نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شرایط خوب شاگردان بنا در آستانه آغاز مسابقات/ فرنگی کاران مشکل وزن و تغذیه ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچکدام از پنج ملی‌پوش المپیکی کشتی فرنگی ایران که در توکیو به سر می‌برند، مشکل وزنی ندارند و با توجه به حضور پزشک تغذیه، با شرایط خوبی سر وزن خواهند رسید.

در حالی که رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد، فرنگی‌کاران در کنترل وزن هستند و اینطور که پیداست، با توجه به اینکه دکتر امیر ساسان پزشک تغذیه نیز همراه کاروان کشتی در این المپیک حضور دارد، آنها با شرایط خوبی سر وزن خواهند رسید.

با وجود آنکه معمولاً در مسابقاتی که در شرق آسیا برگزار می‌شود، ورزشکاران ایرانی با مشغل تغذیه مواجه هستند، اما حبیب‌الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد با توجه به تنوع غذایی بالا در دهکده بازی‌ها و همچنین حضور دکتر امیرساسان، کشتی‌گیران مشکلی از این بابت ندارند.

یکی از اتفاقات ویژه المپیک امسال برای کشتی، علاوه بر اعزام تعداد مناسب و مورد درخواست سرمربیان درباره اعضای کادر فنی، حضور مربی تغذیه و ماساژور مجزا در دو رشته آزاد و فرنگی در کنار المپیکی‌های کشتی ایران است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IL ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    امیدوارم به خاطر شادی مردم ایران همه ی کشتی گیران ایران چه آزاد و چه فرنگی در همان دورهای اول و دوم شکست خورده و حذف شوند فقط حیف که کشتی گیر پناهنده شده به کشورهای دیگر نداریم که مقابل کشتی گیران حکومتی قرار بگیرند و آنها را شکست دهند تا ما مردم ایران مانند شکست ناهید کیانی از بانوی مبارز و دلاوری مثل کیمیا علیزاده همچنان به شادیها و پایکوبیهای خود ادامه دهیم افسوس برای این تفکرات احمقانه ای که یک مشت روشنفکر نمای پوسیده به خورد مردم ایران میدهند البته از دید این روشنفکر نماها ورزش از سیاست جداست ولی از این واژه هم وقتی استفاده میشود که باب میل آنها باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی