نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
آقای اسکوچیچ؛ ما را نادان فرض کرده‌اید؟/ آدم‌های بزرگ این کارهای کوچک را انجام نمی‌دهند/ دلالان دور و بر تیم ملی حضور دارند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ابراهیم قاسمپور مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: لیست آخر تیم ملی و بازیکنان دعوت شده و خط خورده نوعی دهان کجی به اهالی فوتبال و توهین به بازیکنانی بود که آمدند و ۴ روزه برگشتند.

محمدرضا مدنی؛ فهرست اسامی ۱۲ بازیکن خط خورده حاضر در اردوی تیم ملی اعلام شد. با اعلام این اسامی مشخص شد ۱۰ فوتبالیست‌ شاغل در لیگ برتر کشورمان در فهرست نهایی دراگان اسکوچیچ  قرار دارند. این اسامی در حالی اعلام شده است که مربیان تیم ملی در روزهای گذشته هرگز در تمرینات این تیم شرکت نکرده و بازیکنان را زیرنظر نداشتند.

ابراهیم قاسمپور مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره خط خوردن تعدادی از بازیکنان لیست اولیه تیم ملی و ماندن ۱۰ بازیکن در فهرست جدید بدون حضور اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری در اردوی تیم ملی حرف زد.

به اعتقاد شما در نبود دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری در تمرینات اخیر تیم ملی چه کسی بازیکنان حاضر در اردو را زیر نظر داشته که توانسته ۱۲ بازیکن را خط بزند و ۱۰ نفر را در اردو نگه دارد؟

اصلا من بعید می‌دانم که لیست اولیه را هم خود اسکوچیچ انتخاب کرده باشد. همانقدر هم بعید می‌دانم که این نفرات را خودش خط زده باشد. اتفاقاتی که در روزهای گذشته درباره لیست تیم ملی افتاد باز هم این شائبه را ایجاد کرد که واسطه ها و دلالان همچنان دور و بر تیم ملی حضور دارند. واقعا اگر اسکوچیچ این بازیکن را نمی خواست اصلاً چرا دعوتشان کرد!

یعنی این بازیکنان را اسکوچیچ انتخاب نکرده بود؟

اگر این لیست توسط اسکوچیچ انتخاب شده باشد در واقع یک لیست فرمالیته بود که تنها اسامی تعدادی از بازیکنان لیگ برتری به آن وارد و پس از چند روز از آن خارج شود.

شنیده اید که شایعه شده بودن آپشن دعوت به اردوی تیم ملی ۵۰۰ میلیون تومان به رقم قرارداد بازیکنان لیگ برتری اضافه می کند؟

این را از شما می شنوم ولی هر احتمالی وجود دارد و خیلی مسایل دیگر می توانند در این زمینه دخیل باشند چون من مطمئن هستم که ۹۵ درصد بازیکنانی که در اردوی تیم ملی در منامه بحرین حضور داشتند و اتفاقا اکثرشان هم لژیونر بودند، در نهایت برای بازی با سوریه و عراق در خدمت کادرفنی تیم ملی خواهند بود.

چطور؟

آخر در این زمان کم، بدون برپایی اردوهای تمرینی تیم ملی، کسی دیوانه نیست که آن تیم خوب را رها کند و تغییرات زیادی در تیم جدید بدهد. این تعداد بازیکن تازه وارد که آمدند و خط خوردند از همان ابتدا به مخاطب فهماند یکسری اتفاقات عادی نیست. متاسفانه زد و بند سالیان سال است که مانع پیشرفت فوتبال ما شده است.

آقای اسکوچیچ؛ ما را نادان فرض کرده‌اید؟/ آدم‌های بزرگ این کارهای کوچک را انجام نمی‌دهند/ دلالان دور و بر تیم ملی حضور دارند

اما سرپرست تیم ملی گفته اسکوچیچ پیام داده که بازیکنان خط خورده این شانس را دارند در اردوهای بعدی حضور داشته باشند؟

آخر اسکوچیچ که در این چند روز بیمار بود و نمی توانست در تمرین تیم ملی شرکت کند. وحید هاشمیان هم که بیمار بود. کریم باقری هم که به اردوی تیم ملی نرفت. یعنی این آقای مربی خارجی که نمی دانم کیست (تات) چقدر توانایی و شناخت از بازیکنان لیگ برتر داشته که توانسته این همه بازیکن را دعوت کند و بعد خط بزند؟ در همین اردو اکثر بازیکنان کلیدی تیم نبودند. من نمی خواهم به کسی توهین کنم ولی انتشار این لیست و سپس خط زدن ۱۲ نفر از آنها به نوعی ساده پنداشتن مردم است. ناآگاه فرض کردن اهالی فوتبال است. نوعی دهان کجی به ماست. ما را نادان فرض کرده اید؟ زمانی که کادر فنی در اردوی تیم ملی حضور ندارند، چطور این همه این اتفاق در اردوی تیم ملی می افتد؟

چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟

آقای عزیزی‌خادم باید جواب بدهد. رئیس فدراسیون باید از کادر فنی اش بپرسد چطور در نبود شما بازیکن دعوت می‌شود و دوباره در نبود شما بازیکن خط می‌خورد؟ اصلا بر چه مبنایی این ۱۲ نفر خط خوردند و آن ۱۰ نفر در اردوی تیم ملی ماندند؟ عزیزی‌خادم باید از اسکوچیچ جواب بخواهد. متاسفانه اینجاست که بزرگی و کوچکی مربیان مشخص می شود.

منظورتان دوران حضور کی روش در اردوی تیم ملی ایران است؟

منظورم مربیان بزرگ است. با کی‌روش کاری ندارم چون خودم با برخی رفتارهای کی روش زاویه داشتم، اما آدمهای بزرگ این کارهای کوچک را انجام نمی‌دهند. این کار چیپی بود که انجام شد و شاید به نوعی توهین بود به بازیکنانی که چهار روز دعوت شدند و دوباره خط خوردند. امیدوارم در نهایت این اتفاقات باعث نشود تا چند ماه بعد به پشت دستمان بزنیم و افسوس این روزها را بخوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین۳۳ IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    اقای قاسمپور عزیز، شما بازیکن ملی بودید چگونه میتوان امثال طارمی و آزمون و بقیه بازیکنانی که در خارج بازی میکنند را خط زد و داخلی انتخاب کرد!!! در ضمن بودند کسانیکه عضو کادر فنی هستند و در کنار تیم بودند.
  • اااااااا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    منم تعجب کردم اینهمه بازیکن رو چرا دعوت کردن. شاید میخاستن مطمئن بشن که کارهمه رو دیدن و از این لحاظ جانسون راحته. ولی یه سری از بازیکنا باید عوض میشدن مثل کریم انصاری فرد علیرضا جهانبخش سعید عزت اللهی. و باید در خط حمله تغییراتی میدادیم.و شاید مهدی عبدی هم رو هم به خط حمله اضافه میکردیم. بعد از تعویض سردار آزمون و مهدی طارمی قائدی و مهدی عبدی به زمین میرفتن
  • حقیقت تلخه IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    دوباره شروع شد! ای کارشناسان بزرگ ، ای فرگوسن ها ، ای مورینیو ها، شما اگه مربی خوبی هستین چرا یه کارنامه درست و حسابی ندارین؟! اسکوچیچ این مربی کوچک، این مربی بیسواد، این مربی کارنابلد؛ فعلا که بهترین شروع تمام دوران‌ها رو در تاریخ فوتبال ایران داشته!! نمیشه که آمار رو نادیده گرفت این مربی عراق و بحرینی رو برد که سالها ازشون زحمت خوردیم و باختیم اتفاقا مردم خیلی خوب دارن میبینن که داره خوب کار می‌کنه. چه ایرادی داره بازیکنان رو از نزدیک خودش ببینه ؟ مطمئنا اگه این کارو نمیکرد همین شما می‌گفتین چرا بازیکنای بیشتری رو دعوت نکرد تا از نزدیک عملکردشون ببینه!!
    • آبی آرنا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      آقای حقیقت تلخه، فکر می کنم که شما خودت و افکارت تلخ تر از تلخ هستید چون اصلا نفهمیده اید که نظر ایشان که انتقاد کرده اند در ارتباط با چه رفتار صورت گرفته در تیم ملی بوده است. پس دانش و فهم خود را بالا ببرید و بعد وقت خود و دیگران را بگیرید.
    • حقیقت تلخه IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      جناب آبی آرنا ، البته که حقیقت تلخه وگرنه پشت فهم و دانشی که در اینجا ملاکی برای میزانش نیس سنگر نمی گرفتین. متاسفانه تعدادی از مربیان سابق تیم ملی و مربیانی که در ایران شغل ندارن هر از گاهی به شغل شریف کوبیدن مربیان تیم ملی میپردازن! شما شاید فراموش کنید ولی همین دست افراد زمان کی‌روش هم این کاره بودن ولی اون بدلیل شخصیتش استاد پاسخگویی به این افراد بود. نهایتاً کسی که رزومه خوبی نداره نمیتونه ایراد فنی بگیره چون مسئولیت پاسخگویی نتایج تیم ملی با فدراسیون و سرمربی تیم هست نه شما، من و جناب قاسمپور سمتی در این مورد نداریم.
  • علی رضا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    کسی ازپشت پرده خبر نداره ممکنه این اسکوچیچ هم بیچاره یه تدارکاتچی بیشترنباشه.امروزه باید به همه چی شک داشت صداقت ازبس بی اهمیت شده مرده و سیاست زنده جولان میده
  • سامانی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    آقای قاسم پور شما خیلی وقت از ورزش دور هستید و حتی مربیان غیر بومی فوتبال خوزستان را اداره میکنند اگر حرفی برای فوتبال دارید از خوزستان شروع کنید. صمنا فقط ۲۲ بازیکن میتونند دعوت کنند نه ۵۲ نفر قطعا همیشه انتخاب این مسائل را داره و مربی با آبروش بازی میکنه
    • مجتبی هاشمی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      جناب قاسم پور از معدود مربیان کار بلد بی رابطه فوتبال ما هستن.از زمانی هم که روابط جای فن و استعداد رو تو فوتبال ما گرفته متاسفانه امسال قاسم پور پشت خط موندن.و با نظر آقای قاسم پور موافقم که یک سری بازیکن بواسطه نفوذ دلالهای اطراف تیم ملی به تیم دعوت میشن و به بهانه ملی پوش بودن قرارداد چند میلیاردی میبندن
  • سعید مادریدیستا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    شماهایی که چند روزه دوره افتادید و دارید اسکوچیچ رو میکوبید دنبال چی هستید!!!؟؟؟ بااحترام به آقای قاسمپور به عنوان یه مربی کاربلد من میگم این آتیشا از گور خبر نگارا بلند میشه که دنبال افراد منتقد اسکوچیچ میگردن و یه جوری ازشون سوال میپرسن و مصاحبه رو پیش میبرن تا او حرفایی که دلشون میخاد رو بزنن؛ تمام کادر فنی تیم ملی اسکوچیچ و هاشمیان و آقاکریم نیستن، افراد دیگه و دستیارای اسکوچیچ هستن که بالای سر تیم باشن و به سرمربی گزارش لحظه به لحظه بدن؛ ازطرفی اسکوچیچ و هاشمیان توی سفرهای پیگیری بازیکنای تیم ملی توی همین مملکت کرونا گرفتن وگرنه خودخواسته توی خونه ننشستن که به نبودشون توی اردو ایراد میگیرید، ۳ماه پیش که بخاطر شرایط تیم ملی همهء بزرگای فوتبال و مثلا ژورنالیستا زپرت شون غمسوز شده بود و جرات نداشتن تیمو تحویل بگیرن اسکوچیچ و هاشمیان مثل مرد پای کار اومدن و کاری کردن دهن همه تون باز مونده بود، حالا دوباره زبون باز کردید و بیدلیل واسه تیم ملی حاشیه درست میکنید تا اسکوچیچ رو فراری بدید و اونی که دوست دارید به تیم ملی تحمیل کنید!!؟؟ خجالتم خوب چیزیه؛
    • علي US ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      از وقتي هاشميان و کريم باقري اومدن، نه اميد ابراهيمي، نه چشمي، نه صيادمنش، نه علي کريمي و نه کاوه رضايي و نه وريا عفوري به تيم ملي دعوت نميشند و به بهانه مختلف اسمشون رو خط ميزنند. يکي از آرزوهاي من اينه که اين تيم به جام جهاني قطر صعود نکنه و اگر هم قرار صعود کنه فقط کيروش رو بيارنش که بساط اين باندبازي ها و کثيف کاري ها رو جمع کنه.
  • {•••••} IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    مربی کروات جماعت دلال هستن اگر هم نباشن قدیمی هایی که ایران بودن راه و روش یادشون میدن
    • علي IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      مربی کروات پرسپولیس که پرسپولیس رو احیا کرد ..... وباعث رسیدن اون تیم به فینال آسیا شد تیمی که تا قبل از اون حتی به قهرمانی جام لیگ سالها بود نرسیده بود..
    • علی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      22 نفر دعوت شدن چون لژژونر ها امکانش نبود زودتر واردکشور بشن و اینک لیگشون شروع شده و همشون درحال بازی لیگشون هستن و قبلشم یماه لااقل تمرین پیش فصل بودن پس هم اماده هستن هم اینک مربیان تیم ملی ک زیرنظرشون داشتن راحت تونستن انتخاب کنن ک کی امادگی لازم رو داره...در مورد 22 نفر لیگ خودمون هم اولا ک برا چند روز تمرین باید تعداد کافی بازیکن دعوت میشد نمیشد با ده نفر تمرین کرد دوما لیگ ما یکماهه تعطیله و ممکنه ی بازیکن تو این یکماه هیچ تمرین انفرادی نداشته و کلی افت کرده باشه پس مجبور بوده سرمربی تیم ملی تعداد بیشتری دعوت کنه و بعد از چند روز تمرین اونایی ک تو این یکماه تعطیلی امادگی روحی و جسمانی خودشونو حفظ کردن رو شناسایی و انتخاب کنه.اوناییم ک ایراد میگیرن خودشونم کاملا میدونن کار درستی انجام شده ولی میخان ی حرفی زده باشن ک بگن ما هم هستیم ما هم بلدیم.شما ک بلد بودین بازی های اول مرحله گروهی کمک میکردین ک تیم دوتا باخت خجالت اور نده و اینقد تحت فشار قرار نگیره بازی های اخر
  • سعید IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    حرفهای قاسمپور کاملاصحیح است.اکثربازیکنهای دعودت شده جدید کسانی هستندکه باوعده دعوت به تیم ملی باباشگاههای جدیدقراردادبستند.همش هم زیرسرعزیزی خادم است.
  • رضا ش IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    اقای قاسمپور اکنون و در استانه بازی با سوریه و عراق چه جای مطرح کردن این مباحث الکیوحرف مفت است این استایجاد وفاق و وحدت و همدلی در منطق شما اینگونه روحییه تیم را افزایش میدهید کدام عقل سلیمی بازیکنان قبراق وسزحالی همچون ازمون . جهان بخش . و طارمی .و قدوس و ووووو را خط زده و ازبازیکنانی استفاده کند که بعد از تعطیلی لیگ حتی در تیم خودشان هم تمرین نکرده اند را انتخاب کنند شما چی داری میگی نه عزیزم شما هم نادان نیستید و اتفاقا خیلی هم دانا وکار بلدید اما دیواری کوتاهتر از اقای اسکو چیج پیدا نکردهاید این بابا که به اتفاق دستیارشان اقا وحید مبتلاء به کرونا شده اند وروحشان هم خبر ندارد بالطبع کار هارا به دست معاونان و مشاوران سپرده اند کجای این کار عیب داشته است ...اقا ابی عزیز ایراد گرفتن و بهانه گیری هیچ کاری ندارد و در واقع راحت ترین کار است اما بهترین کارنیست پس لطفا اجازه دهید که مسیولین تیم کارشان را بکنند و شما هم اگر سکوت کنید خیلی بهتر و به نفع تیم است ...پس لطفا .....
    • ناصر IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      بعد بازی حرف بزنه میگین تا حالا کجا بودی...بعدشم بنده خدا میگه اینای که خط خوردن رو کی خط زده نه مربی نه کمکاش هستن ..کلا ایران همه جا باند بازیه..
  • اسماعیل GB ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    آقای ابوالقاسم پورخواهشن ساکت شوبزارکارشوبکنه دراگان اسکوچیچ فوتبال بلدی واردگودشو نه این که تیم ملی روتخریب کنی کارت درست نیست وازاخلاق حرفه ای فوتبالت به دوره
  • واقع بین باشیم IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    هنوز حسادت‌ها ادامه دارد...
  • بهزاد دهنائی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    سلام و ارادت جناب آقای فاسمپور همشهری عزیز، پیشکسوت شایسته. بزرگمرد فوتبال خوزستان. مربی گری بهرحال علاوه بر شایستگی ها در انتخاب بازیکنا، سلیقه مربی در جانمایی بازیکنها هم میباشد گس به سلیقه و انتخاب هر مربی احترام بگذاریم با تشکر
  • علی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    تیم ملی نیاز به آرامش و حمایت داره لطفا با حرف هایمان برای تیم حایه سازی نکنیم و دیگران را کوچک نشمریم اگر هم انتقادی داریم مودبانه و با حفظ احترام باشه وگرنه فقط و فقط کوچکی خود را ثابت کرده ایم
  • بچه خوزستان IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    قاسمپور ازنسل دوران طلایی جام جهانی ۱۹۷۸ است حرافاش طلاست ۱۸ساله بودمهاجرانی ازصنعت کشفش کردهنوزمحصل بودآمد اردوی تیم ملی بعدبازیکن ثابت شدخودش الگوی کشف بازیکن درتیم ملی است اگرابوصاحب نظرنباشد پس کی ازاوسرتراست!!!؟؟
  • داش علی ES ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    آقای قاسمپور خجالت بکش. دوره خودت هم پخی نبودی، رزومه مربی کریت هم پوچه. ایشان از زمانی‌که اسکوچیچ در صنعت نفت‌بود و‌خوب نتیجه میگرفت شاکیه الان هم‌زود این خبر ورزشی که نمیدونم‌چرا میخواهد برای تیم‌ملی‌حاشیه درست‌کنه رفته با این تاریخ مصرف گذشته مصاحبه میکته. خداییش برو تو‌خیابان‌از ۱۰۰ نفر بپرس قاسمپور کیه، ببین‌چی میکن. جمعش کنید بابا خجالت بکشید جیره خور های عراقی . مربی مون‌میاد و‌تیمی هم ساخته توپ هم‌سوریه را میزنیم هم عراق. مگر اینکه جیره خورهایی که هنوز دنبال برگردوندن کیروش هستن برن چوب بزارن لای چرخ. جواب آقایی که اون‌بالا گفته چند تا بازیکن استقلال دعوت نمیشن، داداش کاوه رضایی در بازیهای آخری بود. روزبه و‌امید ابراهیمی تو‌تیم‌باشکاهی شون‌هم بازی بهشان نمیرسه الان چشمی دربدر دنبال تیمه. بعد هم واقع بینانه باید نگاه کرد، لژیونر هایی که الان آماده آماده هستن و چند تا بازی هم‌کردن بهترن یا بازیکن‌های لیگ که هنوز حتی یک‌هفته هم تمرین نکردن؟؟؟ چرا همه چی را ما رنگی میبینیم؟ بابا الان وقت سبز و سفید و سرخه
    • بهنام IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      داش علی بد نیست بدونی ابراهیم قاسمپور قهرمانی جوانان آسیا(2 بار) ، قهرمانی جام ملتهای آسیا ، قهرمانی جام باشگاه های آسیا و سابقه بازی در المپیک و جام جهانی را دارد. در عوض این اسکوچیچی که سنگش را به سینه میزنی نه بازیکن درست و حسابی بوده و نه مربی کارنامه داریه . شما که از رزومه حرف میزنی اسکوچیچ چه رزومه ای داره؟ تنها هنر اسکوچیچ آوردن چند بازیکن حسرت به دل پرسپولیس به تیم ملی برای بالا رفتن قیمتشون بوده. همین
  • باغبان IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    توروچه به دخالت در کار بزرگان ........
  • ابراهیم رضایی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    جناب ابراهیم قاسمی با احترام خواستم سئوال کنم در عمر ورزشی سرمربیگریتون چند بار قهرمانی برای تیمها بدست آوردید.ممنون میشم اگر اسم تیمها و تعدا قهرمانیها را ذکر کنید
  • نطر IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    بابا بنده خدا داره میگه هیچکدوم از مربین تیم ملی نبودن که انتخاب کنند وبعد خط بزنند چرا توجه نمیکنین ونمیخونید چی نوشته ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی