نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
فرهاد مجیدی - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مردم حق دارند بدانند تیم‌هایی که این بازیکنان را در نقل و انتقالات احاطه کرده‌اند با چه مبالغ و ریخت و پاش‌هایی جلو آمده‌اند که باشگاه استقلال در این زمینه آچمز شده است؟

آرتین زهرابی؛ فرهاد مجیدی پس از پایان جلسه دیشب در باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران ایستاد و این حرف ها را زد؛ «بعد از نقل و انتقالات در مورد بازیکنان، پیشنهاداتی که دادیم، رقم قراردادها، بازیکنانی که قبول نکردند و اینکه چه اتفاقاتی افتاد، مفصل صحبت می‌کنم. در مورد ارقامی که در نقل و انتقالات مطرح می‌شوند، اگر با چشم خودم نمی‌دیدم و از طرف باشگاه به من گفته می‌شد، باور نمی‌کردم.»

مجیدی یکی، دو بار در این مصاحبه تاکید کرد با بازیکنان جدیدی هم وارد مذاکره شده است؛ در نتیجه او از رقم های پیشنهادی عجیب برخی بازیکنان شگفت زده شده و باشگاه را هم در تامین چنین خواسته هایی ناتوان دیده است.

بنابراین از این پس، دو حالت بیشتر برای ماجرای مصاحبه مجیدی که این بار با بی تفاوتی پس از پایان جلسه در استقلال از کنار خبرنگاران عبور نکرد متصور نیستیم؛ یا مجیدی واقعا می خواهد در این راستا افشاگری کند و هر چه پیشنهادهای پرطمطراق بوده را لو بدهد، یا قصدش از انجام چنین مصاحبه ای «ترساندن» بازیکنانی است که حاضر به تمدید یا امضای قرارداد با رقم پایین تر نشده اند.

مسئله این است که آیا مجیدی حاضر است همان طور که وعده داده بدون تعارف درباره برخی پیشنهادهای عجیب حرف بزند؟ بازیکنانی که عملکردی خیره کننده نداشته اند و دستشان هم از جام کوتاه شده، اگر پیشنهاد بهتری دارند باید همین امروز تیمشان را ترک کنند؛ چون گویا رقمی که استقلال حاضر به پرداخت است با آنچه در ذهن آنها می گذرد تفاوت فاحش دارد.

مردم حق دارند بدانند تیم هایی که این بازیکنان را در نقل و انتقالات احاطه کرده اند با چه مبالغ و ریخت و پاش هایی جلو آمده اند که باشگاه استقلال در این زمینه آچمز شده است؟ سرمربی استقلال یا همه چیز را به زودی می گوید و راز مبالغ هنگفت نقل و انتقالات را افشا می کند یا به طور کلی با ترسیدن یکی، دو بازیکن و چرخش آنها به سوی استقلال، مجیدی هم دوباره ساکت می شود و حرفش را می بلعد.

باید ببینیم سرانجام در این باره حقایق به مردم گفته می شود یا این هم وعده ای است مانند تمام وعده های تلنبار شده فوتبال بی حساب و کتاب ایران...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    اصلا استقلال مگه چه بازیکن خوبی داره که تیم های دیگه بخوان بهشون پیشنهاد های نجومی بدن؟؟ مطهری و دانشگر و حسینی دارن بازارگرمی میکنن تا قرارداد سنگین تری با استقلال ببندن ، همین.
  • ساوالان IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    بزودی سپاهان فوتبال ایران را نابود خواهد کرد همین امسال 500میلیارد فقط هزینه بازیکن کرده!!!!!!!!!!!!! این تیم لابی قوی در بدنه حکومت دارد. نهاد های نظارتی وارد نمی شوند . از ان طرف تمام مالیات کارخانجات در قالب اسپانسر ورزشی سرازیر می شود به این تیم!!!!!!!!با مالیات معمولا مشکلات کشور حل می شود . نه قرارداد های دلاری و سهمیه فولاد!!!!!!!!!
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      حرف مفت نزن لنگی ۵۰۰ میلیاردو از کجا آوردی؟؟؟ نهاد های نظارتی باید به قرارداد های سنگین لنگ با مربیان و بازیکنای خارجی پرسپولیس وارد شد، برانکو ، کالدرون ، بازیکنای اوکراینی و ...
  • حامد NL ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    آخه اگه مجیدی به این واقعیات اعتراف کنه دیگه بهونش برای نتیجه نگرفتن در آینده جلوی هواداراشون چی میشه!؟ چجوری دیگه تمام تقصیر و بندازه گردن مددی؟؟ چجوری بگه از تهران تا لندن دنبال تضعیف تیم منن؟؟ به نظرتون آقا تازه فهمیده بازیکناشون فقط بخاطر پول اونجان و افتخار و جام براشون ارزشی نداره؟؟ اگه نمیدونست عین این جام ندیده ها نمیرفت با ارسلان گیتار دستشون بگیرن! لیاقت این سرمربی و این هوادارا، قطعا همین بازیکنان.
  • احمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    سلام مسئولین مملکت بخصوص وزارت اطلاعات دراین فوتبال افسار گسیخته ورود کنن تورم بیداد میکند بچه ای دست چپ و راستش را نمیداند صحبت از چند میلیارد میکند برای چه
  • سرور IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    بازهوچی گری کیسه شروع شد
  • علی تاجی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کل فوتبال ایران رو دلالها می چرخونن.والا طی این همه سال یک شیر پاک خورده پیدا میشد آکادمی این دو باشگاه بزرگ رو سر و سامان بده تا حداقل سالی دو بازیکن تحویل تیم بزرگسالان یا برای فروش و ترانسفر بده.
  • راز IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    وقتی رشید مظاهری رفت باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد یک میلیارد و پانصد میلیونی شنید با کدوم تیم قرارداد چهارده میلیاردی بست؟ با تیم کیسه. وقتی بازیکنی با کیفیت سیدجلال یک و هفتصد میگرفت و کاپیتان بی خاصیت چهارده میلیارد از کدوم تیم میگرفت؟ از کیسه. پس یادتون نره که خود شما بودین که پولهای یامفت رو دادین و الان مجیدی دست پیش گرفته و بهانه ای برای فصل آینده جور کرده
  • راز IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    وقتی رشید مظاهری رفت باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد یک میلیارد و پانصد میلیونی شنید با کدوم تیم قرارداد چهارده میلیاردی بست؟ با تیم کیسه. وقتی بازیکنی با کیفیت سیدجلال یک و هفتصد میگرفت و کاپیتان بی خاصیت چهارده میلیارد از کدوم تیم میگرفت؟ از کیسه. پس یادتون نره که خود شما بودین که پولهای یامفت رو دادین و الان مجیدی دست پیش گرفته و بهانه ای برای فصل آینده جور کرده
  • حمیدعشق۶ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    به اون آقا سپاهانی بگید حرف مفت تو وامثال تو که حتی اگه رونالدو و مسی رو هم به تیم کیسه نشان یا شله زرد معلوم الحال بیارن بازم هوچی‌گری می‌کنید برید مشکل تیم‌های سوراخ شده تون رو با بازی کردن جوانمردانه حل کنید فقط بلدین بگید حقمون رو خوردن اخه شما مگه چی هستید که صحبت حق خورده شده تون می‌زنید ببینید کجایید چکار کردید بعدآ حرف مفت بزنید حال همه رو بهم زدین
    • زردک IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      ولش کن دوست عزیز، سپاهان ظاهرا فقط دو تا طرفدار بیشتر نداره که یکیش ایشونه که پای ثابت همه پستهاست. اون نارنجکها رو هم ظاهرا پسرخاله ایشون زده به اتوبوس ما. یکی نیست بهش بگه آخه چندش سپاهان صد جا گشت و گشت و گشت تا رسید به فولاد مبارکه. شرکت فولاد یه شرکت ملیه که به جای اینکه درآمدشو خرج مملکت کنن دارن خرج این تیم مافیایی به سرکردگی ساکت میکنن. تا یه چی هم میشه فرافکنی میکنه که پرسپولیس بهترین بازیکنا رو میگیره، در صورتی که مرسمولیس نمیگیره، خودشون میان. این آقا توقع داره بیان تو تیم مافیایی خودش. اگه از این شله زرد بپرسی چهار تا از پیشکسوتای تیمتو نام ببر میگه علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس و... .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی