تدارک ویژه برای جشن قهرمانی پرسپولیس/ سبک لیگ‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، جشن قهرمانی این تیم به سبک لیگ‌های معتبر دنیا برگزار می‌شود.

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان ظهر امروز به ریاست محمدرضا کسرایی، نماینده فدراسیون و ناظر بازی در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در این نشست از پرسپولیس افشین پیروانی و علیرضا اشرف و همچنین مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری مسابقه حاضر بودند.

بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد که در صورت قهرمانی پرسپولیس مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده و سازمان لیگ مثل تجربه موفق سال‌های گذشته سعی در اجرای این مراسم به شیوه لیگ‌های معتبر دنیا دارد.

همچنین در این نشست مقرر شد پیکان که در بازی فردا میزبان است با لباس‌های یکدست سُرمه‌ای و دروازه‌بانش زرد و پرسپولیس نیز یک‌دست قرمز بپوشد و رنگ لباس دروازه‌بان تیم نیز سبز باشد.

در این نشست همچنین به حضور تیم‌ها در ورزشگاه در موعد مقرر و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به استادیوم شهدای شهر قدس تاکید شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس همیشه قهرمان DE ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    بازم مثل همیشه قهرمانیم و به یک رکورد دست نیافتنی با پنج قهرمانی پیاپی می‌رسیم
  • تاج آبی آسیا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    و اگه سپاهان قهرمان بشه در حد محلات تهران جشن گرفته میشه....... خوب چون از قبل قهرمان این فصل مشخص شده بوده و به همین خاطر جشن مفصل و تو استادیوم شهر قدس تدارک دیدید..........
  • غریب اشنا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    با سلام چقدر بد است تیم قهرمان نشده ولی برای او برنامه خواستی تدارک دیدن همین حرکات هست که مردم میگویند این تیم وزیر هست حالا جواب دارید خیر چرا نگفتید مراسم جایزه به قهرمان جالب و دیدنی برگزار میشود ازسپاهان هم نام می بردی اقا زاده تا کجا کمک به این تیم حکومتی پیش رفته با تشکر ازخبرئرزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی