نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
۷ |
۳
پیشنهاد عجیب و باورنکردنی سانتاکلارا به پرسپولیس
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرتغالی در تازه ترین مکاتبه با پرسپولیس پیشنهاد باورنکردنی و عجیبی را در خصوص انتقال شهریار مغانلو ارائه داده است.

شهریار مغانلو، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که با قرارداد قرضی از سانتاکلارای پرتغال به این تیم آمده بود حالا باید بار دیگر به پرتغال برگردد و در اختیار تیم اصلی خود قرار دارد.

اگرچه توافق میان سپاهان و سانتاکلارا برای جابجایی محبی و مغانلو مراحل پایانی خودش را سپری می‌کند ولی باشگاه پرسپولیس با تاکید یحیی گل‌محمدی در تلاش است تا رضایت باشگاه پرتغالی را برای ادامه حضور مغانلو در جمع سرخپوشان تهرانی جلب کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت رضایت نامه مغانلو شدند و این باشگاه پرتغالی در پاسخ خواستار مبلغ ۷۰۰ هزار دلاری شده که رقم بالایی است و باشگاه پرپسولیس توانایی پرداخت آن را ندارد.

با این تفاسیر و با وجود سنگ بزرگی که باشگاه پرتغالی جلوی پای پرسپولیس انداخته بعید است آنها موفق شوند شهریار را در جمع بازیکنان خود نگه دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    مغانلو بازیکن تیم ملی است ؟ که دلال‌ها ایرانی پشت باشگاه پرتقالی ایستادن یا آنها همان رانت‌خوارن هستند که توسط دولت روحانی در این چند سال جان گرفتن که بازیکنان که مال همین اب و خاک هستند به خازج میبرند و برای برگردان انها کیسه خوبی دوختن اگر بنده جای کادر فنی بودم قید بازیکن می زدم حتی باشگاه نباید چنین بازیکنان قبول کنید که با توجه به اقتصاد کشور خيانت به ملت است .این همه ستاره در تیم ها لیگ هست و پول ملت تو جیب رانت‌خوارن فوتبالی نریزند
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    از مدیران فهیم و فرهیخته باشگاه بزرگ سانتا کلارا تشکر میکنیم
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      ازمدیران سپایه تشکر کن که اینجور سنگ اندازی کردن
  • علیرضا IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    پرسپولیس واقعا کیمیا گری میکنه بازیکن ذخیره تبدیل شد به ستاره
  • ایران IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    نقشه های ساکت
  • فاطی قرمز IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    باشگاه پرسپولیس همچین پول هنگفتی نداره بده به دلال ها و سانتاکلارا با رفتن بازکن هایی بهتر از مغانلو ضربه نخوردیم این که دیگه چیزی نیس از اونورم که شهباز زاده قراره بیاد عبدی و عیسی رو هم که داریم تیم خوبی داریم جانشین برای کنعانی که جور شد دیگه کاملیم انشلا قهرمانی اسیا و دبل هتریک
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    بابا رفت لنگ یتیم شد ،،،بابا کجایی ،،کی پیش لنگییا میایی،،،بابا کجایی بی تو لنگییا شیافت و سجده برای بقا نیازمند،،،بابا 700هزاردلار پول اسپانسری تاج کبیر های وب برای قراداد با تیم پرتغالی برای شراره دماغلو نیازمندیم . ،،عصا کش لنگییا کجایی بابا مسعود کی دوباره میایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی