نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پروین: هنوز به رکورد من نرسیده‌اند/ استقلال هم خوب بود/ حرفی که زدم درست از آب درآمد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این باشگاه با وجود سختی‌های فراوان به قهرمانی رسید که این یک هنر است.

علی پروین درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار کرد: چند ماه پیش گفته بودم پرسپولیس قهرمان است و الان هم همان حرفی که زدم درست از آب درآمد. خیلی خوشحالم که با کادر فنی ایرانی قهرمان شدند. به همه  اعضای تیم، از جمله تدارکات، پزشکان، اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه کسب این قهرمانی را تبریک می‌گویم. افشین پیروانی، یحیی گل‌محمدی، داود فنایی، کریم باقری و حمید مطهری خیلی در این تیم زحمت کشیدند و به آن‌ها به طور ویژه تبریک می‌گویم. وقتی حمید مطهری در تلویزیون صحبت می‌کند، آدم لذت می‌برد.

وی افزود: مدیران باشگاه هم برای قهرمانی تیم زحمت کشیدند و به آنها هم تبریک می‌گویم. به هواداران و فوتبال دوستان ایرانی هم تبریک می‌گویم. امسال لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم که هم برای کسب عنوان قهرمانی هیجان داشت و هم در انتهای جدول شاهد حساسیت بودیم. البته متاسف شدیم که سایپا با این همه سابقه، فصل بعد را باید در لیگ پایین‌تر بازی کند.

پروین همچنین گفت: وقتی‌ها بازی‌ها را می‌دیدم واقعا لذت می‌بردم. بازیکنان با دل و جان بازی می‌کردند. اگر بازی برابر پیکان در ورزشگاه آزادی بود حتما برای تماشا می‌رفتم اما در ورزشگاه شهر قدس برایم سخت بود به آنجا بروم. مدیران باشگاه مخصوصا آقای سمیعی، صدری، علیپور و فیاض واقعا زحمت کشیدند و تلاش کردند که تیم قهرمان شود. به آنها هم تبریک می‌گویم. تیم بی حاشیه به کارش ادامه داد و به قهرمان شد. باشگاه سختی‌های زیادی را متحمل شد اما مبارزه با همین سختی‌ها هنر است.

پروین ادامه داد: اگر همین روند ادامه داشته باشد، با همین کادر فنی و بازیکنان امسال می‌توانیم قهرمان آسیا بشویم. در تیم همه بازیکنان بسیار عالی کار کردند و طوری کار می‌کردند که هرجایی توپ بود، چند بازیکن قرمز پوش هم آنجا بودند. به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

او درباره ثبت رکود پنج قهرمانی پیاپی هم گفت: البته رکورد من را هنوز نشکسته‌اند (با خنده). خیلی خوشحالم که با کادر فنی ایرانی دو فصل پیاپی قهرمان شدند و این موفقیت‌ها به دست آمد. رمز موفقیت پرسپولیس رفاقت تیم بود. یحیی گل‌محمدی و کار فنی‌اش به خوبی توانستند بین تیم و بازیکنان رفاقت ایجاد کند و این امر کمک شایانی کرد که تیم قهرمان شود. بازیکنان در زمین برای یکدیگر جان می‌دهند. هیچ فرقی بین کسی که روی نیمکت نشسته و کسی که بازی می‌کند نیست. در لیگ امسال هم استقلال و هم سپاهان و همه تیم‌ها خوب بودند و لیگ بسیار خوبی داشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چیزی که کاملا مشخصه در این فصل 21 امتیاز مهندسی شده طبق نظرات کارشناسان داوری به پرسپولیس حکومتی هدیه داده شد تا این تیم به صورت مهندسی شده دوباره قهرمان لیگ برتر نمایشی بشه. اگه فقط 4 امتیاز از این 21 امتیاز ار پرسپولیس حکومتی کسر بشه می بینیم قهرمان واقعی این فصل، تیم سپاهان اصفهان بود نه پرسپولیس حکومتی. اگه واقعا عدالت رعایت می شد پرسپولیس الان باید در رده چهارم حضور داشت که این تیم رو با امتیاز های مهندسی شده بالا کشیدند. در فصل های پیش هم اگه تمامی بازی ها بررسی بشن می بینیم که پرسپولیس فقط یک بار حقش قهرمانی بود و 4 قهرمانی از این 5 قهرمانی، به صورت مهندسی شده به پرسپولیس تقدیم و هدیه داده شد. فقط دقت کنید در لیگ برتری که یک تیم ممکنه با تفاضل گل قهرمان بشه دادن 21 امتیاز مهندسی شده فقط و فقط برای قهرمانی مهندسی شده صورت گرفته و به طور کاملا عمدی و از پیش تعیین شده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      10 پرده از مهندسی لیگ برتر به نفع پرسپولیس حکومتی فصل 1399-1400 (الا لعنة الله علی القوم الظالمین): ... پرده 1: پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) پرده 2: در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) پرده 3: پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). پرده 4: در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      پرده 5: در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 6: گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). پرده 7: دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 8: در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      پرده 10: در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گل عبدی خطا بود چون وقتی می خواست استوپ سینه بکنه این استوپ سینش ناموفق بود و توپ داشت می رفت روی پای چپش بیفته اما با یک حرکت دست به توپ جهت داد تا روی پای راستش بیفته و همون توپ گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 11- در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، پنالتی واضح گل گهر توسط داور گرفته نشد که بازی 2 بر 2 مساوی نشه. (2 امتیاز مهندسی شده) می‌بینید 21 امتیاز به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس در طول 30 هفته هدیه داده شد تا به صورت مهندسی شده این تیم رو بالا بکشن ببرن صدر جدول و قهرمان کنن. چند ساله به همین صورت پرسپولیس حکومتی رو قهرمان جعلی می کنند. حالا هم قهرمانی پنجم مهندسی شده و گلات جعلی.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      فقط 4 پرده از مهندسی های مربوط به بیرون زمین مسابقه که برای ثبات و قهرمانی پرسپولیس حکومتی انجام شد: ..... پرده 1: محمدجواد آذری جهرمی 30 میلیارد تومن با رانتی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس حکومتی تقدیم کرد. اسپانسر استقلال هم 8 میلیارد تومان حق باشگاه و بازیکنان استقلال رو نداد و در عوض به پرسپولیس حکومتی تقدیم کرد. بعد فرهاد مجیدی مجبور شد از جیب به بازیکنان قول پاداش بده برای برد در هر بازی که نفری 5 تا 10 میلیون بیشتر نبود در مقابل 38 میلیاردی که بین بازیکنان و عوامل باشگاه پرسپولیس تقسیم شد. پرده 2: در بازی پرسپولیس و گل گهر داور توی محوطه جریمه اعلام خطای پنالتی می کنه ولی نقطه پنالتی رو نشون نمیده و بعد یحیی گلمحمدی اعتراض شدید می کنه و با حرکات زشت و زننده و داد و فریاد سعی می کنه نذاره داور پنالتی بگیره. داور پنالتی نمی گیره و میاد سمت یحیی گلمحمدی و به جای اخراج کردن بهش یک کارت زرد میده و بعد میره به سمت محوطه جریمه و توپ رو بیرون محوطه میکاره تا پنالتی نگیره که پرسپولیس حکومتی 2 امتیاز بسیار حساس از دست نده در کورس با سپاهان.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      پرده 3: یحیی گلمحمدی 9 تیر این حرکات بسیار شرم آور و زشت رو انجام داد و حداقل باید 2 جلسه محروم قطعی می شد اما کمیته انضباطی و کمیته اخلاق هیچکدوم به این موضوع ورود نکردند تا یحیی گلمحمدی و تیمش قبل دربی جام حذفی در آرامش باشند و بعد که دربی تموم شد باز هم یحیی گلمحمدی محروم نشد. پرده 4: حامد لک در بازی با ماشین سازی رکیک ترین حرف ها رو علیه یک پسر میگه که طبق قانون حکم شرع و اسلام حداقل 45 ضربه شلاق داره و کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید سریعا به این موضوع ورود می کردن و حامد لک رو حداقل 3 جلسه محروم قطعی می کردند و طبیعتا حامد لک جلوی تراکتورسازی و پیکان نباید حضور می داشت اما باز هم برای قهرمانی جعلی پرسپولیس اینکارو نکردند و قانونی که خودشون نوشته بودن رو نقض کردن. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      تبانی در بازی پرسپولیس با گل گهر توسط کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید بررسی بشه که چرا داور یحیی گلمحمدی رو اخراج نکرد و چرا پنالتی درون محوطه جریمه رو بیرون گرفت در حالی که قشنگ دید داخل محوطه جریمه است. چرا داور اول خطا رو گرفت و بعد به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و توی این فاصله داشت از کی خط می گرفت. در همه جای دنیا داور وقتی خطای پنالتی رو می گیره سریعا با دستش نقطه پنالتی رو نشون میده بعد میره دنبال کارهای دیگه اما اینجا ما دیدیم داور اول خطا رو اعلام کرد اما نقطه پنالتی رو نشون نداد و در حال صحبت و مشورت با افرادی بود. اول رفت کنار نیمکت پرسپولیس و از توی گوشی باهاش صحبت شد و کلی وقت تلف کرد و دستور گرفت باید پنالتی نگیره. چرا کمیته اخلاق به این صحنه تخلف کاملا آشکار ورود نکرد و ورود نمی کنه. اون 2 امتیاز مهندسی شده باعث قهرمانی این فصل پرسپولیس می شه و نقش تعیین کننده ای داره . مهندسی از این تابلو تر ندیده بودم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      دو قهرمانی اسیا **** حسرت ابدی لنگیا (در تصویر می بینید که علی پروین داره به همین حسرت دست می زنه و تمامی این مهندسی های داخلی و جام های جعلی این امکان رو به پرسپولیس حکومتی نمیده که بتونن جام قهرمانی آسیا رو توی ویترین افتخاراتشون داشته باشن و تنها سهمشون از جام قهرمانی آسیا همون لمس این جام است)
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      نمونه ای از کمک داوران یار سیزدهم کیسه به کاج . هفته دوم گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه و گرفتن آفساید اشتباه به نفع کیسه و خراب کردن موقعیت تک به تک تیم فولاد توسط داور با گرفتن آفساید اشتباه . هفته سوم بازی کردن میلیچ دوپینگی و نگرفتن ۱ پنالتی برای ماشین سازی هفته سوم . هفته پنجم نگرفتن ۱ پنالتی برای صنعت نفت و آفساید گرفتن گل سالم نفت آبادان . نمونه های دیگری از کمک های یاران سیزدهم کیسه یعنی داوران به این تیم . نگرفتن ۱ پنالتی ذوب آهن و اخراج نکردن بازیکن کاج. نگرفتن ۲ پنالتی برای آلومینیم اراک در بازی مقابل کاج . اخراج نکردن عارف غلامی در دربی نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه ، نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      رسول فروغی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود . یدالله جهانبازی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود و توپ به سینه اش خورد . احمد صالحی : آفساید نبود و هند هم اتفاق نیفتاد و گل درست بود . سعید مظفری زاده : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      سعید مظفری زاده : بازیکن مس باید اخراج می شد . احمد صالحی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت ‌. حیدر سلیمانی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت . نوید مظفری : بازیکن مس باید اخراج می شد . محمد فنایی : بازیکن مس باید اخراج می شد . رسول فروغی : بازیکن مس باید اخراج می شد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      احمد صالحی : بازیکن آلمینیوم باید کارت قرمز می گرفت . یدالله جهانبازی : بازیکن آلمینیوم باید اخراج می شد . سعید مظفری زاده بازیکن آلمینیوم باید کارت قرمز می گرفت . باز هج داوران به ضرر پرسپولیس سوت زدند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      میلیچ در مورد اینکه آیا بار قبل قراردادش را فسخ کرده بود یا نه گفت: همه چیز قانونی انجام شد. همه چیز از طریق فیفا پیگیری شد. قرارداد من آن طوری که بود ادامه پیدا کرد و ادامه دارد. قرارداد من الان یک طرفه فسخ شده است و در زمان مناسب به فیفا شکایت می کنم و باید به من جریمه بدهند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      احمد صالحی : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نبود . سعید مظفری زاده : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نبود . یدالله جهانبازی : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نیست احمد صالحی : پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس درست بود . سعید مظفری زاده : پنالتی پرسپولیس درست بود . یدالله جهانبازی : پنالتی پرسپولیس درست بود . نوذر رودنیل : پنالتی گرفته شده به سود پرسپولیس درست بود . حیدری سلینانی : پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس درست بود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      سیدجلال 9 عنوان قهرمانی لیگ سراسری باشگاه کیسه 8 عنوان لیگ سراسری   سیدجلال 9 عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس باشگاه کیسه 3 عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس   سیدجلال 4 قهرمانی سوپر کاپ باشگاه کیسه 0 قهرمانی سوپر کاپ   سیدجلال 2 فینال لیگ قهرمانان باشگاه کیسه 0 فینال لیگ قهرمانان
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر ، نمونه ای دیگر از کمک داوران به الدوچرخه دایو مهدی قائدی مقابل گل گهر که منجر به گل استقلال شد اگر دایو قائدی خطا گرفته نمی شد استقلال گل نمی زد در بازی گل گهر مقابل استقلال خطایی که روی منشا در محوطه جریمه اتفاق افتاد را داور برای گل گهر پنالتی نگرفت در بازی جام حذفی استقلال و پیکان ، گل استقلال به پیکان آفساید بود و در بازی پیکان و استقلال در لیگ برتر هم یک پنالتی برای پیکان گرفته نشد و شیخ دیاباته هم اخراج نشد در بازی برگشت آلمینیوم و الدوچرخه ۱ پنالتی برای آلومینیوم گرفته نشد در بازی دربی در جام حذفی ارسلان مطهری اخراج نشد و پنالتی مهدی عبدی هم تکرار نشد .
    • میکاییل IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      چقدر توهم.استقلال تو آزادی از سپاهان باخته،وزیر و وکیل و پرسپولیس مقصر است؟؟؟!!بازی سپاهان و پیکان گل آفساید سپاهان رو قبول کردن که سپاهان نبازه ،اونم وزیر پرسپولیسیه؟؟!!تو آسیا چی ؟چشمتونو رو واقعیت نبندید.هرچند با این حرفها خودتون رو گول میزنید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      سپاهان با زدن گل آفساید به پیکان در کورس قهرمانی ماند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      احمد صالحی خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نبود . سعید مظفری زاده : خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نبود . یدالله جهانبازی: خطای منجر به گل تیم گل گهر خطا نیست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      میرزابیگی: بازیکن تراکتور باید اخراج می شد؛ کارت زرد مغانلو اشتباه بود . باز هم اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس،
    • کیسه کشا کتک خور فرودگاه IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      بجای این همه تحلیل های دروغین و ننه من غریبم در آوردن برو دوچرخه سواری تو بکن باز هم میگم اگه کوچک ترین تردیدی و شکی بود هرچند به گواه تمامی کارشناسان حتی کارشناسانی همچون محمد تقوی که قبلا بازیکن اس تق تق بوده پرسپولیس بهترین و بروز ترین تاکتیک های تیمی رو به نمایش می گذاشت شما خوشم میاد توهمات تون تمامی نداره به داداش علی خطیر تون بگید ایمیل بزنه شکایت به کاس ببرید بسوووووووووزید ایجانم پرسپولیس خاری است در چشم تاسیون
    • سرباز CA ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      البته این که شما گفتی کاملاً مشخصه ولی ازون مشخص تر سوختگی حاد درجه یک نواحی مختلف شما کیسه کشاس که از الان امیدتون به اینه که دولت بعد لیگ آینده رو واستون مهندسی کنه ولی با توجه به ضعف شدید کادر فنی و بازیکنان بی کیفیتی که دارین قطعاً باز هم فصل بعد ناکام خواهید بود. بابا یه فکری به حال تیمتون بکنین قبلاً استقلال تیم خوبی بود. رقیب پرسپولیس بودین یه زمان نه مثل الان که اصلا حرفتون مطرح نیست.
    • تاج حقیر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      تا صد سال دیگه بگو 21امتیاز...
    • Amir perspolisi IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      داداش (لنگی ها مافیای فوتبال ایران) معلومه خیلی حرص خوردی این چن سال از نتایج رویایی و تکرار نشدنی پرسپولیس خخخخ خوبه الحمدالله نصفه سرمربی های لیگ برتری استقلالی هستن وگرنه معلوم نبود چه چیزایی میگفتن تاسی ها، فقط در عجبم با چه منطقی هوادارای مثلث تاس با این همه هزینه و ادعا از هیجده امتیاز ممکن بازی هاشون با پرسپولیس فقط ۳ امتیاز گرفتن و ۱۲ امتیاز به پرسپولیس دادن بعد انتظار داشتن تیمایی مثه ماشین سازی و پیکان بتونن نائب قهرمان حال حاضر آسیا رو شکست بدن خخخخخ شما تیمه خودتون جلو پرسپولیس یا بازنده شده یا به زور یه مساوی گرفته حالا انتظار داری تیمای دیگه پرسپولیسو ببرن واقعا خنده داره
    • لنگ دلاک IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      خطاب ب کسیکه تخلص باشگاه خودش رو(کیسه)ب دیگرتیمهانسبت میدهدوتخلص باشگاهی ک طرفدارش هست راتیترکامنتش انتخاب کرده است،اولاک بیسوادخرفت همه این ضررهای لنگ ک اعلام کردی نمونش گل عبدی ک کاملاتوپ روبادست کنترل کرده،فقط نظرکارشناسایی روگفتی ک بنفع لنگ حرف زدن،درصورتیکه خیلیهاشون نظرشون بنفع لنگ نبوده وتوی لنگی طبق معمول منفعت طلبانه نظردادی،دوماضررهای لنگ روهم ک حساب کنی وازسودهاش کم کنی بازهم سودداوریش زیادبوده سوماگذشته ازسودداوری ازحمایتهای دیگه لنگ ازطرف کمیته انظباطی ک بعدازتشویق لنگیهارسیده ب تاخیربنفع لنگیهاوخیلی عوامل دیگه هم بایدصحبت وکارشناسی بشه،تاعیارواقعی افتخارات لنگ مشخص بشه،ضمنادرجواب کسیکه ازگل آفسایدسپاهان مقابل پیکان گفته،فکرنمیکنی بعدازاینهمه توضیح مفصل والبته دقیق درموردداوری وحمایتهای بیدریغ دیگه از لنگ گفتن یک موردداوری بنفع سپاهان اصلاارزش گفتن نداره،ضمناکاری ک باشگا لنگ باحذف تاریخی وبعمدسپاهان ازادامه لیگ آسیایی داشته وآرزویی ک لنگیهابرای باخت تیم ملی مقابل اعراب داشتن تاابدلکه ننگیست بر سردروتاریخچه باشگالنگ،طبیعیست بااینهمه سابقه درخشان بخواهدباشگادیگرراتخریب کند
    • Perspolis IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      نه لنگی نه کیسه والا هیچکس پی امتونو نمیخونه الاکی خودتون خسته میکنن اصلا شما دوتا راست میگین چی گیرتون میاد اینهمه درگیرین
    • پرسپولیس عشقه IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      چقدر شما بدبخت ها سوختید..همتون شدید کارشناس خیلی خوب بازی های سرورتون پیگیری می کند.پنج بار قهرمانی پشت سر هم که بار اول ما نیست.خیلی به خودتون فشار نیارید.خخخخخخخ
    • Fashu Poshteh IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      برنامه نود با کارشناسی دقیق مافیای کیسه رو به چالش کشید اما اینقدر رو دارین که خدا هم بگه از رو نمیروید و گندتون رو می‌اندازین گردن دیگران
    • مجید IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      به خدا اگر کسی احمق زاده شده باشد هر حرفی به طرف مقابل بزند قابل تحمل است ولی کسانی که خودرا به احمقی زدن هیچ جوره نمی‌شود به آدم ها فهماند پسر خوب چند نفر بخاطر ضعف در کارهایشان یه چیزی ساختن به خورد شما جماعت دادن تا شما بتوانید با موفقیت دیگران خود را آرام کنید شما خودت را به زمین آسمان بزنی چیزی از افتخارات سرورت کم نمی‌شود
    • ناشناس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      لنگی خودتون هستین بی ادب ها خودتون قهرمان نمیشین نشین اخر دنیا که نیست
    • محمود IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      در مزخرف بودن کامنت شما همین بس که نوشتی اگر ۴ امتیاز کم شده بود سپاهان قهرمان بود در حالیکه اگر همینجور با دقت درمورد سپاهان هم تحقیق بشه جدای از تبانی با تیم‌های صنعتی، امتیازاتی که از اشتباهات داوری نصیبشون شده بیشتر از ۲۰ امتیازه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    پاینده باد پرسپولیس کبیر، از همین الان دبل هتریک مبارکه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    بلا شک علی پروین و همایون بهزادی جز بهترین بازیکنان تاریخ ایران و آسیا هستند . سبطان علی پروین و همایون سر طلایی
  • جناب خان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    کاش به جای سایپا ذوب آهن اصفهان سقوط میکرد به دسته پایین تر چون این تیم هم امسال دروسبسه های سپاهان شرکت کرده وبرای تیم پرسپولیس دراصفهان دردسر درست کرد. خداهردوتای آنها رالعنت کند
    • مهدی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      نفرمایید. لعنت به سپاهان یعنی لعنت به ساکت که یکی از نمادهای فساد در فوتبال این کشور است( ولیموتس گِیت). این کارخانه ها، جدای از بلعیدن حقابه کشاورزان و مردم استان اصفهان و البته یکی دو استان دیگر، پول هنگفتی هم می بلعند؛ لعنتشون نکنید! چرا باید فساد در کشور رو لعنت کرد وقتی فساد اتوماتیک،سیستماتیک و پاندمیک است. استاد ساکت با اون رنگ مویِ براقش، فساد رو هم در فوتبال براق رنگ کرده و تحویل داده است. والا هر جا بود، این آدم الان باید خانه نشین، تحت کنترل و ممنوع الخروج بود ولی اینجا اینطوری است. #ساکت_سلطان_فساد_فوتبال_ایران
  • ناشناس IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    علی پروین ، شما دیگه هیچ حرفی نزن مردم شما را میشناسند ، که نون را به نرخ روز میخوری و هیچ زمانی با مردم نیستید و با چه کسانی هستی چه میکنی برو اقا جون پی کارهای خودت
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی(امیدسابق) IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    یکی از قوانین جدید فیفا صراحتا تاکید شده لمس جام هم جز افتخارات یک باشگاه حساب میشود.☺
  • 6 IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    هر چی کیسه ها داد و فریاد میکنند پشیزی ارزش ندارد. هشتگ تیم بی جام
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اقا یکی اون نفر اول و که داشت قصه تعریف میکردو خاموش کن دلم براش سوخت فکرکنم دستش شکست انقدر تایپ کرد بود چه ذهن خلاقی ام داشت باید نویسنده میشد
  • علی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اقا اون نفر اولی که داشت قصه تعریف میکردو خاموشش کنه دلم براش سوخت بیچاره دستش شکست فکر کنم انقد تایپ کرده بود ولی ذهن خلاقی داره باید نویسنده داستانهای تخیلی میشد
  • مسعود‌ صالحی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آقای پروین چرا دلهره دارید که مبادا رکورد شما شکسته شود شما با زبان بی زبانی موفقیت شخصی خودتان را به موفقیت تیم پرسپولیس ترجیح می دهید حال آنکه هنوز باور‌ندارید که اگر پرسپولیس نبود چنین جایگاهی نداشتید
  • شهرام IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    متاسفم برا خودم که با این عکس انداختم ....
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اقای پروین توچه کارداری به این کارها...بروبگردببین که کی قراره کاندیدمجلس بشه چهارتاعکس باش بگیر.کمی پاچه خواری بکن.
  • بهمن حسین پور IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    امسال هم درواقع تیم استقلال نایب قهرمان ما پرسپولیسی هاست باهمان فاصله دورقمی همیشگی نه شله زرد سپاهانی حالا چرا اس از نیابت ما خسته شده بعدن مشخص میشه اگه نه اس چرا با نهایت غیرفوتبالی بودن 6 امتیاز معروف را تقدیم تیمی بکنه که حتا توان گرفتن سهمیه هم نداشت.... فعلن هردوتون بسوزین تاما بیشتر حالشوببریم
  • علی محمدی US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بله آقا مهندسی شده است بله مهندسی شده است عبدی دقیقه آخر تو فصل قبل بیاد اونجوری توپ بخوره تو سر دروازبان استقلال توپ بره تو گل دروازبان چقدر گرفت اون گل رو بخوره
  • مهران IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    همون عکس پروین با سلطانی فر خودش گویای همه چیز هست
  • بهروز خان DE ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    دل لنگی ها به این جام‌ها که گرفتن خوشه از این جام‌ها ما زیاد داریم چیندیم لب جوب آب دم در باشگاه چمن تو باشگاه دیگه جا نداریم .
  • محمد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    زنده باد پرسپولیس کبیر
  • احمد IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    من یک طرفدار نساجی هستم و ب همه شما میگم بلایی ک سلطانی فر بر سر فوتبال ایران آورده مثل یک بمب اتم هست وازاین پس نتیجش رو در تیم ملی و باشگاهی خارجی میبینیم چون سلطانی فر روح جوانمردی و نشاط در فوتبال رو کشت. بازیکنان و هواداران بعد 5سال همه خسته و دلزده و ناامید از تلاش و بازی هستن روح رقابت در فوتبال ایران کشته شد و خاک شد و استخوانهاش پوسید ناامیدی و یاس و خفقان و رانت و پارتی و دروغ و دزدی و پست فطرتی و ازهمه بدتر در کنار اینها مظلوم نمایی و دست پیش گرفتن و هوچی گری تیم حکومتی پیروزی بلایی ب روز فوتبال آورده ک دیگه کم کسی ذوق دیدن فوتبال داخلی رو داره. خدا لعنت کنه سلطانی فر و جهرمی و دست نشوندهاشون رو ک اینطور باروح و روان ما اینطور بازی کردید.
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    برید بازی تراکتوریبار دیگه ببینید .بعد نظر بدید
  • ماهور IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    من یه استقلالیم ولی پروین شناسنامه فوتبال ماست شخصیت ساده ودوست داشتنی اش نمونه هست حیف پرسپولیس کنونی جای آدم های تهمت زن بی بته وحراف شده است
    • متین IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      شناسنامه فوتبال ایران آقای دایی و علی کریمی و مرحومان حجازی و پورحیدری هستند و بودند نه آقای پروین که نون به نرخ روز خور میباشند و هیچ وقت پشت مردم نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی