نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
۱ |
۵
کرونا رقم قرارداد مهدی قایدی را لو داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال در روزهایی که مدیرعامل باشگاه به دلیل کسالت در باشگاه حضور ندارد یکی از اسناد محرمانه باشگاه را لو داد.

اصغر ملکیان رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال درست در لحظه خروج از ساختمان باشگاه خواسته یا ناخواسته یکی از اخبار محرمانه باشگاه را لو داد.

او که در روزهای اخیر در نبود احمد مددی همه کاره باشگاه و جلسات هیئت مدیره شده است پس از جلسه خوب و موفقی که برای جذب یکی دو بازیکن در باشگاه داشت در مواجهه با سؤال خبرنگاران درباره رقم قرارداد قایدی گفت: رقم قرارداد این بازیکن ۱.۸ میلیون دلار بدون آپشن بوده و با آپشن ۲ میلیون دلار شده است.

این عدد و رقم در حالی بیان شد که چند روز قبل احمد مددی گفته بود این مطلب محرمانه و بین دو باشگاه اماراتی و ایرانی محفوظ است و نمی‌تواند درباره‌اش حرف بزند.

اما رقم این قرارداد در روزهایی که شایعه شده مددی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه است و به باشگاه نمی‌رود توسط رئیس هیئت مدیره استقلال لو رفت تا دیگر جزو اخبار محرمانه استقلال به حساب نیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    مددی دیگه بر نمی گرده............ احتمالا تا اخر هفته علی فتح الله زاده به استقلال بر میگرده تا انشائ الله بعد 8 سال یه مدیر استقلالی و غیر خائن سکان مدیریت استقلال رو به عهده بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی