نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
علی فتح الله زاده
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید ساختار این باشگاه دچار مشکل است و باید آرزو کنیم که فصل آینده مشکلات استقلال برطرف شود. 

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال  می‌گوید تشکیل یک کمیته فنی و ساختار منظم در باشگاه می تواند آبی پوشان را برای فصل آینده یک تیم مدعی کند و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

لیگ بیستم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نسبت سال گذشته تغییرات زیادی در سطح فنی وجود نداشته. تیم‌های لیگ برتری ما از لحاظ فنی از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نبودند و نتوانستند پیشرفت محسوسی داشته باشند. تنها نکته جالب لیگ بیستم این بود که تا پایان فصل و هفته آخر مشخص نبود چه تیمی قهرمان می شود و چه تیمی به همراه ماشین سازی به دسته پایین تر سقوط می کند. اما در مجموع شاهد بازی‌های باکیفیت از تیم‌های لیگ برتری نبودیم.

رفت و آمد مربیان هم بالا بود.

تغییرات پی در پی در سطح سرمربی در لیگ بیستم کاملا مشهود بود. مربیان زیادی به دلایل عدم نتیجه گیری و یا شرایط بهتر در تیم‌های دیگر، تیم قبلی خود را رها و به تیم جدید پیوستند. البته مدیران ما هم این روزها همانند کشورهای عربی به دلیل اینکه خودشان از کار برکنار نشوند با جابجایی سرمربی تنها صورت مسئله را پاک می‌کردند و همین مسئله باعث شد تا این تغییرات پی در پی در کادرهای فنی باعث تزلزل تیم‌های ما شود. بازیکنان تا می‌خواستند با شرایط مربی آشنا شوند کادر فنی تغییر می‌کرد و آنها هم باید تفکرات خود را با تفکرات سرمربی جدید تطبیق می‌دادند که این مسئله شاید در یکی دو هفته مثبت بود اما رفته رفته عملکرد منفی خود را نشان می‌داد. و همین مسئله باعث شد تا از کیفیت لیگ ما کاسته شود.

عملکرد استقلال در لیگ بیستم چطور بود؟

استقلال از ابتدای فصل مشکلاتش شروع شد. متاسفانه مدیریت باشگاه نتوانست با محمود فکری و مجیدی ارتباط صمیمانه ای برقرار کند. ضعف مدیریت، نبود امکانات ومهمتر از همه پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان باعث شد تا هر روز این تیم به حاشیه بیشتری فرو رود. فکری با شروع نیم فصل دوم جایش را به مجیدی داد و مجیدی هم توانست با یکدل کردن بازیکنان نتایج خوبی بگیرد اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که این تیم به قهرمانی نرسید.  البته مجیدی تلاش زیادی کرد تا شرایط تیم را حفظ کند ولی آبی‌ها قهرمانی را در لیگ از دست دادند و حالا تنها امیدشان به قهرمانی در جام حذفی است.

مشکل عدم نتیجه گیری منظم را در چه می‌بینید؟

ساختار استقلال دچار مشکل است. کمیته فنی وجود ندارد و نیستند با تجربه‌هایی که به فرهاد مجیدی کمک کنند و بیشتر از هر کسی، این هواداران هستند که به شدت نگران تیم محبوبشان هستند و باید آرزو کنیم که فصل آینده مشکلات استقلال برطرف شود. 

بازی با گل گهر در جام حذفی چطور بود؟

استقلال در طول ۹۰ دقیقه بازی خوبی ارائه داد و توانست با دو گل به پیروزی برسد. به هر حال جام حذفی بازی بسته‌ای است و معمولا به وقت اضافه و پنالتی کشیده می‌شود. اگر پنالتی اول برای ما گرفته نمی‌شد بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده می‌شد. بازیکنان نسبت به دیدار قبل بهتر و باهوش‌تر عمل کردند. اما استقلال همچنان در دفاع مشکل دارد. موقعیت آنچنانی برای دو تیم ایجاد نشد. فقط دقایق پایانی بازی، چند موقعیت از استقلال دیدیدم. به هر حال روز خوب حسینی بود و من خوشحالم که این دیدار به نفع استقلال به پایان رسید.

چند سال پیش گفته بودید اگر مدیرعامل استقلال شوید مسی را به این تیم خواهید آورد اکنون وی از بارسلونا جدا شده است؟

الان که مدیرعامل استقلال نیستم در ثانی برای مسی زود است به استقلال بیاید. فعلا باید کسب تجربه کند.

این روزها بحث رفتن قایدی از استقلال شنیده می‌شود؟

من اگر سمتی در باشگاه استقلال داشتم نمی‌گذاشتم قایدی از استقلال جدا شود. مخالف ترانسفر بازیکنان نیستم چون اعتقاد دارم ترانسفر بازیکن به سود باشگاه است و خودم هم زمانی که مدیرعامل استقلال بودم بارها بازیکنان را ترانسفر کردم اما شرایط کنونی استقلال با آن روزها متفاوت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید پرسپولیسی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩ IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    ایشون گنده کیسه کشهاست خخخخ تیمی که مدیرش ایشون باشه و مربیش فرهاد پودری نباید ازش انتظار بیشتر از این داشت خخخخ
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      دکتر فتح الله زاده سال 1999 با مربیگری مرحوم ناصر حجازی در رقابت با تیم های شرق و غرب آسیا تونست استقلال رو نایب قهرمان آسیا کنه که بعد از اون نایب قهرمانی همه استقلالی ها بسیار ناراحت بودن. 19 سال بعد تیم پرسپولیس حکومتی فقط در رقابت با تیم های غرب آسیا به فینال اسیا رفت که یه دور هوادارنش بیرون ریختن و وقتی فینال رو باختن در خیابان های سراسر کشور به جشن و پایکوبی پرداختند. ببینید مکتب تاج کبیر با پرسپولیس حکومتی ستاره جعل کن. اینم بدونید چیزی که برای پرسپولیسی ها آرزو بود برای فتح الله زاده 19 سال پیشش خاطره شده بود. پاس تهران که دیگه نابود شده یکبار قهرمان آسیا شده ولی پرسپولیس حکومتی بعد از 58 سال هنوز نتونسته قهرمان آسیا بشه. پرسپولیس حکومتی از پاس تهران هم پایین تره. حتی سپاهان و ذوب آهن قبل از پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شدن و سپاهان هم به جام باشگاه های جهان رفت. اما باید وزاری کشور دور هم جمع بشن و یک سماور هر فصل بخرن و به این پرسپولیسی ها بدن بلکه یکمی از این عقده دو ستاره قهرمانی استقلال در آسیا کم کنن.
    • مهدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      یه سوال از اون کیسه کشی که طومار نوشته چرا الان تیمت جلوی تیمهای غرب اسیا عروس میشه هرسال و نمیتونه نایب قهرمان بشه خخخخ
    • کیسه بکش کیسه کش IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      مگه 5پسر الونگاه بزرگ شدن که هنوز هم ازاسیا حرف می‌زنید عروس عربا. احتمالا 6تای العین بزرگ شدن ورفتن دنبال پدرانشون.. متخصصین اسیا
    • حسین IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      درپاسخ به مهدی استقلال ازگروه مرگ صعود کرد، اما حریف لنگ تیم درجه هزارم آسیا گواه هند، بود، پرسپولیس ۴به صفر مقابل الهلال ۱۰نفره باخت آنهم یک بازیکن سوری بنام خربین یک تنه ۴گل زد باتیم گمنام الغرافه قطر 5ب۱پرسپولیس باخت این‌ها که ذکرشده در زمان همین برانکو دلال بوده دیگه نگو استقلال عروس بوده لنگ بی منطق
  • اشکان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    جناب حاجی شوالیه شما باید بلافاصله تا تیم پاریسی یا منچستر سیتی مسی را به چنگ نیاوردن سریعا اقدام کنید و بمب را بترکانید البته خدا کنه مثل بمب ترکاندن احمد مومن زاده نشود حاجی چنان بدهی به باشگاه اسدقلال تحمیل کردید که تا آخرت باید مددی بدهی پرداخت کند راستی حاجی شوالیه از اون زمین چه خبر...!؟ احیانا در رانش زمین غیب شد...
  • آتشفشان 6 آتیشه IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    آخه چرا بعضیا دوس دارن مضحکه عام و خاص باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه توهم هم حدی داره.....خخخخخخخخخخخخخخخخخججججججججججججججججج
  • شمسعلی. FR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    آقای فتح الله زاده شما فکر مسی هم باشید دوری از عشق هم حدی دارد بعید میدانم اینبار مسی بتواند مقاومت کند ایشان شایعه ی پاری سن ژرمن را راه انداخته تا شما تکانی به خود بدهید والا کدام دیوانه ای استقلال را با دو ستاره رها می کند و به پاری سن ژرمن بی ستاره میرود جناب آقای فتح الله زاده یا علی را بگویید و کار را تمام کنید
  • جک تری دی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    این ادم دوستاره به کیسه اضافه کرد دیگه شما تا ته خط برید .. خدا اخر و عاقبت همه رو به خیر کنه کلا رد داده
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    بابا مرد..... دیونه س
  • مانی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    یکی فتح الله زاده رو از خواب بیدار کنه
  • غلام IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    فضای مجازی شده دیونه خونه هرکس میاد عقدشو خالی کنه اخه باید در مورد همچی نظر بدین یکی یه چی میگه یه سری فحش میدن یه سری میشن طرفدار اخه یکبار نشستین فکر کنین چطور شد طرفدار تیماتون شدین ؟که بخاطر اونا شکم هموپاره میکنین یک مشت مدیرو مسئول دزد بابازیکنایی که واسه پول هرکاری میکنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی