نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
متهم ردیف اول شکست استقلال در فینال جام حذفی در رادار فولاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش شجاعیان که در دیدار فینال جام‌حذفی فصل گذشته استقلال مقابل فولاد، پنالتی سرنوشت‌سازی را از دست داده بود حالا مورد توجه همین تیم اهوازی قرار گرفته و احتمالا طی روزهای آینده درخصوص همکاری طرفین اخباری منتشر شود.

با اینکه درخصوص لیست خروجی‌های فرهاد مجیدی در استقلال تهران روزهای گذشته صحبت‌های زیادی مطرح شده و درباره اسامی متعددی در این لیست مباحثی به میان آمده است اما در این مدت کمترین صحبت درخصوص سرنوشت ادامه همکاری داریوش شجاعیان با آبی‌پوشان شده و این درحالی است که به‌نظر می‌رسد هافبک استقلالی‌ها چراغ‌خاموش درحال بررسی پیشنهادهای خود است تا یکی از آنها را برای ادامه فعالیت فوتبالی خود انتخاب کند.

احمد مددی روز گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی درباره لیست خروجی‌های استقلال گفته بود فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیست تمدیدی‌ها نیستند چراکه سرمربی تیم نظری روی این دو ندارد و احتمال جدایی‌شان وجود دارد و همچنین داریوش شجاعیان هم از ابتدا در لیست مجیدی نبوده و عدد قرارداد ریگی هم بالاست که توان پرداختش را ندارند.

درخصوص بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مسعود ریگی در این مدت صحبت‌های زیادی به میان آمده چراکه تابه‌حال به‌صورت رسمی هیچ‌گاه از دو بازیکن اول به‌عنوان نفرات خروجی فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال نام برده نشده بود و همین موضوع باعث شد این اسامی بیشتر از فردی مانند داریوش‌شجاعیان که از همان روز اول مشخص شده بود در لیست خروج فرهاد مجیدی قرار دارد مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرند.

با این حال شجاعیان که در دیدار فینال جام‌حذفی فصل گذشته استقلال مقابل فولاد، پنالتی سرنوشت‌سازی را از دست داده بود حالا مورد توجه همین تیم اهوازی قرار گرفته و احتمالا طی روزهای آینده درخصوص همکاری طرفین اخباری منتشر شود.

شجاعیان که به‌عنوان یک بازیکن تکنیکی و ملی‌پوش از گسترش فولاد به استقلال آمد در مدت زمان حضور در جمع آبی‌پوشان دوبار از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و غیبت‌های بلندمدتی را در این سال‌ها تجربه کرد و به‌نظر می‌رسد همین موضوع در عملکرد وی در فصول اخیر تاثیرگذار بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس خوزستانی US ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    خدا فولاد زده خخخخخخخخخخخ
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    این باید بره لیگ یک بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی