نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
۰ |
۰
سازمان لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه تیم‌ها در پایان فصل باید مدارک تسویه حساب با خارجی‌ها را ارایه کنند؛ در غیر این صورت تکرار استفاده از این امتیاز برای تیمی که مدارکش را ارایه می‌دهد غیر ممکن خواهد بود. 

فصل جدید نقل و انتقالات لیگ برتر از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود اما تا امروز ابلاغیه ای در خصوص اینکه تیم‌ها می‌توانند بازیکن و مربی خارجی به خدمت بگیرند به باشگاه‌ها ارسال نشده است. 

عدم ارسال ابلاغیه به باشگاه‌ها این ذهنیت را به وجود آورده است که شاید در فصل پیش رو هم حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران ممنوع باشد اما بر اساس خبرهای رسیده سازمان لیگ به زودی قانون جدید حضور خارجی‌ها در لیگ برتر را به تیم‌ها ابلاغ خواهد کرد. البته این قانون شبیه گذشته نخواهد بود. فیلتر حضور خارجی‌ها در لیگ برتر قوی تر می‌شود و قوانین خاصی تدوین می‌شود. از جمله اینکه تیمی که پرونده مفتوح در فیفا دارد تا زمان مختومه کردن فیفا نمی‌تواند از این امتیاز بهره ببرد. از سویی تیم در پایان فصل باید مدارک تسویه حساب با خارجی‌ها را ارایه کند و در غیر این صورت تکرار استفاده از این امتیاز برای تیمی که مدارکش را ارایه می‌دهد غیر ممکن خواهد بود. 

بر این اساس باید گفت در فصل جدید قانون منع حضور خارجی‌ها در تیم‌های لیگ برتر لغو خواهد شد. در لیگ یک سال‌هاست تیم‌ها حق استفاده از مربی و بازیکن خارجی را ندارند. 


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی