نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال و الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الهلال عربستان قصد دارد علاوه بر آنالیزورهای کنونی، از یک تیم آنالیز اروپایی دیگر نیز برای تجزیه و تحلیل تدابیر تاکتیکی رقبای داخلی و بین‌المللی خود استفاده کند.

الهلال عربستان برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تدارک بسیار وسیع و حسابی سر کیسه را شل کرده است. همان طور که قبلاً نوشته بودیم، نماینده عربستان برای برپایی اردوی پیش فصل راهی اروپا شده و قصد دارد علاوه بر آنالیزور های کنونی، از یک تیم آنالیز  اروپایی دیگر نیز برای تجزیه و تحلیل تدابیر تاکتیکی رقبای داخلی و بین‌المللی خود استفاده کند.

یک تیم ۳ نفره که ظاهراً همه اعضای آن هلندی هستند. براساس خبرهای رسیده، این تیم از روز بیستم مرداد همکاری خود را با باشگاه الهلال آغاز خواهد کرد و ناگفته پیداست که مهمترین مأموریت آنها تا پیش از آغاز فصل پاییز، آنالیز شرایط تاکتیکی استقلال ایران به عنوان اولین حریف خارجی الهلال عربستان خواهد بود .

استقلال روز بیست‌ودوم شهریور ماه در دوبی به مصاف الهلال می‌رود. دیداری که در مرحله یک هشتم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود  و با وجود هزینه‌های گزاف حریف عربستانی، بدون شک نماینده کشورمان در صورت حفظ بازیکنان کنونی و ساختار فنی مطلوبی که هم‌اکنون از آن برخوردار است، توانایی شکست دادن آبی‌پوشان سعودی را دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Iman IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    خطرناکتر از سعودیها و الهلال، دشمنان داخلی استقلال و نقشه های پلید آنهاست
  • پویا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    ظاهرا الهلال از النصر و نوچه هاش اصلا خوشش نمیاد و باهاشون خیلی مشکل داره.
  • ایمان IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    سعودی های عربستان را ول کن، سعودی های داخلی پدر تیم را درآوردند! بعد از 3 ماه فریاد مجیدی که بازیکن جدید نمیخوام با همینا تمدید کنید، مددی تازه از 2 روز پیش گفته میخواد تمدید کنه با بازیکنا! البته میلیچ و شیخ و قائدی را پیش فرض حظف کرده، پنجره تیم بسته است و ... مددی عزیز باز برای خشنودی وزیر یه شکایت دیگه را بخاطر عدم پرداخت پول شکایت بازنده شد! بعد برای اینکه گند کارش را بپوشونه رفته دادگاه شکایت کرده از کنعانی که البته اینم فرمالیته است برای بستن دهن طرفداران چون خودش گفته تو استقلال مونده تا به هدفش برسه 160میلیارد را میگه 80 میلیارد 5 میلیارد پول طرفدران را یه بار میگه 300 میلیون یه بار میگه 800 میلیون یه بار میگه 600 میلیون 20 میلیارد همراه اولم گفته 10 میلیارد وزیر چجوری ثابت کنه داره از ریش میزنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی