نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علی یزدی‌خواه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مردم تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: آقای سجادی در دو میدانی از افتخارات کشور هستند و رکوردهایش هنوز جابجا نشده است، اما در بحث مدیریت ایشان بحث زیاد است و موفق نشده است حتی در فدارسیون دو میدانی کرسی ریاست را کسب کند.

«سید علی یزدی‌خواه» نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در جلسه بررسی وزرای دولت سیزدهم در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش در صحن علنی مجلس گفت: اکثر دوستان به من می‌گویند، چرا مدام در مخالفت با وزرا صحبت می‌کنی؟ باید بگویم اگر در مخالفت با وزرا صحبت می‌کنم اینگونه نیست که مخالف کابینه هستم. من از این ۱۹ وزیر پیشنهادی برای ۱۶ وزیر به عنوان موافق ثبت‌نام کرده‌ام و برای ۳ وزیر به عنوان مخالف ثبت‌نام کرده‌ بودم من در قوه قضاییه مدیرکل فرهنگی بوده‌ام و این عمق ارادت من به آقای رییسی است.

وی با اشاره به چرایی مخالفتش با وزیر پیشنهادی ورزش ادامه داد: نکته اول این است که دکتر سجادی از افتخارات ورزشی است، کمتر قهرمانی داریم که در سطح آسیا این میزان قهرمانی داشته باشد و پرچم کشور را به اهتزاز درآورده باشد، اما مخالفت بنده با ایشان در خصوص شخصیت حقیقی ایشان نیست، اما چون  ایشان می‌خواهند جایگاه وزارت ورزش و جوانان را در اختیار بگیرد، به دلیل نکاتی با ایشان مخالف هستم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر سجادی در مجلس نهم نیز برای همین سمت معرفی شدند، اما در مجلس نهم ۱۳۷ نفر با ایشان مخالفت کردند و در آن دوره ۸۶ موافق داشتند، از سال ۱۳۹۰ که ایشان در مجلس معرفی شدند تاکنون کار شاخص ورزشی از دکتر سجادی در کشور ندیدیم که این جایگاه را ارتقاء ببخشد.

یزدی‌خواه ادامه داد: آقای سجادی در دو میدانی از افتخارات کشور هستند و رکوردهایش هنوز جابجا نشده است، اما در بحث مدیریت ایشان بحث زیاد است و موفق نشد حتی در فدراسیون دو میدانی کرسی ریاست را کسب کند.

نماینده مردم تهران با اشاره به سابقه کاری آقای سجادی گفت: دولت دکتر رییسی دولتی مردمی و قوی است که می‌خواهد در خصوص طبقات محروم و متوسط جامعه وسایر اقشار جامعه خدمات ارائه دهد، دکتر سجادی در دو الی سه سال اخیر در حوزه ورزشی لاکچری مانند بولینگ، بیلیارد و اسب دوانی فعال بوده است. همچنین در سال‌های اخیر با مجتمع ایران مال که بزرگترین مجتمع خاورمیانه است قرارداد دارد، این مجتمع تجاری یکی از ۱۰ مجتمع تجاری بزرگ دنیا است؛ برای من سوال است که کسی که می‌خواهد کار ورزشی کند چرا باید با ایران مال قرارداد ببندد؟ چرا به جنوب شهر نرفت این روحیه، روحیه متمایل به اشرافی گری است و با دولت مردمی سیزدهم تناسب ندارد.

یزدی‌خواه خاطرنشان کرد: ما در قانون در شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان شورای عالی تربیت بدنی را پیش‌بینی کرده‌ایم، در شورای عالی تربیت بدنی دو معاون رییس جمهور و ۹ وزیر عضو هستند، دبیر این شورا نیز وزیر ورزش است که این ظرفیت را نمی‌تواند فعال کند البته این شورا هنوز تشکیل نشده است، حضور و عضویت افراد طبق این قانون قائم به فرد است یعنی خود فرد باید شرکت کند و من تردید دارم که آقای سجادی بتواند آن را فعال کند.

وی تاکید کرد: این‌ روزها خیلی افراد به ما در خصوص آقای سجادی سفارش‌ می‌کنند تا مراعات ایشان را کنیم و به ایشان رای دهیم، من نگرانم که اگر آقای سجادی رای بیاورد بدهکار قدرت‌های لابی‌گری است و ایشان را مدیریت می‌کنند و ایشان نمی‌تواند مدیریت کند یکی از دلال مخالفت بنده با ایشان نیز این است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    حمید سجاددی بهترین گزینه برای وزارت ورزش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی