نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
فرهاد مجیدی و احمد مددی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در یکی دو روز اخیر احضاریه‌هایی را برای تعدادی از بازیکنان سرشناس این تیم صادر کرده که قطعاً هدف مشخصی را از این اقدام دنبال می‌کند.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که در ابتدای حضورش در این تیم در مهرماه سال ۱۳۹۹ به شدت از سوی اعضای هیئت مدیره تحت فشار بود و حتی به او حق امضا هم نداده بودند کم‌کم با استقرار در اتاق مدیریت و صندلی مدیرعاملی باشگاه توانست زمام امور را در دست گرفته و خودش را به جایی برساند که فرهاد مجیدی برای تمام کارهایش با او هماهنگ شود.

یکی از اقدامات مهم احمد مددی در روزهای فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم، زهر چشم گرفتن از اعضای جدید و قدیم تیم استقلال است. مددی که در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه به شدت از سوی تعدادی از بازیکنان دانه‌درشت تیم استقلال تحت فشار بود که چرا پول بازیکنان را نمی‌دهد این روزها با احضار وریا غفوری، محمد رشید مظاهری و محمد دانشگر به کمیته انضباطی باشگاه و احضار فرشید اسماعیلی به دادسرای تهران، مشخصا پیام واضحی را برای اعضای تیم استقلال صادر کرده است. اینکه در زمینه مدیریت بر باشگاه استقلال با کسی شوخی نداشته و هر کس بخواهد مقابلش بایستد با او برخورد می‌کند.

قطعاً با وجود این بازیکنان تازه وارد این موضوع اهمیت زیادی برای استقلال دارد که بدانند باید تابع تصمیمات مدیریت باشگاه باشند. البته این تصمیم احمد مددی قطعاً با همفکری و موافقت فرهاد مجیدی صورت گرفته است چرا که فرهاد مجیدی در دو مقطع مانع از حضور بازیکنان استقلال در کمیته انضباطی شده بود و حالا سکوت سرمربی استقلال در قبال این احضاریه ها نشان می‌دهد مجیدی هم در این زمینه با مدیرعامل باشگاه همسو و هم نظر است تا این نظم و انضباط بر تیم و باشگاه استقلال حاکم شده و دیسیپلین شدیدی در فصل بیست و یکم برای استقلال به وجود بیاید. آنچنان که درباره جدایی ریگی، مطهری، فرشید اسماعیلی و قایدی با مددی هم نظر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    مددی بهتربن مدیرعامل بعد انقلاب کیسه است که کیسه‌کشا قدرشو نمیدونن. کار درستو همین مددی کرد. حتم دارم یکی دو سال دیگه مشکلات استقلال حل میشه اگه بذارن مددی کار کنه. پدر بازیکن‌سالاری بسوزه که تیمهای بزرگو به تیمهای کوچیک تبدیل میکنه.
  • حسین 021 IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    دقیقا یادمه تو اون مقطع وقتی فرهاد دخالت کرد از دوست و دشمن به فرهاد تاختند که چرا در امور مدیریت دخالت میکنه الان میگین چرا سکوت میکنه، در دروازه‌ رو میشه بست در دهن جراید و نه... اما نکته مهم اینکه فرهاد تصمیم گرفته تا شروع لیگ فقط روی تیم و چارچوب مستطیل سبز تمرکز کنه گرچه در تمامی نقل و انتقالات حضور مستمری داشت که اگر فرهاد نبود قطعا یزدانی و سید حسین و دانشگر و ارش و رشید هم الان رفته بودند،ریگی جذب نشد چون فرهاد با جذب زبیر نشون داد تو سیستم 3.5.2 مدرن خودش برای امثال ریگی جایی وجود نداره، تایم هافبک دفاعی های صرفا تخریب چی و جارو برقی به سر رسیده فرهاد هافبک های میخواد مثه مهدی پور و ارش و زبیر و در نهایت سعید مهری و رضا اذری پا به توپ دریبلینگ و پاسهای رو به جلو... فرشید اسماعیلی 5 فصل حضور داشت در دو فصل اول رشد چشمگیری داشت ولی در ذو فصل اخر پیشرفت به پسرفت و سینوس تبدیل شد که حاشیه های این بازیکن نیز روز افزون بود و جذب قاسمی نژاد و حسین زاده نشات گرفته از این امره، جذب ازادی مهاجم تنومندی که به عشق فرهاد اومده هم باعت خروج ارسلان شد که در این پست ارمان هم هست، سکوت فرهاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی