نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
رفتار عجیب استقلالی‌ها/ شب خداحافظی می کنند؛ صبح به باشگاه می‌روند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد استقلالی‌ها به طور کلی قید شأن باشگاه خود را زده اند و به دنبال بستن تیمی قدرتمند و البته ساکت کردن هواداران هستند.

فرهاد اشراقی؛ بعد از اینکه احمد مددی در یک اقدام عجیب راهی دبی شد تا مهدی قائدی را بفروشد (اقدامی که در هیچ کجای دنیا شبیه آن را شاهد نیستیم) سه بازیکن این تیم هم با هواداران خداحافظی و یا قرارداد خود را فسخ کردند و سپس بار دیگر در محل باشگاه حاضر شدند!

استارت کار را گیتاریست استقلال یعنی ارسلان‌ مطهری زد و بعد از آن نوبت دانشگر رسید تا قراردادش را فسخ کند و بگوید برای مشکل مالیاتی به سازمان گرفته بودم. بعد از این دو نفر هم نوبت حسینی شد تا شب هنگام با هواداران خداحافظی کند و صبح روز بعد به باشگاه برود تا ماندنی شود.

دقیقا مشخص نیست در باشگاه استقلال چه می گذرد؟ خیلی‌ها با تماس مجیدی نظرشان عوض می‌شود و خیلی‌های دیگر اصلاً حاضر نیستند حتی با دو برابر رقم پارسال برای استقلال بازی کنند. نمی‌دانیم چرا برای چندمین بار در این چند روز یاد آن چوپان معصوم استقلالی می‌افتیم و هشتک هایی که بازیکنان استقلال بلافاصله در حمایت از این چوپان زدند.

وقتی آن کودک چوپان گفت من تیمم را نمی فروشم، بازیکنان استقلال هم با هشتک من تیمم را نمی فروشم، از او حمایت کردند و حالا شاهد بروز این اتفاقات در باشگاه استقلال هستیم. اتفاقاتی که قضاوت بیشتر در مورد آن را به خود مسئولان باشگاه و هواداران فهیم این تیم می سپاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    چوپان کوچولو یا اینفولنسرفیلم ساز؟
    • سیدرضاسیدریحانی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      اولاً چیزی که بلد نیستی نگو بدجور ضایع میشی.دوماً همه مثل شماها دروغگو و هوچیگر نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی