شانس فولاد برای قهرمانی در جام حذفی بیش‌تر از استقلال است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: شانس فولاد برای قهرمانی در جام حذفی بیش‌تر از استقلال است، چون انگیزه‌های بیش‌تری نسبت به استقلال دارد.

فریدون حردانی درباره پیروزی فولاد مقابل ملوان و صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار کرد: فولادی‌ها به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متاسفانه بازی‌های لیگ برتر را از دست دادند. به خصوص در بازی مقابل مس رفسنجان دچار اشتباهات فردی شدند و بازی را واگذار کردند. آن‌ها با مساوی در آن بازی‌ هم شرایط‌شان در لیگ را بهتر می‌کردند اما به هر حال خداراشکر در جام حذفی بسیار هماهنگ بازی کردند و یک هارمونی خیلی خوب در تیم وجود داشت که باعث شد از ملوان عبور کنند.

او ادامه داد: فولادی‌ها چندان نیاز نداشتند خودشان را خسته کنند و باید خودشان را برای فینال آماده می‌کردند. مقابل ملوان با فکر و تاکتیک مناسب قرار گرفتند و با پیوستن فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری می‌توانند در بازی فینال موفق شوند. در بازی مقابل ملوان مشخص بود که این تیم را ساده نگرفتند و همه احترام خاصی برای ملوان و مردم این شهر قائل هستند، چون این تیم از قدیم بسیار تیم خوبی بود و جزو بهترین تیم‌های شهرستانی بود.

این مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان این‌که نکونام خیلی حساب شده مقابل ملوان کار کرد، گفت: همانطوری که انتظار می‌رفت، تیم فولاد از جناح چپ و راست فشار زیادی را به حریف وارد کرد و مشخص شد که ملوانی‌ها در خط دفاع دچار اشتباهات فردی می‌شوند و باتوجه به حضور شیمبا و پاتوسی از این اشتباهات به بهترین شکل استفاده کردند. اگر احمدزاده و انصاری هم بودند، شاید گل‌های بیش‌تری زده می‌شد اما در کل فولاد عاقلانه و حساب شده در این بازی به میدان رفت.

او درباره فینال جام حذفی و جدال فولاد و استقلال بیان کرد: من احترام خاصی برای نکونام قائل هستند اما او به شکلی عنوان کرد که سال آینده در فولاد حضور ندارد و این ممکن است باعث شود بازیکنانش دلسرد شوند. البته هم نکونام و هم سعید آذری تجربه لازم را دارند و می‌توانند تیم را در شرایط ایده‌آلی قرار دهند. فولاد دارای ساختار خیلی خوبی است اما شرایط برای هر دو تیم مساوی است. البته شانس فولاد بیش‌تر از استقلال است، چون انگیزه‌های بیش‌تری نسبت به استقلال دارد.

حردانی اضافه کرد: استقلال حتی اگر قهرمان نشوند هم سهمیه آسیایی را دارد اما فکر می‌کنم فولاد انگیزه بیش‌تری برای تصاحب قهرمانی دارد. تیمی که در این بازی کم‌تر اشتباه کند، پیروز از زمین خارج می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گچساران ،بام نفت ایران IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    شانس فوتبالی فولاد بیشتره،اما استقلال داور را در کنار خودش داره،فولاد باید یکی دو گل واسه حمایت داور از استقلال در نظر بگیره،تا نتیجه بگیرد. خیلی تابلویه،که دارن با کمک داوری بعد از چندین و چند سال ناکامی و هزاران میلیارد تومان هزینه،یه جام مسئله دار میدن استقلال،برای راضی کردن هوادارانشان. واقعا باید ناداوری ها و کمک به این تیم روح جوانمردانه فوتبال را زبح میکنند،قلعه نویی که از جنس خودشان بود خوب توضیح داد،این موارد را
    • عباس IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      شما سلطان فساد و تبانی و جام اسنپی هستید، اشتباه گرفتید تاج کبیر رو با لنگ حقیر
    • گالیله IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      من یه استقلالی دربازی گل گهر فکر کنم استقلال از داور سود برد. وبعد از 6 سال یکبار استقلال از داوری سود کرد. ولی تیم خاص 6سال شده که ازبهترین امکانات به همراه داوری سود برده اینها واقعیته ومقابل گل گهر استقلال بد بازی کرد
    • هادی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      دوست عزیز احتمالا شما تعصب لنگ رو دارین و بحثی روی فولاد ندارین مشکل اینجاست این تهمت ها به تاج نمیچسبه هشت ساله دارین با حمایت سیستماتیک جام میبرین این اراجیف رو هم به تاج نسبت میدین خدای هوچی‌گری هستین ضمنا هزاران ميليارد رو اصلاح کن از بزرگی این عدد خبر نداری مردم بهت می‌خندن.
  • حسین IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    انشاالله هرکسی لیاقت قهرمانی داشت،جام حذفی نصیب اون شود
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    دیدار فولاد وتیم داوری بطور صد در صد با برد قاطع تیم شایسته داوری بپایان می‌رسد.
  • کامی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    فولاد از همین الان انصراف بده خدایی کمتر واسشون خرج داره این جام باید به استقلال برسه داورا هماهنگن با استقلال
  • مذاج لنگ IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    امیدوارم مثل دربی نشه که داورا استقلالو از کورس قهرمانی دور کردن یا مثل بازی آلومینیوم،امیدوارم اصلا صحنه مشکوکی پیش نیاد که تصمیمات درست داور نخواد به مذاج بعضیا خوش بیاد!البته که خطای منجر به گل گلگهر درست نبود.
  • بهروز نبوی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    خوده پرسپولیس بیشترین نفع از داوری برده و براساس همین اشتباهات داوری باعث شد با اختلاف دو امتیاز قهرمان بشه در مقابل همین گل گهر پنالتی صدرصدشونو نگرفتن..اون موقعی همین طرفدارای این تیم میان با کمال وقاحت میگن استقلال با کمک داوران می‌بره ،بله اشتباه داوری بوده و پنالتی استقلال اشتباه بوده ولی گلی که گل گهر زد خطای قبلش اشتباه داوری بوده..اشتباه داوری همیشه هست یکجا به نفعت میشه یک جا به ضرورت همین پرسپولیس در بازی برگشت با استقلال با اشتباه داوری در نگرفتن پنالتی استقلال تونستن استقلال ببرن ...لطفاً دوستان پرسپولیسی حرف از داوری نزنند که خودشون بیشترین نفع داوری بردن
  • ج IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    استقلال تیم داورا نیست پرسپولیس از داورری بیشتر سود برده
  • شهریار IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    پرسپولیسی ها اینجا جای غلط کردن شما نیست اون شمایی که با بابا مسعودتون نتیجه گرفتی نه تیم دیگه
    • الفرناز جک تری دی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      تیم حکومتی استقلال فقط با داور سر همه تیمها رو میبره حق شهرستان سیرجان رو هم خوردن و با داور بردن جای غلط کردن شما تو زمین با داوراست
  • شمسعلی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    راستی چرا استقلال شش بار در سالهایی قهرمان جام حذفی شده که پرسپولیس قهرمان لیگ شده است ولی عکس آن هرگز رخ نداده است ؟؟؟؟؟ بماند که سال گذشته هم پروژه اجرا شد ولی تراکتور دیگر اجازه نداد و هنوز هم بماند که سر صنعت نفت را سال ۹۷ بریدن سر سپاهان را پارسال و سر گلگهر را دیشب ، آقای برهانی عجب جامهای پاکی استقلال گرفته است و ما خبر نداریم
  • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    مگه داور بهتون جام بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی