یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
۱ |
۲
اتفاق کم سابقه در تورنمنت فوتسال تایلند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاق کم نظیری در بازی‌های برگزار شده در تورنمنت فوتسال تایلند رقم خورد.

تیم ملی فوتسال ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی تورنمنت فوتسال تایلند شد. رقابت هایی که با حضور ۸ تیم از جمله ۵ تیم جام جهانی محکی جدی برای شاگردان ناظم الشریعه بود و توانست بخش هایی از ضعف ساختار دفاعی تیم ملی را هم عیان کند.

با این حال این تورنمنت کلاس درس بسیار جالبی برای تیم های ملی در آستانه جام جهانی هم بود که بزرگترین نکته آن شاید به دلیل عدم پخش تلویزیونی همه بازی‌ها کمتر به چشم آمد.

در این رقابت‌ها علاوه بر مشارکت بالای گلرها در تاکتیک‌های تیمی و استفاده زیاد از پا در چرخاندن بازی، حساسیت بالای تیم‌ها به استفاده درست از ۵ خطای تیمی و تلاش برای ندادن خطای ششم و پنالتی نقطه دوم به حریفان باعث شد که در هیچ یک از ۱۸ بازی انجام شده این جام در عین درگیرانه بودن خیلی از بازی‌ها، ناباورانه توپی روی نقطه پنالتی دوم نرود.

شاید کمتر بازی‌ای مثل نیمه اول بازی ایران و تایلند به خطای پنجم رسید که آن هم با مدیریت بازیکنان کشورمان هرگز تبدیل به خطای ششم نشد تا در آستانه جام‌جهانی لیتوانی حساسیت تیم‌ها نسبت به این موضوع کاملا عیان شود.

در هیچکدام از این ۱۸ بازی پنالتی دوم زده نشد که نشان می دهد تیم ها روی بازی های کم خطاتر و تمرکز روی جریان بازی تمرین کرده و می دانند که ممکن است شیرازه یک تیم و نتیجه ای که رقم زدند با افزایش خطاها و رسیدن حریف به پنالتی نقطه دوم و گل شدن آن از هم بپاشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م. ق IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    علاوه بر آنچه در خطا گفته شد به نظر من باعث خواهد شد که بازی های جوانمردانه تری شاهد باشیم ان شاء الله این بار تیم ملی فوتسال رابرقله رفیع جهان مشاهده کنیم. امین یا رب العالمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی