نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
۸ |
۴
آقای اسکوچیچ! دیدید حق با ما بود!؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی لیست تیم ملی اعلام شد نوشتیم آقای اسکوچیچ این چه لیستی است؟ چرا ناآماده‌های لیگ دعوت شدند و آن‌ها قرار است کی و کجا بازی کنند؟

فرهاد اشراقی؛ سرپرست تیم ملی گفته بعضی از نفرات به خاطر ترافیک در پست‌های مختلف خط خوردندو بعدا شاید دعوت شوند!

سؤال اینجاست که آیا اسکوچیچ نمی‌دانست مثلا در پست دروازه‌بانی بیرانوند و نیازمند و عابدزاده هستند و ترافیک وجود دارد؟ پس چرا حسینی را دعوت کرد؟ تازه محمد رضا اخباری هم خط خورد و همه می‌دانستند که حسینی هیچ شانسی ندارد.

در مورد سایر پست‌ها و بازیکنان خط خورده هم همین داستان وجود داردو تاکید می‌کنیم که مکانیزم دعوت از بازیکنان آماده لیگ برتر غلط بود. خیلی از آنها آماده نبودند که دعوت شدند و بلافاصله هم خط خوردند. آن هم در حالی که اسکوچیچ کرونا داشت و اصلا بازیکنان تیم ملی را ندید!

بازیکنانی مثل سعید آقایی و ارسلان مطهری حتی در پرسپولیس و استقلال هم چندان خوب نبودند و افت کرده بودند اما به تیم ملی دعوت شدند که بهر حال عجیب بود ولی تا حالا اسکوچیچ حتی توضیحی هم در مورد لیستی که منتشر کرده بود، ارائه نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جای تعجب دارد!!! FR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    این مقاله بسیار عجیب است. یعنی متوجه این موضوع نیستیم که این رفتار کادر تیم ملی نشانه توجه به تمام ظرفیت های کشور و حفظ انگیزه برای همه بازیکنان شاغل داخلی است؟ لطفا با مطالب منفی جو تیم ملی کشور عزیزمان را بر هم نزنیم.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    اسکوچیچ مثلا میخاد بگه که حواسش به لیگ هست
  • ،،، IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    کی گفته سعید آقایی در پرسپولیس خوب نبوده که با ارسلان مطهری مثال میزنیدش ؟؟؟
    • ❤پرسپولیس❤ IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      سعید آقایی اگه خوب بود که وحید امیری رو بجاش نمیذاشتن
  • سعید مادریدیستا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    آقای اشراقی مربی تیم ملی هیچوقت نمیتونه تیمش رو در انحصار چند بازیکن ثابت نگه داره، باید همیشه چند نفر آلترناتیو به تیم ملی دعوت کنه که هم به اونها انگیزهء تلاش کردن بده هم بازیکن های تاپ و لژیونر تیم به حضور ثابت توی تیم مطمئن نباشن و احساس امنیت نکنن و بدونن بازیکن های خوبی هستن که اگر ذره ای متزلزل باشن جاشون رو از دست میدن، در ضمن دلیل نداره که وقتی اسکوچیچ نمیتونه تمرینات رو از نزدیک ببینه از شرایط بازیکن ها بی خبر باشه و اردو ها هم بی صاحب ول باشه، اولا یه اختراع جدید به اسم دوربین فیلم برداری اومده که باهاش میشه تمام تمرینات رو ضبط کرد و دوباره دید بعدشم یه شیر مثل آقا کریم و یه آنالیزور درجه یک مثل خانبان هستن که اردو رو کنترل میکنن و گزارش تمرینات و شرایط تیم رو به اسکوچیچ میدن،
  • ورزشی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    قبلا هم گفتم نادانها میخواهند اتحاد تیم ملی را بهم بزنند و همیشه ایراد بنی اسراییلی میگیرند.حتی یادشان رفته اسکوچیچ تیم بحران زده و قعر نشین ما را چگونه نجات داد.به فرض اسکوچیچ تمامی نفرات لیگ را دعوت کند مگه چه اشکالی داره نهایتا باید اا بازیکن بازی کنند که مشخص هست چه افرادی هستند طارمی و جهانبخش که حتما هستند و سروار آزمون و .... لذا نادانهایی که همیشه چرت مینویسند دنبال منافع خودشان هستند و نفرات مورد نظر خودشان تا پولی به جیب بزنند.نادانها هیچ وقت غصه تیم ملی را نمیخورند و دوست دارن تیم ببازه ولی به ظاهر با بهانه های بنی اسراییلی به تیم ضربه میزنند.من از همه فوتبال دوستان میخوام گول نادانها را نخورند.البته الان دیگه مردم هوشیار هستند.و میدانند که اسکوچیچ داره زحمت میکشه.نادانها ویلموتس را فراموش کردن
  • ابرام US ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    برقراری تعادل و اوج محا فظه کاری استاد را بنگرید : ...... و سعید آقایی و ارسلان مطری هم خلاصه آماده نبودند و ما هم از اسقلال گفتیم و هم پر سپولیس تا شما خیا لهای آنچنانی نکنید و ما هم نه سبخ می سوزانیم نه کباب .
  • پرسپولیس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    خداروشکر که ارسلان مطهری خط خورد . اصلا اسکوچیچ نباید بازیکنان حاشیه ساز و دردسر ساز رو به تیم ملی دعوت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی