النصر و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار سعودی در یک ادعای جنجالی اعلام کرد النصر در صورت برنده شدن پرونده شکایت از پرسپولیس در دادگاه CAS مبلغی نجومی را به عنوان غرامت دریافت می‌کند.

پرونده شکایت جنجالی باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس از سال گذشته همچنان در جریان است و با وجود رد شکایت سعودی‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اما این باشگاه شهر ریاض دست بردار نیست. النصر که رقیب جدید تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ است پرونده شکایت خود را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رساند.

طبق آخرین اخبار، جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه CAS، اول شهریور برگزار می‌شود و حکم نهایی درباره این پرونده صادر می‌شود. در همین رابطه عاید الرشیدی خبرنگار سعودی در ادعایی جنجالی در برنامه تلویزیونی « الحصاد الریاضی»، گفت: اگر النصر در این پرونده برنده شود و دادگاه CAS حضور غیر قانونی بازیکنان پرسپولیس را تایید کند مبلغی به اندازه جایزه قهرمان آسیا یعنی ۴ میلیون دلار به عنوان غرامت به باشگاه النصر پرداخت خواهد شد.

النصر علاوه بر پرسپولیس علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است و با این شرایط در صورت پیروزی النصر در این پرونده، AFC باید این غرامت را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi RO ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    صعودی ها خیلی چیزا میگن و قبلا گفتن که درست بودنشون حتی به ۵ درصد هم نرسیده، بعدشم هیچوقت کاس و فیفا حکمی که نهاد زیر دستش داده نقض نمیکنه چون رای که نهاد زیر دستی داده برگرفته از قوانین خوده فیفا بوده، ای اف سی که با پرسپولیس تعارف نداره یا عاشقه چشم و ابروی ایرانی ها نیست که پرسپولیس تخلفی کرده باشه و چشم پوشی کنه، اگه تخلفی صورت گرفته بود خوده ای اف سی یقه ی پرسپولیسو گرفته بود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    باز هم میگم احتجال برنده شدن النصر در این مدونده از احتمال قهرنانی الدوچرخه هم کم تر هست
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    عجیب نیست که دقیقا قبل از اخرین بازی فصل که حکم فینال رو داره عرب ها شروع کردن به حاشیه سازی ؟! نکنه از داخل اونا رو شارژ کرده باشن؟۴۴۴۴
  • شمسعلی IL ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    کاش دادگاه کاس این پول را به النصر عربستان بدهد و قال قضیه را بکند بلاخره این هم یک راه کلاهبرداریست که این باشگاه عربستاتی در پیش گرفته والا وقتی ای اف سی نقل و انتقالات پرسپولیس را تایید کرده دلیل این همه پافشاری به جز اخاذی چیز دیگری نمی تواند باشد
  • ایمان NL ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    اینم از پاداشهای آسیاییشون میدن! حالا کار نداریم که پاداشهای نرسیده به گفته سمیعی پیش خور شده(معادلشو از بانک و دولت پول گرفتن). مددی قراردادها را لو داد 10-20 میلیارد توش نبود! نمیخواد به قولتون عمل کنید و قراردادها را منتشر کنید؟ البته عبدی پته تونو ریخت رو آب و گفت چند نفر بالای 10 میلیارد میگیرن :)
    • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      تو خودت تیم داری بنجول برو تیمت را بفروش تا پرسپولیس قهرمان نشه خخخخ
  • هعییی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    جان هرکی دوست دارید بسیج بشید علیه النصر داره لقمه گنده تر از دهنش برمیداره
  • سلام IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    النصر در خواب بیند ۴ میلیون دلار:))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی