پرسپولیس دوباره قهرمان شد تعجب نکنید/ استقلال نیاز به انفجار چند بمب بزرگ دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم بستن در فوتبال یک هنر است. هنری که بعضی از مربیان دارند و بعضی‌ها ندارند.

فرهاد اشراقی؛ یحیی گل‌محمدی در ابتدای فصل تیم تقریبا آماده‌ای را در اختیار داشت. تیمی که در ۴ سال گذشته هم همواره قهرمان شده و به قول معروف اسکلتش دست نخورده مانده بود. درست برخلاف استقلال که هر سال تیم خود و کادر فنی خود را تغییر می‌دهد و بدون دلیل هم تغییر می‌دهد. البته الان که استقلال باز هم قهرمان نشده باید تغییراتی را ایجاد کند اما نظر مجیدی این است که اسکلت استقلال حفظ شود و چند بازیکن جدید اضافه شوند.

تیم‌های قهرمان در همه جای دنیا تقویت می‌شوند و پرسپولیس هم باید بر اساس نیازهای خود بازیکنان جدیدی بگیرد. هنر یحیی این بود که در نیم فصل سه بازیکن خوب گرفت. سه بازیکنی که واقعاً در قهرمانی پرسپولیس نقش داشتند و مفید بودند اما استقلال نتوانست امین قاسمی‌نژاد را بخرد و لطمه خورد.

صرف نظر از مسائل مدیریتی باید به تیم خوبی که پرسپولیس داشت و استقلال نداشت هم اشاره کرد. مجیدی در یکی از مصاحبه‌هایش تاکید کرد که استقلال را دلال‌ها بسته‌اند و تیم اصلا بالانس نیست. او گفته بود که مثلا من وینگر چپ ندارم و گاهی مجبور می‌شوم از مهدی قایدی در این پست استفاده کنم.

حالا تصور کنید که همین قایدی هم که تک ستاره استقلال بود جدا شود و ... 

ختم کلام این که اگر پرسپولیس باز هم اسکلت همین تیم موفق را حفظ کند هیچ بعید نیست باز هم قهرمان شود. استقلال به معنای واقعی کلمه در فصل نقل و انتقالات نیاز به انفجار چند بمب بزرگ دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گلات قهرمانی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    چرا حقیقت رو وارونه جلوه میدی، اینهمه بازیکن از پرسپولیس جدا شدن، بعد میگی اسکلت تیم حفظ شده، استقلال که خیلی بیشتر از این ها خرج کرده، پس چطور بازیکنان مورد نظر شون رو جذب نکرده،،، در یک کلام این مباحث فقط فرافکنی هست والسلام
    • ساوالان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      از تیمی که برانکو 5سال پیش قهرمان شد. فقط 2بازیکن ما نده . بقیه رفتند.!!!!!!!!!!!!! یعنی 25 بازیکن در عرض 5سال.....سال 5بازیکن رفته و 5تا امده. کدام ثبات !!!!!!!!!!!!!!!!!! مگر سال پیش تمام بازیکنان استقلال را به هر قیمتی حفظ نکردند.!!!!!!!!!!!! پرسپولیس بیرانوند شجاع رسن ترابی نادری......همه را از دست داد. اگه فقط شجاع می ماند پرسپولیس قهرمان اسیا می شد!!!!! پرسپولیس دو بار فینال اسیا رسید. به علت نداشتن بازیکن باخت. سال اول پنجره بسته. سال دوم هم محرومیت چند بازیکن وکوچ عده ای!!!!!!!!!! تنها دلیل موفثقیت پرسپولیس یک عامل مهم بوده.اون هم دست استقلالی هاست.!!!!!! و گر نه پرسپولیس بدهی دارد . مشکلات دارد. ولی پشتکار داشته زحمت کشیده. طرفدار پشت تیم بوده.مایه گذاشتند.طرفدار پرسپولیس کمک نقدی کرده!!!!!!! ما دنبال توجیه نبودیم. انواع مشکلات رقیبان اختراع کردندولی ما راه همان را ادامه دادیم. انشالله پیش به سوی موفقیت های بزرگ!!!!!
    • تسلیت .... بابا رفت ! IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      هرتیمی هر سازمان و تشکیلاتی هر خانواده ای هر مغازه و دکه ای تا جای مشخص صاحب و مدیر مشخص برنامه مشخص و دخل و خرج مشخص نداشته باشد به هیچ عنوان موفق نخواهد بود میتواند زنده بماند میتوان روز را شب کند میتوان چراغش را روشن کندحتی میتواند تولید کند و محصول خود را بفروشد اما موفق نخواهد بود فقط در حالت روزمرگی خواهد ماند طی سالهای گذشته بخصوص با وزارت سلطانیفر برنامه این بود که استقلال در حالت روزمرگی بماند برخی گاه و بیگاه از تعداد زیاد خریدهای استقلال و پولهای فراوان میگویند و اصرار هم دارند که نشان دهند این رمز موفقیت میتواند باشد اما همه میدانیم که اینطور هم نیست اتفاقا یکی از عوامل یا نقشه های افت یک تیم همین رفت و آمدها یا عدم ثبات است آن پولها هم که از جیب مبارک آقایان نبوده از جیب مردم است و بی حساب و کتاب !! البته درمورد آقای سلطانیفر و هواداری ایشان و مدیرانش از پرسپولیس مطمئنا ایشان به تنهایی و خودسرانه اینقدر از پرسپولیس نمیتوانست حمایت بکند مطمئنا دستور از جایی دیگر و از بالاها !! بوده است
  • بهمن IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    ...و البته چند رسانه پر هياهو كه سربزنگاه با توليد حاشيه تيمهاي رقيب را از ميدان به در كنند
  • حامد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    ای بابا با چه آدمایی طرف هستیماااااااااااااا!!!!!!!!!! چرا متوجه نمیشید و هی این جمله اسکلت تیم بهم نخورده رو میگید!!! 7 تا بازیکن جدید داشته امسال تیم. اینم برای بستن دهن کسایی که میگفتن پرسپولیس این سالها ثبات داشته. بشمرید: بیرانوند، محرمی، خلیل زاده، ماهینی، رضاییان، انصاری، احمدزاده، مسلمان، رفیعی، بشار، علیپور، طارمی. در یه بازه ای ترابی و امیری. همین تیم و الان جمع کنی قهرمان آسیا میشه. باز یه سری تو مغزشون نمیره و یگن تیم ثبات داشته. همین توهم و دروغی که امثال مجیدی باهاش هوادارای بدبختشونو راضی نگه داشته.
    • sina IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      مجتبي محرمي فرشاد پيوس مرتضي كرماني و ضيا عربشاهي يادت رفت
    • حامد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      پاسخ sina: با نمکککککک، مگه خودتونو جر ندادید که اینا از زمان برانکو ثبات دارن؟؟ تو این اسامی کسی رو قبل از دوره برانکو میبینی؟؟؟ حتی تو همین یه مورد ساده هم شما هوچیگری میکنید وای به حال بقیه چیزا.
  • #بابا مسعود IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    اگر استقلال بابا مسعود داشت گلت کرده بود خبر لنگی اسپانسر ما پول میده شما بازیکن بگیری داور جرت اخراج گل محمدی نداره اگر غیر گل محمدی هر کس دیگه انقدذ اعتراض می کرد 10 تا بازی جریمه می شود پنالتی براتون گرفتن پنالتی باید می گرفتن نگرفتن خبر لنگی شما سال بعد جزو 4 تیم بشو
    • مهدی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      اگه جای بازیکنان کیسه خانزاده و صادقیان هوادار را کتک زده بودن ۹ و ۶ ماه محروم میشدن میدونی که
    • مجهول الهویه IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      حداقل به حرف محمد تقوی پیشکسوت خودتون محمد تقوی توجه کنید که گفت تا زمانیکه قهرمانی های پرسپولیس را به خارج از زمین نسبت بدهند این قهرمانی‌های ادامه داره. پشیمون شدم اینو گفتم توجه نکنید تا بازم پرسپولیس قهرمان بشه.
  • شمسعلی. AE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    این پرسپولیس با این تفکر و با این ساختار و کادر مربیگری مطمئن باشید تا ۳ سال دیگر هم قهرمانیش حتمی است فقط کافی است به این نفرات ۳ الی ۴ بازیکن خوب در پستهایی که لازم است جذب شود و مغانلو هم بماند امکان ندارد تیمی حریف پرسپولیس شود
  • ستاره‌های آسیایی سیاره های اسنپی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    یکی اومده بازیکن می‌شماری که اینها رفتن و اونا اومدن و تیم کلی تغییرات داشته. تمام بازیکن‌هایی که از پرسپولیس رفتن چند سال برای تیم بازی کردن؟ مثلا بشار رسن با میل خودش بعداز چند سال بازی می‌ره و جباروف بعداز یک سال و کارایی بیشتر از بشار رو ردش میکنند بره. تیام و پانویس کم بازیکنی نبودن ولی با نفوذ مدیریت پرسپولیسی در تیم استقلال در چند سال اخیر مانع از نتیجه گیری تیم شدند. چطور میشه برانکو ۴ سال در یک تیم میمونه ولی تیم رقیب هر سال مدیر و مربی عوض می‌کنه. تمامی این تغییرات به ظاهر نشان دهنده توجه به استقلال هست ولی در واقع هدف ضربه زدن و ناامیدیه. ای کاش وزیر نامحترم فقط به فکر تقویت تیم حکومتی بود و دست از تضعیف استقلال برمیداشت.
  • علی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    شما وزیر تو ترکیب دعا کنید بمونه وزیر و حتی رییس جمهور رفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی