نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
صربستان قهرمان واترپلوی المپیک شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی واترپلوی صربستان به عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو رسید.

آخرین مسابقه در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیدار فینال واترپلوی مردان میان تیم های ملی یونان و صربستان بود که در نهایت صربستان با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

پیش از این دیدار رده بندی که میان مجارستان و اسپانیا انجام شد مجارستان توانست با نتیجه ۹ بر ۵ پیروز شود و به مدال برنز برسد.

تیم قزاقستان که با شیوع کرونا بدون هیچ مسابقه انتخابی و تنها با عنوان قهرمانی در بازی‌های آسیایی از سوی فینا مجوز حضور در المپیک را گرفت در گروه دوم قرار داشت و با ۵ شکست در رده آخر گروهش قرار گرفت. ایران در این دوره به دلیل میزبانی ژاپن شانس حضور در المپیک را داشت که به دلیل شیوع کرونا مسابقه انتخابی میان ایران و قزاقستان تیم‌های اول و سوم بازی‌های آسیایی انجام نشد تا واترپلوی ایران شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

در مرحله گروهی این مسابقات ۱۲ تیم در دو گروه (گروه A: یونان، ایتالیا، مجارستان، آمریکا، ژاپن، آفریقا و در گروه B: اسپانیا، کرواسی، صربستان، مونته نگرو، استرالیا و قزاقستان) با هم رقابت کردند و از هر گروه ۴ تیم یونان، ایتالیا، مجارستان، آمریکا، اسپانیا، کرواسی، صربستان و مونته نگرو به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. یونان، مجارستان، صربستان و اسپانیا با برتری مقابل حریفانشان به نیمه نهایی این مسابقات رسیدند که در نهایت صربستان قهرمان و یونان نایب قهرمان شدند و مجارستان نیز در رده سوم ایستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی