نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جدایی دومین ستاره پرسپولیس/ امتناع گل محمدی از ارائه لیست خرید بازیکنان جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که یحیی گل محمدی هنوز لیستی به باشگاه برای خرید بازیکنان جدید ارائه نداده است.

یحیی گل محمدی هنوز هیچ لیستی برای خریدهای مد نظر خودش برای  فصل آینده در اختیار مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس نگذاشته است. ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس نیز این خبر را در رسانه ای کرد در حالی که خیلی‌ها تصور کردند صحت ندارد.

اولویت یحیی گل محمدی در حال حاضر حفظ بازیکنان فعلی این تیم است. محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس از این تیم جدا شد و به قطر سفر کرد. طبعا باید این بازیکن را اولین جدا شده قطعی پرسپولیس خواند در حالی که وضعیت شهریار مغانلو هم مبهم و نامشخص است.

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست باشگاه پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ هزار یوروی درخواستی باشگاه سانتاکلارا را برای صدور رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو ندارد. مهاجمی که با ۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پیوست و حالا باشگاه پرتغالی ۱۰ برابر آن پول را برای موافقت با جدایی او از باشگاه ایرانی می‌خواهد.

همچنین قرارداد وحید امیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا ۳ بازیکن کلیدی پرسپولیس به اتمام رسیده و یحیی گل محمدی خواهان تمدید قرارداد آنهاست.

پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور برود و سرمربی این تیم به تمام بازیکنان فعلی نیاز دارد. خرید بازیکنان جدید مستلزم هزینه جدید است که می‌تواند حساسیت بازیکنانی در پرسپولیس برانگیزد که انتظار دارند اولویت باشگاه تمدید قرارداد آنها باشد. بنابراین منطق حکم می‌کند یحیی گل‌محمدی دست به عصا حرکت کرده و تا تمدید قرارداد بازیکنان فعلی، لیستی به باشگاه ندهد.

البته شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس به صورت پنهانی مذاکراتی با دو، سه بازیکن آغاز کرده است که فصل آینده به تیمش ملحق شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • pouya IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    هرچی یحیی بگه هر کیم میره موفق باشه ما عادت داریم قهرمان شیم فینال اسیا بریم و بهترین بازیکنامون بخاطر ول خرجی وزیر واسه بچه لوسه فوتبال ایران ول کنن برن اخرشم وزیر .... خلاصه که اقا یحیی از بازیکن معمولی ستاره میسازه رو سیاهیش واسه هوچی گرای سعودی
  • عادل IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    خب برن ستون اصلی تیم نبودن بازم جاشون میاریم ستون های تیم سید ، احمد، وحید ، عالیشاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی