نظر مثبت گل محمدی روی یک ستاره استقلال/ قرار خنده‌دار سرخابی‌ها که زیر پا گذاشته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌ها قبل مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار بسیار عجیب و غریبی با هم گذاشتند که حالا دیگر چنین قراری ندارند.

 حدود ۷ یا ۸ سال قبل مدیران وقت پرسپولیس و استقلال قرار گذاشتند که از یکدیگر بازیکن نگیرند! اتفاق عجیبی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

پارسال هم زمانی که اسماعیل خلیل‌زاده در استقلال قدرت داشت، چنین تفاهمی را با باشگاه پرسپولیس انجام داد اما بعداً این تفاهم به هم خورد و استقلال امثال محمد نادری و آرمان رمضانی را از پرسپولیس گرفت. هر چند که محمد نادری بازیکن قرضی تیم کورتریک بلژیک محسوب می‌شد اما به هر حال در پرسپولیس بازی کرده بود.

امسال اما تا به امروز چنین قرار خنده‌داری بین دو باشگاه گذاشته نشده و پرسپولیس و استقلال می‌توانند از یکدیگر بازیکن بگیرند. طبق شنیده‌ها پرسپولیس روی یکی از بازیکنان استقلال نظر مثبت دارد و شاید اگر این بازیکن را بگیرد، استقلال هم در مقام مقابله برآید.

پارسال در مقطعی صحبت از این بود که سیامک نعمتی استقلالی شود اما در نهایت توافقات لازم انجام نشد و نعمتی در پرسپولیس ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    حالا ما که ناراحت نیستیم از رفتن اون دو تا بازیکن. چون اونا ضرر کردن و اگه مونده بودن از نزدیک میتونستن جام و لمس کنن، ولی اینکه نوشتین تفاهم به هم خورد درست نیست، به هم زدن. اینم میره کنار همه بی اخلاقی هاشون. حتما که نباید سندی باشه. بالاخره یه حرفی زدن دیگه. البته میگم ما ممنونیم ازشون خصوصا از بردن نادری که کلی پول تو پاچه شون رفت.
    • باران IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      خودت خندت نمیگیره از چرت و پرتات ، خیلی هم باید خوشحال باشن که اومدن به یک تیم باکلاس و ریشه دار و رهایی پیدا کردن از بولینگ عبده
  • پدرام IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    هیچ وقت تیمم قهرمان باززیکن تیمم کممک نایبب قهرماانن نممییخره پرسپولیس پول بازیکن کیسه نداره بااللای ده میلیاارد قرارداادشونه بباززیکن ککیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی