این پرسپولیسی فکرش را نمی‌کرد پرسپولیس در هفته آخر قهرمان شود!/ فقط همین یک نفر جدا شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس را ناشی از همدلی و وحدت تیمی و تاکتیکی یحیی گل محمدی و شاگردانش می‌داند و ...

مرتضی کرمانی مقدم یکی از بینندگان تلویزیونی بازی پایانی پرسپولیس برابر پیکان بود که از تماشای قهرمانی تیم محبوبش لذت برده است. متن گفت‌وگوی او با خبرورزشی را در زیر بخوانید:

پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسید. این مرتبه چه فرقی با دفعات قبلی داشت؟

این قهرمانی متوالی پنجم خیلی به ما پرسپولیسی‌ها چسبید. دست یحیی گل محمدی و بچه‌های تیم درد نکند چون خیلی زحمت کشیدند و جنگیدند تا به این قهرمانی برسند.

نگفتید این دوره چه فرقی داشت؟

رقابت به نظرم نفسگیر و سخت تر شده بود. سپاهان اصفهان سایه به سایه پرسپولیس می‌آمد و کار به هفته آخر کشید در حالی که خود من فکرش را نمی‌کردم!

جدا؟!

بله، اصلا فکرش را نمی‌کردم کار به روز آخر بکشد. با توجه به قدرت پرسپولیس و نایب قهرمانی آسیا این تصور وجود داشت که مثل دوره گذشته چند هفته زودتر تکلیف قهرمانی مشخص شود اما محرم نویدکیا و شاگردانش تا روز آخر پا به پا آمدند.

به نظر شما بهترین بازیکن این دوره از مسابقات چه کسی بود؟

واقعا نمی‌توان اسم یک نفر را آورد و به نظرم همه بچه‌های پرسپولیس عالی بودند.

ولی خیلی‌ها معتقدند عنوان بهترین بازیکن لیگ بیستم باید به احمد نوراللهی تعلق بگیرد؟

احمد نوراللهی که هافبک توانمندی است. گل‌های حساسی زد و همین بازی آخر با پیکان هم گل قهرمانی تیم را زد. در توانمندی این پسر شکی نیست ولی من معتقدم مجموعه بازیکنان پرسپولیس عالی و بدون نقص بازی کردند. از درون دروازه بگیرید تا سید جلال و بقیه بازیکنان که زحمت زیادی برای این قهرمانی کشیدند.

شما یکی از حامیان یحیی گل محمدی در طول فصل بودید. در این رابطه صحبتی ندارید؟

یحیی گل محمدی یک مربی با دانش و بی حاشیه است که آرامش را به پرسپولیس آورده است. ما به خاطر پرسپولیس از سرمربی آن حمایت کرده و می کنیم و این موضوع را وظیفه خود می دانیم.

حالا که فصل به پایان رسیده است چه صحبتی با مدیران باشگاه پرسپولیس دارید؟

امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند این مجموعه را حفظ کنند. تا جایی که می دانم فقط رفتن محمد حسین کنعانی زادگان قطعی شده و بقیه بازیکنان باید حفظ شوند. این پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و حتی می تواند در آسیا هم قهرمان شود به شرط اینکه اجازه ندهند بازیکنان کلیدی تیم جدا شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابوالفضل NL ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آره یه 10 بازی آخر 11 امتیاز داور بهتون داد، بازی ماشین سازی و پیکانم که تبانی کوچولو کردید داور مورد علاقه دربیتونم کهبه خاطر فساد گسترده محروم شد
    • حسین پرسپولیسی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      خیلی ها دارن میسوزن .چون عرضه ندارن. به موفقیت سرورتون احترام بزاریدوبدانید که همیشه بایدبه پرسپولیس به چشم سرور نگاه کنید.....باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی