نگرانی بزرگ اسکوچیچ برای انتخابی جام جهانی/ تیم ملی و فقط ۳ مدافع میانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله حدودا ۴۰ روزه تا شروع بازیهای تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، خبرهای خوبی به گوش دراگان اسکوچیچ نمی‌رسد.

متاسفانه مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی حسابی جدی است و مدافع تیم ملی ۶-۷ ماهی از میادین دور خواهد بود و تیم ملی باید بدون او به مصاف حریفانش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی برود.

البته که اسکوچیچ در این مدت از زوج شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی‌اش استفاده کرده بود منتهی با مصدومیت مدافع شنزن چین و همچنین اتفاقی که برای عارف غلامی در دربی جام حذفی رخ داد، تیم ملی فعلا فقط سه مدافع میانی تخصصی – شجاع، کنعانی‌زادگان و مجید حسینی – دارد و باید دید اسکوچیچ برای دو بازی تیم ملی در شهریور مقابل سوریه و عراق، چه مدافع جدیدی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. 

این وسط صادق محرمی هم که حدود یکماه قبل در بازی دوستانه دینامو زاگرب مقابل روستوف مصدوم شد، هنوز فرصت حضور در بازیهای تیمش را پیدا نکرده و در ۵ بازی اخیر دینامو غایب بوده است. البته محرمی در شرایطی در اردوی قبلی تیم ملی حاضر شد که تازه شرایط بازی پیدا کرده بود و احتمالا این بار هم شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    سیاوحش و فرشاد فرجی رو دعوت کنه
  • امیر شکوهی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    چرا به مشکل بخوره؟!! دفاع وسط سیاوش یزدانی به این امادگی الان تو استقلال داره بازی می کنه و دفاع راستم اگه دست از لجبازی با وریا بردارن میتونه خیلی کمک کنه به تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی