نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دروازه‌بان پنالتی‌گیر استقلال آماده بازی مقابل یاران قلعه نویی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شانس حسینی برای بازی مقابل گل گهر نسبت به محمد رشید مظاهری بیشتر شد تا اگر بازی به وقت‌های اضافه رفت خیالش از این بابت راحت باشد.

سید حسین حسینی در آخرین دیدار جام حذفی استقلال در مرحله یک چهارم نهایی دروازه بان اصلی استقلال بود که پس از ۱۲۰ دقیقه مقاومت روبه‌روی پرسپولیس و مهاجمان خطرناک این تیم در نهایت در ضربات پنالتی دوباره امتحان خود را به‌ خوبی پس داد. حسینی در آن مسابقه با مهار ضربه پنالتی مهدی عبدی که از آماده ترین مهاجمان فصل گذشته پرسپولیس بود، سند صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی را امضا و توانایی‌هایش در مهار ضربه پنالتی را بار دیگر مقابل این تیم به رخ کشید. او در مسابقات جام حذفی فصل گذشته نیز در مرحله نیمه نهایی پنالتی احمد نوراللهی را مهار و استقلال را به فینال رقابت‌های فصل پیش رسانده بود.

با توجه توانایی‌های سید حسین حسینی در مهار ضربات پنالتی و اینکه در دیدار مقابل سپاهان هم به میدان رفت این دروازه بان در شرایط مسابقه است و با این که استقلال با دریافت دو گل از سپاهان شکست خورد ولی همچنان بخت او برای ایستادن مقابل تیم گل گهر سیرجان بیشتر از مظاهری است. گرچه تا روز چهارشنبه و بازی مقابل گل گهر سیرجان ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

استقلال از ساعت ۱۹ و ۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ مرداد باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی