نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مگر مربیان محبوب‌تان پرسپولیس را برده بودند؟/ شما را به خدا واگذار می‌کنم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی تارتار سرمربی پیکان در لیگ بیستم گفت آنهایی که طی روزهای گذشته به او اهانت کردند را به خدا واگذار می کند.

مهدی تارتار سرمربی پیکان که نقش زیادی در موفقیت‌های این تیم در لیگ بیستم داشت، حالا در پایان فصل به موضوعات مختلفی درباره تیمش اشاره نی‌کند. تارتار بعد از بازی با پرسپولیس مورد هجمه‌هایی از سوی برخی هوادارنماهای فوتبال قرار گرفت. اظهارات مهم و جدید تارتار را در زیر بخوانید:

ما قهرمان معنوی لیگ برتر هستیم

اگر به جدول رده بندی نگاه کنید، در بین تیم‌هایی که قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته نشده بودند، ما قهرمان هستیم! ما با هزینه اندک و بودجه‌ای که داشتیم فقط به دنبال بقا در لیگ بودیم اما رتبه هفتنی‌را کسب کردیم و به نوعی نی‌توان گفت پیکان در این فصل قهرمان معنوی لیگ برتر است! 

زورمان به پرسپولیس نرسید

واقعیت این است که پرسپولیس از نظر تجربه و مهره و شرایط فنی تیم قدرتمندی است و قهرمانی در لیگ برتر هم حق این تیم بود. ما در بازی آخر تلاش کردیم که بتوانیم جوانمردانه بازی کنیم و شرافت مان را نشان بدهیم اما متاسفانه زورمان به پرسپولیس نرسید و تجربه ستاره‌های این تیم به جوانان ما چربید و در نهایت شکست خوردیم.

مگر مربیان محبوب‌تان پرسپولیس را برده بودند؟

من فقط یک سوال از آنهایی که طی روزهای گذشته به من اهانت کردند، دارم؛ اینکه مگر در این فصل و حتی فصول گذشته مربیان محبوب خودشان با تیم‌هایشان توانستند جلوی تیم پرسپولیس بایستند و این تیم راشکست بدهند که از جوانان پیکان با این شرایط انتظار داشتند مقابل پرسپولیس برنده باشیم؟ در همین فصل خیلی از مربیان محبوب که سابقه کار کردن در تیم‌های دیگر را داشتند، مقابل پرسپولیس بازنده بودند اما حالا از ما با این تیم جوان انتظار شکست پرسپولیس را داشتید؟

وجدانم راحت است

قبل از بازی با پرسپولیس هم درباره اهانت‌هایی که در فضای مجازی توسط برخی انجام نی‌شود صحبت کردم. من هرگز  آنها را حلال ننی‌کنم و به خداوند نی‌سپارم. همواره در هر جایی کار کردم، سعی کردم شرافتم را زیر پا نگذارم. بارها گفته‌ام لقمه‌ای که سر سفره خانواده‌ام نمی‌برم، باید حلال باشد و وجدانم راحت است که همه کار برای موفقیت تیم‌هایم انجام دادم و جایی کم نگذاشتم. بقیه اش هم اهمیتی ندارد؛ به هر حال برخی در فضای مسموم مجازی به توهین کردن عادت کرده اند و دوست هم ندارند رویه شان را اصلاح کنند.

در لیگ بیستم عدالت اجرا شد

به نظرم در لیگ برتر امسال عدالت به طور کامل اجرا شد. هم در بحث قهرمانی و نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی و هم در بحث پایین جدول و سقوط تیم‌ها. تیم‌هایی که خوب بودند، در رده‌های بالایی قرار گرفتند و تیم‌هایی که عملکرد ضعیفی داشتند به رده پایین تر سقوط کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    تو فقط بازی ای که جلوی ما می کردی یعنی دفاع مطلق رو جلوی لنگ می کردی همین.بخدا دست زو قران میگذارم دوست داشتی ببازی اگه لنگ به بردت برای قهرمانی نیاز داشت.جلو استقلال سپاهان اتوبوس میچیدی تو دفاع جلو لنگ حمله میگردی خخخخخخخخخخخخ
    • گل ابریشم IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      خوب شما هم جلو سپاهان همون دفاع اتوبوسی جلو پرسپولیس تو جام حذفی رو می‌کردین شاید فرجی میشد... راستی اگه پیکان از پرسپولیس امتیاز می‌گرفت چیش به شما می‌رسید جام ندیده؟
  • Farid US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    Vaghean ke mardy damet garm aslan be in hasoudha va bakhilha negah nakon , faghat negah kon ke cheghadr in afrad past va namard hadtand ke migoyand Esteghlalyha 6 ta bekhorand va peykan ham barandeh shavad ta Sepahanyha ghahreman shavad, hesadat ta koja inha vatan foroush hadtand in Esteghlalyha alean darand degh mikonand, in hafte ham hazfe mishavand va Majidi domesho mizare layeh pash va mire
  • مهدی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    پرسپولیس ۳۰ امتیاز را از تیمهای گرفته که مربی کیسه کش داشتن اون وقت هوادار بچه سال کیسه اتهام میزنه
  • شمسعلی. GB ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    فقط یک سوال از کیسه کشا چرا تمامی مربیان استقلالی به راحتی به فرهاد محیدی باختند ، واقعا فکر می کنید که این مربیان فنی به مجیدی باختن ؟؟؟؟؟؟؟نه همه همه متوجه شدند که چگونه این مربیان از جمله قلعه نوعی و نکونام ، ساکت الهامی ، فیروز کریمی ، فراز کمالوند و علیرضا اکبر پور براحتی دروازه یشان را در مقابل استقلال باز گذلشتن تا این تیم با شاش فرهاد حداقل سهمیه بگیرد و امروز هم قلعه نوعی بهترین مربی لیگ برتر با ۵ قهرمانی دوباره مقهور دانش مربیگری مجیدی می شود آره ارواح دلتان شما گفتید ما هم باور کردیم
  • حامد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    طرف خودش زورش به پرسپولیس نرسیده، 29 هفته وقت داشته به سرورش برسه، حالا که نرسیده میگه تکلیف قهرمانی این لیگ دست تارتار بود :))) بخدا این بحث های مسخره رو برای اولین بار تو دنیا همین هوادارای متوهم استقلال که الان سپاهانیام بهشون اضافه شدن مد کردن. یه مقدار اوایل فصل امسال از سپاهان بابت اینکه یه رقیب جدی هست نگران شده بودیم، ولی رفته رفته دیدیم هوادارای اونام به همون بیماری توهم و نفرت انگیزی که هوادارای استقلال دچارن دچار شدن و اگه ادامه داشته باشه خب برای فصل های بعدی به نظر مشکلی نداریم. مثکه رویکرد نویدکیا و هواداراشون خیلی باهم جور نیست. اون شاید اعتقاد داره باید توهم و گذاشت کنار و تلاش کرد ولی هواداراشونم وزیر وزیر میکنن. یه حالت دوگانه ای داره. ولی تکلیف استقلال مشخصه، هم مجیدی هم هواداراش هم پیشکسوت هاشون همه با هم متوهمن و به هم میان :)
  • گرگانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    کاری, دیگه ازشون بر, نمیاد سال دیگه هم قهرمانیم و انتقام شما رو هم میگیریم بزاز, هر چی, دوس, دارن مضخرف, بگن بعضی, ها برن سبزی, پاک کنن بهتره تا, کارشناسی, فوتبال, عادت, دارن بهوصحبتای به, پایع, و اساس, و متعصبانه و اتهام زنی
  • #بابا مسعود IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    باشه از خنده اخر بازی خوشحالی بازیکن مشخص بود بابا مسعود رفت
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    حقته (من از تمام اصفهانی ها و شله زردا عذرخواهی میکنم که نتونستیم پیروز بازی باشیم) حالا برای شله زردا خود شیرینی کن فرناز بخاطر قهرمان نشدن پرسپولیس کبیر به نمدسیا باخت بدون هیچ عذرخواهی و ناراحتی
  • فری امپرازول IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    شما کیسه کشا راضی بودین 6 تا از مافیای اصفهانی گل بخورید پس دنبال بابا مسعود نگردید که اگه کمیته انضباطی ورود میکرد الان دسته یک بودین
  • ایرانی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    اقای تارتارما هم انتظار شق القمر ازتو وتیم جوانت بقول خودت نداریم ونداشتین ولی انتظارداشتیم با شرافت بازی میکردید درسته که از لحاظ فنی وبرتری مهره از پرسپولیس ضعیفتر بودید ولی وقتی بازیکنان پیکان اشکارا پاس گل به پرسپولیس میدادند چرا حرف از شرافت نمیزنید این شما وبازیکنان پیکان هستید که به خدا واگذارتان میکنیم از وزیر ورزش چه پاداشی گرفتید. بس کنید این بازیها وحرفها دیگر خریدارندارد حتی صدای بعضی از پیشکسوتهای قرمز هم درامده والبته نویسنده این مقاله چطور از تماشاگر نما استفاده میکند نمیدانم شاید پرسپولیسی میباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی