجی فوتبال بازی می‌کنم به خودم افتخار می‌کنم. خیلی دوست داشتم در فصلی که برای نساجی توپ می‌زنم حضور هواداران را از نزدیک در ورزشگاه احساس می‌کردم اما متاسفانه قسمت نبود. امیدوارم با برچیده شدن هر چه زودتر بساط کرونا بار دیگر شاهد حضور هواداران فوتبال در ورزشگاه‌های کشور باشیم.

نتایج نیم فصل اول تیم شما باعث شده بود خیلی‌ها شما را کاندیدای سقوط به لیگ یک بدانند اما با آمدن ساکت الهامی به تیمی کاملا متحول شده تبدیل شدید.

بله حق با شماست. متاسفانه به دلایل گوناگونی نیم فصل اول بدی را پشت سر گذاشته و این اتفاق باعث شده بود خیلی از هواداران نساجی روزهای بدی را پشت سر بگذارند اما خدا را شاکریم که با حمایت و درایت آقای حدادیان مالک محترم و دلسوز باشگاه آقای ساکت الهامی هدایت فنی تیم را به عهده گرفت و با توصیه‌های فنی ایشان توانستیم به معنای واقعی کلمه با جان و دل برای موفقیت و نگه داشتن تیم ریشه‌دار نساجی در لیگ تلاش کنیم و امتیازات خوبی در دور برگشت مسابقات کسب کرده و قبل از پایان لیگ بقای تیم را در لیگ تثبیت کنیم.

بازی مقابل گل گهر سیرجان را چطور ارزیابی میکنید؟

بازی با گل گهر نیز همچون دیگر بازی‌ها ۳ امتیاز دارد و ما برای کسب حداکثر امتیاز این بازی به سیرجان می‌رویم اگرچه این بازی برای ما سرنوشت ساز نیست اما ابداً به عنوان یک بازی تشریفاتی به آن نگاه نمی‌کنیم. شاید امتیاز آخرین بازی لیگ خیلی به کار ما نیاید اما برای حریف و دیگر تیم‌ها نتیجه این بازی بسیار مهم است و دور از اخلاق است که ما در این بازی که سرنوشت چند تیم دیگر برای کسب سهمیه به آن بستگی دارد خدای نکرده بخواهیم بی‌تفاوت ظاهر شویم. قطعا در آخرین بازی به دنبال اثبات شایستگی‌های خود و همچنین به دنبال به نمایش گذاشتن یک فوتبال پاک و جوانمردانه مقابل گل گهر سیرجان خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی