نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چراغ سبز به سرمربی استقلال/ مشکل فرهاد مجیدی را حل می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره شرکت کرد و عده‌ای همین مسئله را به معنای روشن شدن چراغ سبز برای حل مشکلات مدیریتی در آستانه مرحله نیمه نهایی جام حذفی و آغاز مهلت نقل و انتقالات تابستانی تلقی می‌کنند

اختلافات میان مربیان و بازیکنان استقلال با کادر مدیریتی این باشگاه مدت‌هاست عیان شده و طرفین بارها پیرامون مسائل مختلف علیه یکدیگر مصاحبه کرده‌اند. البته چند روز قبل فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره شرکت کرد و عده‌ای همین مسئله را به معنای روشن شدن چراغ سبز برای حل مشکلات مدیریتی در آستانه مرحله نیمه نهایی جام حذفی و آغاز مهلت نقل و انتقالات تابستانی تلقی می‌کنند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که طی روزهای گذشته پرویز مظلومی که هم‌اکنون یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه محسوب می‌شود، با برخی از مدیران اسبق استقلال تماس گرفته و در گفت‌وگو با آنها ابراز امیدواری کرده است مشکلات ایجاد شده میان فرهاد مجیدی و کادر مدیریتی استقلال طی روزهای آینده حل می‌شود یا حداقل به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا خواهد کرد.

چندی قبل احمد مددی هم سر تمرین استقلال حاضر شده بود ولی برخورد گرمی با مدیرعامل آبی‌پوشان انجام نشد به همین خاطر اعضای هیئت مدیره دنبال آن هستند تا هر چه سریع‌تر اختلافات را کاهش بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    بزرگ‌ترین شانس آقای مجیدی حضور پرویزخان مظلومی در هیئت مدیره هست. امیدوارم مجیدی دوباره به پرویزخان نارو نزنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی