نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
۰ |
۰
شهید قندی اعتراض کرد/ رای تبانی تغییر می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهید قندی یزد به رای صادره از سوی کمیته اخلاق در خصوص پرونده تبانی اعتراض کرد.

حالا این سوال مهم پیش می آید آیا با اعتراض تیم شهید قندی یزد رای کمیته اخلاق در خصوص پرونده تبانی تغییر خواهد کرد یا نه. تیم شهید قندی یزد به مرحله پلی آف صعود کرده بود اما با حکم کمیته اخلاق هم شانس صعود به لیگ یک را از دست داد و هم به دسته سوم سقوط کرد. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد پرونده تبانی می گوید: فدراسیون تمام تلاش خود را برای مبارزه با تبانی انجام می‌دهد. بحث تعلیق لیگ دو هم مستقیماً با دستور خود رئیس فدراسیون بود. اگر تبانی ثابت شود جریمه هایی که در نظر گرفته می‌شود، قطعاً بیشتر از تبانی خواهد بود. همه دیدند که با بحث تبانی شوخی نداریم و این خط قرمز فدراسیون است. در آینده هم خبرهای بیشتری در این مورد داده خواهد شد.

 این بار کمیته استیناف به پرونده رسیدگی خواهد کرد و اگر اعتراض تیم شهید قندی وارد نباشد این احتمال وجود دارد آرا تشدید شود.

شهید قندی اعتراض کرد/ رای تبانی تغییر می‌کند؟

ضمن اینکه کامرانی فر پاسخ رضا حسن زاده سرمربی تیم شهید قندی یزد را داد. رضا حسن زاده چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود در حالی که جریمه تبانی در فوتبال ایران ۵۰ میلیون تومان است فدراسیون فوتبال بیش از سه میلیارد تومان تیم ها را جریمه کرده است.

علاوه بر سقوط تیم شهید قندی یزد به دسته سوم و سردار بوکان به لیگ استانی کمیته اخلاق ۱۲ امتیاز تیم های شاهین بندرعامری - شهرداری ماهشهر و پاس همدان در این فصل و فصل آینده کسر کرد. ۶ امتیاز در فصل جاری اعمال می شود و ۶ امتیاز در فصل آینده. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی