نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
۱ |
۰
پرسپولیس و گل گهر؛ فرهاد مجیدی از قرعه حذفی راضی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف گل گهری برود که مجیدی توانسته همیشه سرمربی آن را شکست دهد.

قرعه استقلال در نیمه نهایی جام حذفی از آن قرعه هایی است که فرهاد مجیدی دوست داشت. ابتدا رقابت با پرسپولیس و انتقام شکست در لیگ برتر که مجیدی را به اوج محبوبیت باز گرداند و بعد از آن رقابت با گل گهر سیرجان که هدایت آن را امیر قلعه نویی بر عهده دارد. فرهاد مجیدی در سه فصلی که مربیگری را آغاز کرده و از زمانی که دستیار شفر بود به برد قلعه نویی عادت داشت.

سوپر گل پاتوسی

مجیدی کار مربیگری را با دستیاری شفر آغاز کرد و در یکی از حساس ترین بازی‌های فصل توانست برد برابر سپاهان در اصفهان را تجربه کند. بردی که با گل تماشایی پاتوسی در دقیقه آخر رقم خورد.

دو برد شیرین با پنالتی های مشکوک

لیگ نوزدهم استقلال موفق شد در بازی برگشت با هدایت مجیدی دوباره سپاهان را شکست دهد و در جام حذفی نیز مجیدی تیم قلعه نویی را کنار زد. نکته جالب هر دو بازی خطاهای عجیب و مشکوک مصلح بود که داور پنالتی گرفت ولی به نظر می رسید استقلالی‌ها روی هر دو صحنه زرنگی کرده باشند و داور به اشتباه افتاده باشد.

امیر با گل گهر هم حریف فرهاد نشد

تقابل گل گهر و استقلال در لیگ برتر را هر دو بار استقلال برد که بازی برگشت هدایت آبی‌های تهران بر عهده مجیدی بود.

هر چهار تقابل مجیدی و قلعه نویی به عنوان مربی را فرهاد برده و حریفی بهتر از قلعه نویی نمی توانست در این مرحله مقابل مجیدی قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    خیلی برام جالبه که شما برای بردهای استقلال همیشه دنبال اشکال تراشی هستین کاری هم ندارین که حرفتون درست باشه یا نباشه در رابطه با هر دو صحنه ای که شما در بازی سپاهان و استقلال یاد کردین همه کارشناسان به جز یکی دو نفر نظر داور را تایید و پنالتی های استقلال هر دو درست بود ولی هرگز نگفتین در همان بازیهای سپاهان با استقلال داور خطای هند کی روش که به قول یکی از کارشناسان داوری از کره ماه هم پیدا بود رو پنالتی نگرفتن چی بهتون بگم اگه شرف و وجدان داشته باشین این تیغ سمی رو علیه استقلال غلاف می کینن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی