نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
۱ |
۰
دلیل غیبت رییس کمیته جوانان در نشست مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته جوانان در نشست رییس فدراسیون فوتبال و مهدی مهدوی کیا که به عنوان مشاور فنی فدراسیون فوتبال و هم چنین سرمربی تیم امید انتخاب شد، غایب بود.

میرشاد ماجدی در پاسخ به سوال خبرورزشی درباره غیبتش در نشست رییس فدراسیون فوتبال و مهدی مهدوی کیا گفت: کسی از او برای حضور در این نشست دعوت به عمل نیاورده است. 

پیش تر وقتی عنوان شد مهدی مهدوی کیا قرار است علاوه بر سرمربیگری در تیم ملی امید بر عملکرد همه تیم های پایه نظارت داشته باشد میرشاد ماجدی گفت حاضر است کلید کمیته جوانان را تحویل عزیزی خادم بدهد.

گفته می شود وی در این نشست به این بهانه غایب بود که عزیزی خادم به جز تیم ملی امید پیرامون مسایل دیگری هم می خواست با مهدی مهدوی کیا به صورت خصوصی صحبت کند.

هر چند خیلی ها بر این عقیده اند حضور میرشاد ماجدی در این جلسه از اهمیت بالایی برخودار بود به این خاطر که وی رییس کمیته جوانان است و باید برای تیم های ملی پایه برنامه ریزی کند.

هم اکنون کمیته جوانان در حال برنامه ریزی برای پیشنهاد مربی تیم های نوجوانان و جوانان است و استعدادیابی در این دو رده سنی را شروع کرده است. 

نکته مهم دیگر اینکه بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال مربیان تیم های ملی پایه باید از سوی کمیته جوانان به هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد شوند و در صورت تایید اعضای هیات رییسه معرفی شوند اما مهدی مهدوی کیا از سوی رییس فدراسیون فوتبال به اعضای هیات رییسه پیشنهاد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    جناب ماجدی وقتی نمونده واسه تیم امید برای یک بار که شده با هم کنار بیاید بلکه شاهد موفقیت تیم امید باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی