نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
۱ |
۳
سرانجام تلخ سنجاب پرنده/ گرایی این مرتبه ناکام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان کشتی فرنگی که با اجرای فن سنجاب پرنده و بازگشت رؤیایی مقابل حریف کروات، همه را نسبت به مدال طلای المپیک امیدوار کرده بود، با شکست نزدیک مقابل لورینچ مجارستانی راهی دیدار رده‌بندی شد.

خبرورزشی - پس از آنکه علیرضا نجاتی روز گذشته (یکشنبه) با شکست مقابل حریف ارمنستانی از دور رقابت‌ها حذف شد، امروز سه کشتی‌گیر کشورمان در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک روی تشک رفتند.

محمدعلی گرایی پس از کسب دو پیروزی مقابل حریفان کوبایی و کروات، مغلوب کشتی‌گیر مجارستان شد و فردا مبارزه رده‌بندی را مقابل حریفی از کشور میزبان برگزار می‌کند. گرایی که با اجرای زیبای فن «سنجاب پرنده» مقابل حریف کروات کامبکی رؤیایی در این مبارزه داشت و با این فن همه را به وجد آورد، برای رسیدن به فینال یک امتیاز کم آورد. او مجدداً قصد اجرای فن سنجاب پرنده در مصاف با حریف عنوان‌دار مجارستانی را داشت، اما موفق به اجرای آن نشد تا این بار سنجاب برای کشتی‌گیر ایرانی خوش‌شانسی نیاورد.

سرانجام تلخ سنجاب پرنده/ محمدعلی گرایی به رده بندی رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    این فن فن پرهیجان و سنگینی است و انرژی فوق العاده ای از کشتی گیر میگیرد گرایی نباید تا قبل از رسیدن به فینال از این فن استفاده میکرد تا هم انرژی کافی برای اجرای این فن را داشته باشد هم حریفش را در فینال سوپرایز کند هم به قهرمانی و مدال طلا برسد به چنین کشتی گیرانی معمولا توصیه میشود که از سوپرایزشان قبل از فینال استفاده نکنند و به جای آن از فنون ساده تر که انرژی کمی میبرند استفاده کنند در رده بندی برای کسب مدال برنز هم اگر احساس خستگی میکند که احتمالا همینطور است نباید از این فن استفاده کند و گر نه باختش حتمی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی