وریا غفوری
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال گفت: من با آقای مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پولشان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد.

وریا غفوری درباره احضارش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش علیه مدیریت این باشگاه گفت: من با آقای مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پولشان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد. با ایشان تماس گرفتم و گفتم ۳۰ میلیون تومان پولی نیست که باشگاه نتواند پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در ۵ ماه گذشته پیگیر این موضوع بودم، اما متأسفانه با نوع صحبت‌های مددی و با لحن زننده‌ای که پاسخم را داد، متوجه شدم به نتیجه‌ای نمی‌رسم و آن استوری را گذاشتم. به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم پیگیر وضعیت افرادی باشم که برای تیم زحمت می‌کشند و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم. من حتی درباره طلبم صحبتی نکردم و سعی کردم به لحاظ انسانی پیگیر اعضای تدارکات تیم باشم که مشکلات زیادی دارند.

کاپیتان استقلال گفت: قطعا در کمیته انضباطی حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برخی دشمنان استقلال از این قضایا سوء استفاده کردند و باید بگویم بهتر است از آب گل آلود ماهی نگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Samir CA ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    به نظر من باید با وریا فسخ کنن یا بذارنش توی لیست مازاد. هر کجای دنیا باشه بازیکنی که به مدیریت اعتراض میکنه از تیم کنار گذاشته میشه
    • استقلال کبیر IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      وریا حرف حق رو میزنه وظیفه مدیر عامله حق و حقوق کارمندانش رو به موقع بده، اگر خودت جای اونا میبودی واقعا چیکار می کردی همیشه خودتون رو جای دیگران بزارین تا بفهمین.
  • حمید علوی CA ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    کاپیتان تیم فقط در مورد بازیکن‌ها اونم در چارچوب تمرین/مسابقه، کاپیتان هست نه در مورد مسائل دیگه. ‘کاپیتان باشگاه’ که نیستی نادان. پیگیری حقوق تدارکات به سرپرستی تیم ربط داره نه به بازیکن. صمن اگه در نگرانیت برای تدارکات صادق بودی(که نیستی) بدون اینکه کسی بدونه از محل قراداد ۱۵ میلیارد تومنی ت، فقط یک درصدش رو میدادی به تدارکات (یک درصد میشه ۱۵۰ میلیون تومن). طبق معمول صادق نیستی و فقط میخوای با اینجور بهانه های عوامفریبانه روی باشگاه فشار بذاری و حق السکوت و امتیاز بگیری برا خودت.
  • مهدی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    شما که عاشق استقلالی و سرشار از انسانیت ، ۳۰ میلیون که پولی هم نبود رو به عنوان قرض بهشون میدادی چگوارا!
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    اتفاقا برخلاف نظر دوستان فکر میکنم به کاپیتان تیم آنهم تیم بزرگ استقلال مربوط میشه که درمورد عوامل تدارکات تیم اظهار نظر بکنه چون کار تدارکات تیم مستقیما به بازیکنان تیم مربوط میشه از لحاظ چارت کاری این مسئله به مدیران تیم و حتی سرپرست تیم مربوط میشه اما نقش کاپیتان تیم رو نباید حتی درمورد مسائل ریزباشگاه زیر سوال برد من خودم فکر میکردم که وریا بدون صحبت قبلی با مدیر تیم این پست رو گذاشته اما او توضیح داده که قبلا درموردش با مدیریت حرف زده دوستان گاهی اوقات تا صدایی و یا فریادی بلند نشه رو؛سا هیچ عکس العملی نشون نمیدن
  • کورد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    خیلیا میخوا وریا تموم بشه ولی استوار ادامه بده کاپیتان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی