عکس تیمی آلومینیوم؛ سایپا - آلومینیوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آلومینیوم اراک از نتایج این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر گله‌مند است و به همین بهانه تصمیم به تمدید قرارداد علیرضا منصوریان ندارد.

علیرضا منصوریان در هفته های ابتدایی حضور در تیم آلومینیوم اراک این قدر خوب نتیجه گرفت که حتی شانس کسب سهمیه داشت اما این روند در هفته های پایانی خوب طی نشد! در هفته پایانی نیز آلومینیوم اراک در خانه و در برابر نفت مسجد سلیمان تن به شکست یک بر صفر داد و  در نهایت با ۳۷ امتیاز یازدهم شد. 

مصطفی رضایی رییس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در مصاحبه ای که امروز به بهانه بررسی عملکرد تیم آلومینیوم اراک در زمان مربیگری علیرضا منصوریان انجام داد گلایه خود را مطرح کرد و گفت: «برای خودم جای سوال است که چطور ما تراکتور را در نیم‌ فصل اول می‌بریم اما در نیم‌ فصل دوم مقابل این تیم شکست می‌خوریم. بعد از سایپایی شکست می‌خوریم که تراکتور به آن ۵ گل می‌زند. یا چطور ۶ گل از سپاهان خوردیم؟ من به دلیل اینگه درگیر مجامع شرکت‌های هلدینیگی بودم، وقت نکردم اما قرار است جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره برگزار کنیم و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد علیرضا منصوریان تمدید می‌شود یا نه گفت: «زمانی که او آمد مقطع خاصی بود و مجموع مربیان مطرحی که کار نمی‌کردند، کم بود. البته قصد زیر سوال بردن توانایی‌های علیرضا منصوریان را ندارم اما در نیم‌فصل گزینه‌های کمی وجود داشت که یکی از آن‌ها منصوریان بود. با این وضعیت ۶ باخت اخیر، هیئت مدیره شرکت و همچنین باشگاه گله‌مند هستند و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود اما خودم به شخصه خیلی از او گله دارم. آنچه که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. بدون اغراق اگر امتیازات زمان رسول خطیبی نبود کارمان خیلی به مشکل می‌خورد.»

با استناد به صحبت های مصطفی رضایی باید گفت علیرضا منصوریان شانس کمی برای ادامه حضور در تیم آلومینیوم اراک دارد و به زودی جای خود را به یک مربی جدید خواهد داد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    آقا محمد با 2 امتیاز با صدر جدول و 4 امتیاز با تیم اول فاصله داشتیم.
  • حمید علوی CA ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    روزیکه آقای منصوریان با بی معرفتی و نامردی جای پرویزخان مظلومی نشست، در حالیکه اون بنده خدا هنوز قرارداد داشت، عرض کردم که زمان زیادی نمیگذره که ایشون از این فوتبال با سرافکندگی و هو شدن میره. الانم همین رو در مورد آقای مجیدی میگم. وایسین تا آینده مشخص کنه.
  • محمد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    منصوریان نه تنها تیم را فدای استقلال کرد بلکه بعد از باخت تمرینات را جدی نگرفت تیم بدون روحیه جنگندگی لطفا منصوریان را غزل کنید از پیوس استفاده کنید با شاهرودی کدام سرمربی را سراغ دارید که باخت برایش مهم نباشه کدام تاثر را در ادبیات منصوریان دیدید لطفا رسول خطیبی را برگردانید یا با فرشاد پیوس وارد مذاکره بشوید اگر لردهای خطیبی نبود تیم سقوط کرده بود بازی کنان خوبی داشتیم که می توانستند سهمیه کسی کنند اگر با منصوریان ادامه بدهید وسط فصل اخراجش می کنید و تیم با حداقل امتیاز سقوط می کند منصور ابراهیم زاده فرشاد پیوس شاهرودی حتی فیروز کریمی حیف است بخدا این تیم نءداربد فدای شود۱۲
  • ناشناس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    همونجور که ازالعین 6تاخوردی داچ علی حماسه آفرینه 6تایی خورش ملسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی