شیخ دیاباته
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال از انگیزه‌های خود برای بازگشت به لیگ فرانسه خبر داد.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال در استقلال  ۲۷ گل در ۴۷ بازی به ثمر رساند و قراردادش هم با این باشگاه به اتمام رسید.

دیاباته درباره خودش و برنامه هایش در آینده می‌گوید: «تا زمانی که بتوانم گلزنی کنم، بازی می‌کنم (می‌خندد). گلزنی چیزی است که من می‌دانم چگونه انجام دهم، من می‌خواهم کارم را از سر بگیرم. من منتظر و آماده بازی هستم. به محض این که یک توپ و یک زمین وجود داشته باشد، من آماده‌ام. زمان آن رسیده است که دوباره بازی کردن را از سر بگیرم.»

با وجود چند پیشنهاد از ترکیه و تیم‌های عربی، این مهاجم خود را در حال بازگشت به فرانسه می‌بیند، در لیگ ۱ جایی که خاطرات بسیار خوبی از او برجای گذاشت، به ویژه در بوردو و متز. دیاباته توضیح داد: «من خاطرات خیلی خوبی در فرانسه دارم و همه شما این را می‌دانید و خیلی دوست دارم این اتفاق‌ها را تکرار کنم. دوست دارم به فرانسه برگردم و باید ببینم چه پیش می‌آید. بازگشت به فرانسه یک لذت بزرگ خواهد بود. علاوه بر این، من لیگ ۱ فرانسه را تماشا می‌کنم دلم برای آن تنگ شده است. من دیدم که ستارگان خوبی وارد لیگ شده‌اند ، بنابراین، بدیهی است که ما می‌خواهیم مقابل بازیکنانی مانند مسی بازی کنیم. من فرانسه را آنقدر دوست دارم که نمی‌توانم به بازگشتش نه بگویم. فقط برای بازی کردن نمی‌خواهم به لیگ فرانسه برگردم و اگر برگردم خیلی گل به ثمر خواهم رساند و تورهای دروازه از دست من در امان نخواهند بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    مرسی شیخ پرخور خوب کیسه کش ها سر کار گذاشتی
  • صمدقلی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    یکی از اساتید و اسطوره های ورزش های رزمی ترکیبی - مبدع حرکاتی که حتی در دعواهای خیابانی و مسابقات رینگ مرگ هم اونها را خطا می گیرند . حرکات ایشون حتی در فیلم هایی مثل دار و دسته نیویورکی ها هم بدلیلی خشونت زیاد سانسور می شد .
  • علی اصغر کرمی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • پرسپولیس بررگ IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    استقلال نیازی به این شیخ نداشت شیخ قبلی و یک سال پیش را می‌خواهد اگر بره به نفع استقلاله
  • این ستاره نیست ساعقه هست زلزله سیل این خورشید هستش IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    این خورشید را زود رد کنید بره که دنیا فقط لنگ این هستش
  • Amir CA ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    شیخ دیاباته دیگه پاهاش از بین رفته تو میخوای مقابل مسی بازی کنی شما تو ایران بتونی بازی کنی هنر کردی چه برسه در مقابل مسی بازی کنی بنظرم تو از دنیای فوتبال خداحافظی کن چون پاهات دیگه جواب نمیده دو سال با استقلال قرارداد داشتی که یک سالش خیلی خوب بود که آغای گل شدی ولی یک سال بعدی کلا مصدوم بودی به ضرر استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی