نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
کاوه رضایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسامی نهایی ملی پوشان جهت انجام دو بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی در حالی اعلام شد که نام یک ملی پوش در بین آنها دیده نمی‌شود.

دراگان اسکوچیچ در حالی نام ۲۷ بازیکن نهایی تیم ملی را جهت حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق اعلام کرد که ۱۷ بازیکن این لیست لژیونرهایی هستند که به جمع ۱۰ بازیکن لیگ برتری اضافه شده اند.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی یکشنبه با اشاره به عدم حضور ۴ بازیکن مصدوم تیم ملی در لیست نهایی تأکید کرد: «احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سید مجید حسینی و علی کریمی بازیکنانی بودند که قرار بود نام آنها در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد که مصدومیت آنها باعث شد از لیست کنار گذاشته شوند.»

در بین بازیکنان لژیونر دعوت شده نام کاوه رضایی دیده هم نمی‌شود. بازیکنی که در این فصل اودهورلی پیوسته و یکشنبه در هفته ششم لیگ بلژیک نیز، ۹۰ دقیقه ای در ترکیب این تیم برابر آنتورپ به میدان رفت.

جالب اینکه رضایی در بحرین در لیست نفرات حاضر در اردوی تیم ملی نیز حضور داشت و در بازی برگشت با کامبوج گل دهم ایران را وارد دروازه این تیم کرد ولی حالا برای بازی با سوریه و عراق دعوت نشده که در نوع خود عجیب به نظر می رسد!

گفته می شود کاوه رضایی از ناحیه دست دچار مصدومیت است و چندین هفته دور از میادین خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوي موج سوار IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    تا وقتي تيم ملي تو دست پرسپوليسي هاست خط خوردن استقلالي ها عجيب نيست.
    • علي US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      هميشه تحليل هاي خوبي ميکني کابو جان، از وقتي هاشميان و کريم باقري اومدن، نه اميد ابراهيمي، نه چشمي، نه صيادمنش، نه علي کريمي و نه کاوه رضايي و نه وريا عفوري به تيم ملي دعوت نميشند و به بهانه مختلف اسمشون رو خط ميزنند. يکي از آرزوهاي من اينه که اين تيم به جام جهاني قطر صعود نکنه و اگر هم قرار صعود کنه فقط کيروش رو بيارنش که بساط اين باندبازي ها و کثيف کاري ها رو جمع کنه.
  • ناشناس IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    کادر لنگی فقط لژیونرهای استقلالی را کنار می گذارد،جنگ تفرقه را شروع کردید انتظار دعای خیر برای تیم ملی نداشته باشید
  • ممد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    تاریخ این کارها و این باند بازی هارا فراموش نخواهد کرد شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی