پاسخ مدیرعامل تراکتور به اتهامات بی پایه و اساس/ جایگاه تیم ما اینجا نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل تراکتور گفت: در هفته پایانی، شرافت را به معنای واقعی کلمه معنا کردیم و پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین دادیم.

جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور درباره قرار گرفتن تراکتور در رتبه چهارم بیستمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانیم جایگاه واقعی تراکتور و هواداران این تیم خیلی بالاتر از اینهاست. به هر حال امسال یک سری اتفاقات دست به دست هم داد تا تراکتور تنها برای کسب سهمیه بجنگد و امیدوارم در فصل آینده روزهای بهتری را رقم بزنیم.

نظمی با اشاره به حواشی رخ داده پیرامون هفته پایانی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: در هفته‌های پایانی که تکلیف تیم‌های بالا و پایین جدول مشخص می‌شود، همواره برخی افراد مسائل مختلفی را بیان می‌کنند. مردم آذربایجان همواره در طول تاریخ به غیرت، سلحشوری و شرافت معروف بودند و نماینده آنها در فوتبال نیز همواره پیرو راه آنهاست.

وی در گفت و گو با سایت تراکتور یادآور شد: تلاش ما این بود که در روزهای گذشته از هرگونه حاشیه دوری کنیم و تمرکزمان فقط روی هفته پایانی لیگ برتر باشد. خدا را شاکریم که در هفته پایانی، شرافت را به معنای واقعی کلمه معنا کردیم و پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین مسابقه دادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی