نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
احضار وریا برای حرف‌های ۸ ماه پیش/ او بعد از بازی با پرسپولیس چه گفته بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری در حالی چند روز پیش در یک استوری از مدیرعامل استقلال انتقاد کرد که حالا به خاطر مصاحبه سال گذشته اش به کمیته انضباطی استقلال فراخوانده شده است.

کاپیتان استقلال چند روز پیش در استوری اینستاگرامش نوشت: «مدیرعاملی که توان پرداخت حقوق اعضای تدارکات با کمترین میزان قرارداد را نداشته باشد، جایش مدیریت باشگاه نیست. فقط باید تاسف خورد.»

به نظر می رسید که این صحبت‌های وریا با واکنش مددی مواجه شود اما باشگاه استقلال در واکنشی عجیب وریا را به خاطر مصاحبه‌ای که بعد از بازی رفت با پرسپولیس در تاریخ ۲۲ دی ماه انجام داده به کمیته انضباطی خود دعوت کرده است و از او خواسته تا ۱۳ شهریور با حضور در باشگاه درباره آن توضیح دهد.

اما جالب است بدانیم که غفوری هشت ماه پیش چه مصاحبه ای را انجام داده بود.

او در خصوص گلایه بازیکنان استقلال از شرایط مالی این تیم گفته بود: «من می‌گویم این وضعیت فاجعه است. هنوز ۶-۵ بازیکن از سال قبل طلبکار هستند. هنوز دریافتی ما تعدادی از بازیکنان به ۱۰ درصد نرسیده است.»

غفوری در واکنش به وعده مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پاداش به بازیکنان نیز چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده بود: «من از همین جا اعلام می‌کنم که بازیکنان استقلال پاداش نمی‌خواهند. ما مطالبات و حق و حقوق خودمان را می‌خواهیم تا سر وقت باشد. اگر منظم نیست، فقط یکی، دو ماه تاخیر داشته باشد، نه به این صورت که یک ماه دیگر نیم‌فصل است ولی برخی بازیکنان ۱۰ درصد دریافتی داشتند، عده‌ای به ۱۰ درصد نرسیدند و چند نفر هم از سال‌های قبل طلبکار هستند. نمی‌دانم واقعا چه کاری انجام می‌دهند.»

کاپیتان استقلال تاکید کرده بود: «افرادی که در این باشگاه هستند، بدون اجازه‌ وزارتخانه آب نمی‌خورند. آقای مددی کوچک‌ترین کاری را بدون اجازه وزارت‌خانه انجام نمی‌دهد؛ حتی یک امضای ساده.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    کاپی هر چی گفته راست گفته مدی دست نشانده بابا مسعوده اینو همه میدونن امید وارم سجادی که لنگی نیست اینو ببره بیرون
    • استقلال IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      کاپی پول پرستمون وقتی دید مددی با قاسمی نژاد قرارداد خوب بست اومد علیهش استوری گذاشت دوساله استقلالو بخاطر پول بهم ریخته
  • آرش IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    این وریا سمه خالصه همش پول پول پول
  • قهرمان IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بازیکن اینقدروبهش دادن که درکارمیرعامل دخالت میکنه حتماپول خواسته مددی بهش نداده حالابرعلیه اون مصاحبه میکنه چونکه وریاازهربازیکنی داخل استقلال پولکی تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی