نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
۴ |
۵
مجیدی پاداش نداد، استقلال باخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در اکثر بازی‌های پایانی لیگ برتر برای شاگردانش پاداش تعیین کرده بود که نتیجه داد و تقریباً در تمام بازی‌های که پاداش داد استقلال برنده شد.

فرهاد مجیدی برای بازی با سپاهان هیچ پاداشی تعیین نکرد و به نظر می‌رسید تمام فکر و ذکرش به بازی با گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی بود. البته استقلال حداقل در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و می‌توانست بازنده نباشد اما سپاهانی‌ها در نیمه دوم بهتر کار کردند و بازی را بردند.

با این حال نکته اینجاست که وقتی مجیدی پاداش تعیین نمی‌کند، تیمش هم برنده نمی‌شود. به طور مثال می‌توان به بازی با آلومینیوم در اراک و همین بازی با سپاهان در تهران اشاره کرد که اولی مساوی شد و دومی را استقلال باخت.

گفتنی است استقلال در بازی رفت با محمود فکری در اصفهان ۲ بر صفر مغلوب سپاهان شده بود که بعد از آن بازی فکری به چند بازیکن استقلال بابت کم‌کاری مشکوک شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    همه دیدن چطور جلوی سپاهان وا داده بودند تا دقیقه 90 اما خدا روشکر که پرسپولیس به مکتب آل خسروانی متکی نیست شرافت و جوانمردی اینان کجا بود
  • 6 IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    کیسه پول بگیره خوبه نگیره میبازه. دلیل هم همون همیشگی وزیر و وکیل و فدراسیون
  • الدوچرخه چی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    دیگه کیسه جات شرطی شدن! تیمی که به عشق پول بازی کنه اخروعاقبتش همینه!اما جالبیش به اینه که در حرف همه شون ادعای عشق وعاشقی دارن اما درعمل فکر وذکره کیسه جماعت فقط پول وپاداشه.به همین خاطره که دهساله دنبال یه جام سگدو میزنند اما دریغ از یه گلدان پلاستیکی یا چوبی که اقلا به اسم جام ببرند! کیسه فقط همین یه بدعت رو کم داشت که فرناز اونم پایه گذاری کرد!البته شاید اقلا با این پولها که به اسم پاداش به کیسه جات میدن دیگه بازیکنان کیسه نمیگن غذا نخوردمه!خخخ خخخ
  • حمید علوی CA ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    دوستانی که معمولن اینجا هستن قطعن خاطرشون هست که عرض کردم، پاداش دادن به بازیکنان استقلال توسط آقای مجیدی، در واقع باج دادن به بازیکنان هست و اونا رو “شرطی” میکنه، طوریکه اگه دو سه تا بازی پول نگیرن درست بازی نمیکنن دیگه. عرض کردم که این باج دادن و شرطی کردن در کوتاه مدت به درد “مجیدی” میخوره اما در طولانی مدت به ضرر “استقلال” خواهد بود بطوریکه نسل فعلی بازیکنان استقلال رو تبدیل به بدرد نخورت بن نسل تاریخ استقلال و تبدیل به سرطان برای استقلال میکنه. البته ما از بعضی جلبک‌های فضای مجازی انتظار نداشتیم و نداریم که این حرفا رو بفهمن اما متاسفیم که الان استقلال بیش از هز چیز گرفتار حضور همین جلبک‌های فضای مجازی که به خودشون اشتباهن میگن هوادار، شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی