یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ویژگی‌های گل محمدی این است که هدایت تیمی که مسولیتش را به هر شکل قبول کرده می‌پذیرد. در نتیجه او برای همه بازیکنانی که از این جدا شدند پیام فرستاد.

پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل در آستانه از دست دادن شهریار مغلو قرار گرفته است؛ مهاجمی که در فصل گذشته به کار این تیم آمد و یحیی گل محمدی هم تازه به حضور او در ترکیب تیمش عادت کرده بود.

با این همه جدایی احتمالی مغانلو در این فصل تنها مشکل گل محمدی نیست؛ بازیکنان دیگری هم از پرسپولیس رفتند؛ یکی احمد نوراللهی است که حضورش در ترکیب پرسپولیس برای این تیم غنیمت بود. یک هافبک همه کاره در زمین که مانند بولدوزور بود؛ دونده و جنگنده.

پرسپولیس اما منهای این دو بازیکن تعیین کننده، کنعانی زادگان را هم از دست داد. چنان که می دانید هر بازیکنی که سطح فنی قابل قبولی داشت با پیشنهاد سایر تیم ها مواجه شد اما سرمربی پرسپولیس مربی بی تجربه ای نیست و همین مشکل را در فصلی که گذشت تجربه کرده بود.

یکی از ویژگی های گل محمدی این است که هدایت تیمی که مسولیتش را به هر شکل قبول کرده می پذیرد. در نتیجه او برای همه بازیکنانی که از این جدا شدند پیام فرستاد و برایشان در صفحه شخصی خودش استوری منتشر کرد.

تیمی که چند فصل پیاپی قهرمان لیگ شده باید بازیکنانی داشته باشد که برای حضور در این تیم هر کاری کنند؛ هیچ اجباری برای پرسپولیسی ماندن همه بازیکنان وجود ندارد؛ چرا که قراردادهای دلاری تیم های خارجی اجازه نمی دهد خیلی ها حتی در صورتی که دلشان هم بخواهد در ایران بمانند.

یحیی گل محمدی شرایط را درک می کند و در نتیجه بابت از دست دادن این بازیکن غصه نمی خورد. پرسپولیسی دیگر را باید ساخت؛ بازی ها به زودی شروع می شود و فرصت چندانی برای تیم ها وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    بشار رسن جدا شد و ما هنووووز جایگزینی براش نگرفتیم، در صورتی که سروش رفیعی بهترین پاسور لیگ بازیکن آزاده و پرسپولیسی تیر عه.
  • یحیی بدشتی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    جووونم یحیی ایشالله همیشه موفق باشی به کوری چشم حسودا،ما هوادارا همیشه تو و تیمتون هستیم چه تو بردا چه تو باختا
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    و این نام پرسپولیس هست ک همچنان میدرخشه حتی بدون ستاره های نامدار
  • رند IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    كنعاني نورالهي و مغانلو و رسن رو ازدست داده!!!! جاش رفته بازيكن 34 ساله اورده كه يك در ميون اخراج ميشه!!! با بازيكني كه جام قهرماني اسيا رو تحويل رقيب دا تمديد كرده!! دوتا بازيكن در پيتي گرفته كه معلول نيست كي هستن!!!!؟؟؟ پس كو سروش رفيعي...كو اسدي...كو فرشاد احمدزاده...كو فرشاد محمدي مهر..كو نعمتي ....اسم بازيكنهاي طراز اول ليگ رو ميارند بعد ميرند با يه مشت بازيكن گمنام مصدوم پير درجه 2 قرار داد مي بندن!!!!!زمان برانكو كالدرون امكان نداشت اين بازيكنهاي ليگ دويي رو جذب كنند!! اين استاد با بازيكنهايي كه اونا جذب كردن قهرمان شده هوا برش داشته!!!
  • سعید IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    اختیارات تیم دست آقایحیی است وقطعاخیروصلاح تیم رومیخواد
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      اولا پارسال یحیی خودش بازکن جذب کرد و همین انتقاد ها در مورد آقایی و سرلک و مخصوصا حامد لک بود ، ثانیا چرا هیچ کس اشاره نمیکنه همین خبر ورزشی که دم از ثبات پرسپولیس میزد اول فصل که میشه این حرفها رو میزنه آخر فصل میگن پرسپولیس ثبات داشته میگن ثبات خیلی مهمه میگیم کو ثبات میگن ثبات بازیکن میگیم رفتن میگن نه ثبات مربی میگیم رفتن میگن نه ثبات مدیران عامل بابا ول کنید رمز موفقیت پرسپولیس اینه ‌که ستاره میسازه ، کی احمد نورالهی میشناخت ، حسین کنعانی بازیش تموم شده بود ، طارمی کی ساخت ، عبدی کی میشناخت ، محرمی ، رامین ، علیپور ، یخورده فکر کنید راجب حرفی که میزنید
  • مردم بی کس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    نور الهی که بعد چهل فصل بصورت آزاد رفت نه فروش! مغانلو از اولم قرضی بود! کنعانی هم مثل نورالهی! بقیه رو هم تمدید کردن میلیاردی و چند خرید خوب هم داشته تمرینات هم که یک هفته ست شروع شده دیگه اینقدر ناله بسه!
  • ایران IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    ساکت قبلا باچک چهارده گل به کیسه والمنیوم ومس گل زده ولی قهرمان نشد امسال هم عاقبت به خیر نمیشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی