سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
۱۰ |
۴
ماجرای نامه مهم سعید معروف/ کاپیتان جنجالی به آمریکا رفت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاسور و سرپرست تیم ملی والیبال در پایان رقابت‌های المپیک توکیو از تیم ملی خداحافظی کردند.

نامیر خوش‌خبر درمورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: آلکنو با بازیکنان خداحافظی کرد و به کشورش بازگشت. توتولو قرار است فردا به کشورش برود. قرارداد این دو مربی با والیبال ایران تمام شده و بعید است که این همکاری ادامه پیدا کند.

وی درخصوص پایان ماموریت خودش در تیم ملی والیبال تصریح کرد: کار من هم در تیم ملی والیبال تمام شد و در رقابت‌های پیش‌رو قطعاً در تیم ملی حضور نخواهم داشت. فدراسیون والیبال هم مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست جدید تیم ملی انتخاب کرده که برای او هم آرزوی موفقیت می‌کنم. شک ندارم که کارخانه می تواند به خوبی در این سمت به کارش ادامه دهد. 

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درمورد خداحافظی سعید معروف از تیم ملی تصریح کرد: سعید هم تصمیمش را گرفته است. به زودی باید منتظر نامه خداحافظی کاپیتان باشیم. او در راه آمریکا است و فکر می‌کنم زمانی که به مقصدش برسد نامه‌اش را منتشر کند. معروف به من گفت که احتمالاً در مسیر پروازی به آمریکا نامه‌اش را نوشته و به زودی منتشر خواهد کرد.

خوش‌خبر عنوان کرد: امروز شنیدم که برخی‌ها گفتند سعید معروف مصاحبه‌ای انجام داده و انتقاداتی را نسبت به مدیران ورزش کشور مطرح کرده است. من در این خصوص با معروف صحبت کردم و او تمام این موضوعات را تکذیب کرد. او به من گفت که با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده است. امیدوارم رسانه‌ها برای رسیدن به اهداف خود چهره‌های محبوب و مطرح ورزش کشور را تخریب نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    بعله تیم والیبال رو بهم ریخت وابروی والیبال ایران رو در جهان برد حالا هم حاجی حاجی مکه! فعلا برو خوش باش که اگه مملکت هرت نبود باید میومدی جواب این افتضاحت رو میدادی نه که باعث رفتن ابروی یه ملت و کشور بشی وبعدم راهی امریکا برا گشت و تفریح!واقعا حیف نون گندم که خوراک بیغرتهایی چون تو بشه!لیاقت تو امثال تو همون مهاجرت وکولی وبی وطن بودنه!ای تو اون ..... که خوردی!
    • ناشناس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      هرکی مشکل داره، میتونه جمع کنه از ایران بره
    • مخالف احمق IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      ملت ما چقدر ناسپاسه ، این همه تلاش کرد ، دلش میخواد بره ، خب به ما چه تو چه کاره ای که اینطوریدبهش توهین میکنی تو پول واسه زندگیش رو دادی شعور داشته باش
    • هموطن IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      دوچرخه چی ادب رو رعایت کن ، چطور اینقدر راحت برا خودت اظهار نظر میکنی ، والیبال ایران با بازیکن های مطرحی مثل سعید معروف و شهرام محمودی وامیر غفور ومحمد موسوی و...تو جهان شناخته شد و موهاشون سفید شده اینقدر ناسپاسی اخر تا به کی ؟
  • ورشکسته بورس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    بزرگترین بدبختی و مشکل کشور اینست که بعضی از مردم قهرمانان و نخبه های ورزشی را که سالها بهترین لحظات عمرشان را برای ایران زحمت کشیدند در موقع خداحافظی قهرمانان بعضیها همه زحمات و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان را نادیده میگیرند و در کمال تاسف به این قهرمانان توهین میکنند متاسفانه بجای تقدیر از این اسطوره ها بی ادبی و توهین را جایگزین میکنند از زمان ظهور این تیم والیبال رتبه ایران در سطح جهانی بسیار ارتقا داشته که باید بعنوان اسطوره از سعید معروف و تیم ملی والیبال تقدیر و تشکر بشود اگر زحمات ملی پوشان و اسطوره های ورزشی در تمام رشته ها نادیده گرفته شود و بجای تقدیر از اینها توهین بشود آنوقت ورزشکاران طراز اول در کشورهای دیگر با بهترین امکانات و بهترین درآمدها ورزش خواهند کرد که این موضوع برای ایران خیلی ناراحت کننده خواهد بود
  • Bahram IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    متاسفم برای کسانیکه که به هر کدام از ورزشکارهای ایرانی توهین میکنن، این ورزشکار اگه عشق به وطن و غیرتشون نبود با این امکاناتی که جمهوری اسلامی در اختیار اینا می‌ذاره یک دقیقه نمیتونن فعالیت کنن، من اگه جای مسئولین بی لیاقت بود حتماً یک مجسمه از سعید معروف به پاس تمام زحماتش برای تیم ملی روی یکی از میدون های ارومیه نصب میکردم، این فرد باید با کمال افتخار از تیم ملی خداحافظی کنه نع با نوشتن یه نامه.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    تو هنوز خیلی جوونی یه جوری می گن توی بازی دیگه ۳۸ ساله می شه انگار چند سالشه تازه اول جوونیته می تونی برگردی تو خیلی عالی هستی معرکه هستی تو ولی دیگه دوست نداری باشی امیدوارم هر جا که هستی بهترین چیز ها نصیبت بشن
    • SHM IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      آره راست می گی می تونست ادامه بده!
  • حدیثه IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    خیلی حیف شد ،کسایی مثل سعید معروف که ستاره های تیم هستند انقدر زود از تیم ملی خداحافظی کنن،اونا بودن که باعث شدن والیبال جزئی از ورزش های مورد علاقه ماایرانی ها بشه و لحظات فوق العاده ای رو برامون به ارمغان بیاره،من با درخشش تیم ملی فهمیدم چقدر والیبال ورزش جذابی هست و درآن استعداد دارم ،درهرصورت باید قدر آدم هایی که این همه واسه ی تیم‌ ملی زحمت کشیدن رادونست و ازشون تقدیر کرد،تاجوونای بااستعداد بتونن با دیدن اونا شکوفا بشن.
  • باقر جعفری IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    از هیچی به میلیاردها تومان پول رسیدن با پول ملت باید تلاش میکرد تا پول بیشتری در بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی