نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
۷ |
۵
سقوط شدید ستاره‌ای که پنجره استقلال را بست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر کسی فکر می کرد شیخ دیاباته در لیگ بیستم عملکرد ضعیفی داشته باشد ولی این شرایط برای او در این رقابت‌ها به وجود آمد.

دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال با ۱۵ گل زده آقای گل شد تا باز هم تأثیر حضور یک بازیکن خارجی خوب را در فوتبال ایران نشان دهد اما او در لیگ بیستم به شدت افت کرد و شباهتی به آن مهاجم زهردار آبی‌ها نداشت.

او که در ابتدای فصل با فکری به مشکل خورد، از زمان مجیدی چند بار به مرخصی رفت که این آخری برای او دردسرساز شد و به خاطر شیوع کرونا نتوانست از فرانسه به ایران بازگردد تا اینکه بعد از کش و قوس فراوان مجوز بازگشت به کشور را گرفت.

او در این فصل با مصدومیت‌هایی مواجه و از آمادگی لازم دور شد و از وقتی به تمرینات استقلال برگشت، تنها چند دقیقه برابر سایپا بازی کرد. دیاباته حتی دربی را هم از روی سکوها تماشا کرد و مجیدی به او فرصت بازی نداد.

او در در ۱۲ بازی لیگ، ۶۴۸ دقیقه بازی کرد و ۲ گل به ثمر رساند. البته عملکرد او در لیگ قهرمانان بهتر بود و در ۳ بازی ۲۷۰ دقیقه بازی کرد و ۴ گل زد.

دیاباته در زمانی که ایران نبود، از استقلال به خاطر دریافت نکردن مطالباتش شکایت کرد و به همین خاطر فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را برای دومین بار بست.

عملکرد دیاباته این فصل، بدترین عملکردش در دوران بازیگری اش در لیگ‌های مختلف بوده است. او به غیر از فصل ۱۰-۲۰۰۹ که در دو بازی برای نانس نتوانسته بود گل بزند، در یک نیم فصل ۱۷-۲۰۱۶ برای عثمانلی اسپور هم در ۸ بازی گل نزد ولی در بقیه فصل ها گل های خوبی برای تیم هایی که در آنها بازی کرد به ثمر رساند ولی در این فصل دو گل در لیگ برای آبی ها زد تا شاهد یکی از بدترین فصل های او باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کتک خوران فرودگاه IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    حالا اگه همین دیابت نبود ...کیسع کش ها می گفتن دیابت و فراری ئادن و ئزاشتن ما قهرمان بشیم
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    شیخ سقوط نکرد این همون بازیکنیست که فصل پیش آقای گل شد هم شیخ و هم میلیچ را با بدحسابی از فوتبال خسته و رویگردان کردند همانهایی که باعث رفتن استراماچونی شدند همانهایی که با برنامه های کثیف توسط مدیرعامل وقت استقلال سه جام را از استقلال گرفتند همانهایی که سودای قهرمانی پرسپولیس را داشتند همانهایی که از ضعف و حقارت حتی از تحویل کفش طلای آقای گلی شیخ با بهانه های واهی خودداری میکنند
  • محمد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    تفکرات فرهاد جایی برای دیاباته نداشت اگر این بازیکن دست قلعه نویی بود آقای گل بود او قربانی آرمان رمضانی شد فرهاد مجیدی فقط با بازیکنان لابیگری مثل مطهری و ولنگاری مثل قایدی و فرشید اسماعیل خوبه دیاباته بازیکن حرفه ای است اورا به گل هر سیرجان بدهید و آقای گل تحویل بگیرد حتی یک توپ سالم به شیخ ندارند تجربه تیم های مرفه امارات ببر پول بگیر ده تومن می دن گل بزن در فوتبال حرفه ای جایی ندارد ۱۳
  • عقاب تیز بین IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اینم از شیختون که تو سر ما میزدیدچنان بلای سرتون بیاره که دیگه استفراق هوس خریدن بازیکن خارجی و نکنه خخخخخ زنده باد پرسپولیس تمام ایرانی
  • پویا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    در همون فصلی که اقای گل شد ۸ گلش پنالتی بود نه در جریان بازی . خنده دار اینه که استقلالیها برای هر گلش ۱۰ هزار دلار بهش دادن و پنالتیها رو هم بهش میدادن .
  • ابوالفضل NL ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اول فصل فکری(مهره انتخابی وزیر به گفته خودشون) از ترکیب انداختش بیرون، مجیدی هم که اومد، مددی پول شیخ و میلیچ را نداد اونام بازیکن حرفه ای هستن و مفتکی خودشون را در معرض مصدومیت قرار نمیدن. شیخ و میلیچ باز خاطره استرا را زنده کرد، پولش بود ولی حضرات نپرداختن تا بره وشکایت کنه(پول تو حساب خلیل زاده رفیق دزدی های سلطانی فر بود)
  • پژمان IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    دلیل افت این بازیکن فکری و مدیران بی لیاقت بوده وبس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی