نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شکست بزرگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس؟/ دو مشتری خارجی برای ستاره پرسپولس/ تمدید قرارداد در نقطه صفر!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پروسه تمدید قرارداد پرسپولیس با احمد نوراللهی برخلاف اخبار منتشره پیشرفت خاصی نداشته است.

شاید مهم‌ترین هدف پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی تمدید قرارداد با احمد نوراللهی، کاپیتان سوم این تیم است که عملکرد درخشانی را به خصوص در سه فصل اخیر از خود نشان داده و در لیگ بیستم نیز در قامت مهره هجومی موثر ظاهر شد.

درباره پروژه سرخپوشان برای تمدید با نوراللهی شایعات بسیار زیادی منتشر شده و حتی گفته می‌شد که توافقاتی بین طرفین برای تمدید قرارداد صورت گرفته اما برخلاف ادعاهای فضای مجازی، چنین توافقی انجام نشده و پیشرفتی نسبت به هفته‌های گذشته در این ماجرا به وجود نیامده است.

نوراللهی که دو مشتری دست به نقد در خارج از کشور دارد، در برنامه فوتبال برتر تمایلش برای تمدید قرارداد را اعلام کرد تا خوش‌بینی‌ بین هواداران پرسپولیس درباره آینده این بازیکن در جمع قرمزها افزایش یابد ولی نکته مهم، مسئله مالی در پیشنهاد پرسپولیس به نوراللهی است که هنوز با میزان قابل قبول برای او فاصله جدی دارد.

هافبک شوتزن سرخپوشان با دو پیشنهادی که ارزش یکی از آنها بیشتر از یک میلیون دلار است، می‌تواند آینده خود را به کلی تغییر دهد و شاید بیش از آنچه که تاکنون در پرسپولیس دستمزد گرفته را در یک سال دریافت کند.

با این حال نکته مهم تمایل نوراللهی برای ادامه کار با پرسپولیس است. با وجود این تمایل، پیشنهاد پرسپولیس با آفرهای خارجی احمد نور فاصله جدی دارد و قرمزها هنوز تصمیمی برای افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی نگرفته‌اند.

این موضوع درباره دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده نیز صادق است؛ از وحید امیری تا کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری. در یکی دو سال اخیر مبالغ رد و بدل شده در فوتبال ایران رشد باورنکردنی داشته و پیشنهادات خارجی هم باتوجه به افزایش نرخ ارز، به ارقامی شگفت انگیز تبدیل شده‌اند. به طور مثال دستمزد نوراللهی با قبول پیشنهاد ۱.۱ میلیون دلاری، به بیش از ۲۶ میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که قرارداد این بازیکن تا یکی دو سال پیش در پرسپولیس کمتر از دو میلیارد تومان بود.

باتوجه به جدایی کنعانی‌زادگان و وضعیت بازار نقل و انتقالات، حفظ احمد نوراللهی و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و همچنین حفظ شهریار مغانلو، شاید اهمیت بیشتری پیدا کرده و اگر مدیریت سرخپوشان نتواند این پروژه را در مسیر خود پیش ببرد، با یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ مواجه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بیخودی الملک IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    هر کسی واسه پرسپولیس ناز کنه بهتره بره گم شه مخصوصاً نوراللهی که به واسطه اینکه باباش فرماندار هستش از رانت باباش استفاده میکنه و اکثر خبرگزاری ها و سایت ها و کانال ها براش مطلب مینویسن در حالیکه کیه که ندونه باعث رفتن محسن مسلمان و بشار و سروش رفیعی همین نوراللهی بوده؟! تو خیلی از بازی‌ها گند زد و باعث رفتن امتیاز برا پرسپولیس شد مخصوصاً تو دربی که گند زد.بفروشنش و ازش درآمد زایی کنند و بجاش سروش رفیعی رو با دوتا جوون بیارند
    • حمید IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      شروش رفیعی مثلا خیلی جونه؟؟ سروش نصف احمد نوراللهی هم مفید نیست....احمد خیلی امتیاز برای قهرمانی جمع کرد، درسته روزای بدی هم داشته مثل هربازیکنی......جدایی بشار هیچ ربطی نورالهی نداشت....خود بشار گفت ک بخاطر نیاز مالی دارم میرم....احتمالا استقلالی هستی ک دوست داری تاثیر گذار ترین مهره ی تیم پرسپولیس جدا بشه...وگرنه هیچ کدوم از حرفات نه سند داره نه تو جیه......
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    من فقط یه جمله میخام بگم پرسپولیس بازیکن پولکی نمیخاد بزار احمد بره پرسپولیس برای ما مهمتره امثال احمد پیدا میشه
  • فیصل IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    آقای بیخودی سرت تو کار تیم خودت باشه. یه فکری بحال زار تیم خودت کن احمد از باتعصب ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و هست اگه هم قرار به رفتن باشه هیچ اشکالی نداره هر فوتبالیستی باید بفکر آینده ش باشه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    احمد نور باید بمونه و خودشم میدونه اگ بره از پرسپولیس تا بخاد تو تیم جدید جابیفته و فیکس بشه و مث امسال بدرخشه زمان میبره و این موضوع ممکنه در سال منتهی ب جام جهانی از فیکس تیم ملی دورش کنه.قطعا اگ خودشم با اینک بازیکن ازاد هس و پیشنهاد خوب داره ولی هنوز نرفته بخاطر تیم ملیو جام جهانی هس چون اولا ارزوی هر بازیکنی هس بازی تو جام جهانی دوما مشتریای بهتر پیدا میکنن از لیگ اروپا بعد بازی تو جام جهانی
  • *** IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    احمد نور میمونه اگه میخاست بخاطر پول بره کیه که از 60 میلیارد بگذره احمد نور میمونه ،با پرسپولیس هم به توافق رسیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی